معرفی خواننده های سرود تیم ملی ایران در جام جهانی 2018

چهارشنبه 15 فروردین 1397 سینما
معرفی خواننده های سرود تیم ملی ایران در جام جهانی 2018

در حالی که زمان زیادی تا شروع رقابت های جام جهانی 2018 روسیه باقی نمانده است و تیم های حاضر در این دوره از رقابت های جام جهانی در حال آماده سازی خود هستند ، خبرهای جدیدی در خصوص خواننده سرود تیم  ملی ایرانی در جام جهانی 2018 روسیه منتشر شد.

خواننده جام جهانی

ماه ها پیش توافق نامه ای میان بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال امضا شد. طی آن تفاهم نامه، تولید سرود تیم ملی ایران در جام جهانی به بنیاد رودکی سپرده شد. پس از آن از خوانندگان زیادی به عنوان خواننده سرود ایران در جام جهانی یاد شد. خوانندگانی چون همایون شجریان، علیرضا قربانی، سالار عقیلی و … .

ابهام در معرفی خواننده سرود تیم ملی در جام جهانی 2018

امروز صبح اخباری مبنی بر نهایی شدن خوانندگان سرود ایران در جام جهانی منتشر شد و یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال از علیرضا قربانی و سالار عقیلی به عنوان خوانندگان این سرود نام برد.

با وجود این صحبت ها، اما هنوز خبری به شکل رسمی در سایت فدراسیون فوتبال و بنیاد رودکی منتشر نشده است.

علی اکبر صفی پور مدیر بنیاد رودکی دقایقی پس از انتشار این خبر در گفتگو با یکی از رسانه ها، از این موضوع اظهار بی اطلاعی و اعلام کرد جزئیات قطعی این موضوع از سوی بنیاد رودکی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

سالار عقیلی

سالار عقیلی خواننده سرود تیم ملی در جام جهانی 2018

این در حالی است که سالار عقیلی خواننده کشورمان، در گفتگو با خبرنگار ما از بستن قرارداد قطعی برای خواندن سرود تیم ملی ایران در جام جهانی خبر داد و البته از بی اطلاعی صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی در این باره تعجب کرد! وی در این باره گفت:همانگونه که برخی رسانه ها منتشر کرده اند، قراردادی را مبنی بر خواندن سرود تیم ملی در جام جهانی روسیه امضا کردم.

همچنین؛ علیرضا پولاد روابط عمومی بنیاد رودکی هم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:«تأکید می کنیم اخبار رسمی باید از بنیاد رودکی منتشر شود و اگر اسمی از خوانندگان تا الان منتشر شده است، رسمی نیست و یا مربوط به بنیاد رودکی و سرود اصلی ایران در جام جهانی نیست. آنچه میان بنیادرودکی و فدراسیون توافق شده است، اجرای بخشی از برنامه های فرهنگی است. البته ممکن است که نهایتاً خوانندگان مذکور هم به عنوان خوانندگان سرود تیم ملی ایران در جام جهانی انتخاب شوند.»

خواننده سرود تیم ملی ایران

چه کسی خواننده تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه است

فدراسیون فوتبال 5 خواننده مطرح کشور را در لیست اولیه قرارداده است و احتمال اینکه این سرود با 2 خواننده اجرا شود زیاد است.

سالار عقیلی، همایون شجریان، محمد معتمدی، حامد همایون و علیرضا قربانی گزینه ای اولیه برای خواندن این سرود هستند و هنوز انتخاب نهایی انجام نشده است.

به احتمال فراوان این سرود در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در تاریخ دهم خرداد ماه اجرا خواهد شد. گفته می شود این سرود به نوعی متفاوت تر از قبل برای تیم ملی تنظیم خواهد شد.

منبع:نمناک

گفتگو با محسن تنابنده درباره کارمند خانم شبکه جم

گفتگو با محسن تنابنده درباره کارمند خانم شبکه جم

پاسخ منوچهر هادی به حاشیه های حضور نیافتن بهرام رادان در فیلمش

پاسخ منوچهر هادی به حاشیه های حضور نیافتن بهرام رادان در فیلمش

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا