معرفی انیمیشن بچه های بد The Bad Guys

شنبه 24 دی 1401 معرفی فیلم ، سینما
انیمیشن بچه های بد

درباره انیمیشن بچه های بدThe Bad Guys

نام انیمیشن: بچه های بد – The Bad Guys |

ژانر: ماجرایی، کمدی، خانوادگی، جنایی

سال  انتشار: 2022

زبان: دوبله فارسی

مدت: 100 دقیقه

محصول ایالات متحده آمریکا

امتیاز: 7.0 از 10

کارگردان: پیر پریفل

انیمیشن بچه های بد

انیمیشن بچه های بد یک فیلم کمدی دزدی انیمیشن رایانه‌ای آمریکایی محصول 2022 است که بر اساس مجموعه کتاب‌های کودکان به همین نام اثر آرون بلبی ساخته شده توسط استودیو انیمیشن دریم ورکس و توزیع‌شده توسط یونیورسال پیکچرز ساخته شده است. این فیلم را پیر پریفل (در اولین کارگردانی بلند خود) بر اساس فیلمنامه ای از اتان کوهن کارگردانی کرد

The Bad Guys در چند کشور از تاریخ 16 مارس 2022 و در ایالات متحده در 22 آوریل به صورت دو بعدی و RealD 3D به نمایش درآمد. برای انیمیشن، نویسندگی، طنز، و صداپیشگی، عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این انیمیشن ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۲ است.

صداپیشگی گروه اصلی حیوانات جنایتکار را سم راکول (آقای گرگ)، مارک مارون (مار)، آکوافینا (رتیل)، کریگ رابینسون (کوسه) و آنتونی راموس (پیرانا) بر عهده دارند.

 

 

انیمیشن بچه های بد

انیمیشن بچه های بد

خلاصه انیمیشن بچه های بدThe Bad Guys

در دنیایی که انسان‌ها و حیوانات انسان‌نما با هم زندگی می‌کنند، آقای گرگ جیب‌بر و دزد خونسرد، گروهی از حیوانات جنایتکار بدنام را رهبری می‌کند.

پس از اینکه توسط فرماندار دایان فاکسینگتون در تلویزیون زنده مورد توهین قرار گرفت، وولف باند خود را متقاعد می‌کند که برای سرقت جایزه ارزشمندی به نام دلفین طلایی قبل از اعطای جایزه به پروفسور مارمالاد، انسان‌دوست خوکچه هندی در مراسم جشن، دست به سرقت بزنند.

در طول دزدی، ولف به طور ناخواسته به یک زن مسن کمک می کند و به خاطر این کار خوب مورد تمجید قرار می گیرد، که منجر به احساسات متناقض ولف می شود. باند دستگیر می‌شود، اما ولف با تأیید فاکسینگتون، مارمالاد را متقاعد می‌کند تا آنها را اصلاح کند، هرچند قصد دارد دوباره جایزه را بدزدد.

مارمالاد باند را به خانه می برد، اما آنها با درس های او مبارزه می کنند و نمی توانند خود را با رفتار خوب وفق دهند. وقتی تلاش‌های آن‌ها به خطا می‌رود، فاکسینگتون تصمیم می‌گیرد آزمایش را لغو کند، اما وقتی ولف اعتراف می‌کند که یک جنایتکار شده است، تسلیم می‌شود، زیرا از منفور بودن برای گونه‌اش متنفر است.

او اعتراف می کند که او را می فهمد و به او امیدوار است. ولف به این موضوع فکر می‌کند و خود را در حال نجات یک گربه از درخت می‌بیند که مارمالاد آن را ضبط و منتشر می‌کند و تصویر عمومی این باند را تغییر می‌دهد.

این باند دزدی جدیدی را اجرا می کند تا جایزه را دوباره در طول یک جشن بدزدد، اما ولف – با درک مزایای خوب بودن – نمی تواند خود را به پایان رساندن نقشه بکشاند و تصمیم می گیرد که به طور واقعی اصلاح شود. ناگهان یک شهاب سنگ به نمایش گذاشته شده ناپدید می شود و باند به دلیل سرقت دستگیر می شوند.

مارمالاد در خلوت با آنها ملاقات می کند و فاش می کند که او شهاب سنگ را دزدیده است و برنامه ریزی کرده بود که باند تقصیر را بر عهده بگیرد. او همچنین فاش می کند که او پیرزنی بود که گرگ به آن کمک کرده بود.

در زندان، ولف به گروه خود می گوید که دیگر نمی خواهد یک جنایتکار باشد و همه آنها می توانند پیشرفت کنند. مار قبول نمی کند و معتقد است که جهان هرگز آنها را چیزی جز هیولا نخواهد دید.

دعوای آنها زمانی قطع می شود که یک فرد مرموز که بعداً فاکسینگتون شناخته شد، آنها را نجات می دهد. سپس ولف او را به عنوان The Crimson Paw، یک مغز متفکر جنایتکار که به طور ناگهانی از ارتکاب جنایت دست کشید، شناسایی می کند.

در حال حاضر آزاد، باند زمانی که آنها نمی پذیرند که می توانند تغییر کنند، گرگ را ترک می کنند. آن‌ها می‌بینند که مخفیگاه‌شان کاملاً از غارت‌هایشان خالی شده است، زیرا ولف محل آن را پیش از این به فاکسینگتون فاش کرده بود تا از جنایاتشان دلجویی کند.

بعد از اینکه اسنیک با کمال میل از روی مهربانی آخرین Push Pop خود را به آقای کوسه می دهد، بقیه متوجه می شوند که می توانند راه خود را تغییر دهند و به کمک ولف ادامه دهند.

با این حال، اسنیک آن را انکار می‌کند و آنها را رها می‌کند تا با مارمالاد متحد شوند، مارمالاد که قصد دارد از شهاب سنگ برای قدرت دادن به یک دستگاه کنترل ذهن استفاده کند تا ارتشی از خوکچه‌های هندی را هیپنوتیزم کند تا سرمایه‌های خیریه‌اش را بدزدند.

فاکسینگتون به ولف فاش می‌کند که وقتی متوجه شد که او همان چیزی است که همه او را می‌بینند، اصلاح کرد و سپس تصمیم گرفت به مردم کمک کند. ولف و فاکسینگتون وارد خانه مارمالاد می شوند تا شهاب سنگ را بدزدند و سپس توسط مارمالاد و مار دستگیر شدند. بقیه اعضای گروه آنها را نجات می دهند و سپس شهاب سنگ را می دزدند در حالی که سرقت مارمالاد را خنثی می کنند.

آنها به ایستگاه پلیس می رسند تا شهاب سنگ را بچرخانند تا اینکه ولف سعی می کند علیرغم خیانت مار را بازگرداند. در طی یک تعقیب و گریز، مارمالاد به مار خیانت می کند تا ولف را باج خواهی کند و شهاب سنگ را پس می گیرد.

پس از نجات اسنیک و از بین بردن کلاه ایمنی مارمالاد، باند برای محافظت از فاکسینگتون تسلیم مقامات می شود. مارمالاد تلاش می‌کند تا اعتباری برای بازیابی شهاب‌سنگ بگیرد، اما مشخص می‌شود که این شهاب‌سنگ تقلبی است که توسط اسنیک کاشته شده بود، کسی که شهاب‌سنگ را جعل کرده بود. او فاش می‌کند که مخفیانه آن را برای لامپ شهاب‌سنگ عمارت تغییر داده و لامپ واقعی را به دام انداخته و باعث شده است که عمارت مارمالاد را منفجر کند و او را به عنوان دزد شهاب‌سنگ نشان دهد. موج شوک باعث می شود الماس مارمالاد دزدیده شده از فاکسینگتون از کت و شلوار او بیفتد که رئیس لوگینز آن را الماس زومپانگو می داند که سال ها پیش توسط پنجه زرشکی به سرقت رفته است. با افشای جنایات او و به عنوان پنجه زرشکی، مارمالاد دستگیر می شود.

در صحنه‌ای که یک سال بعد اتفاق می‌افتد، باند به دلیل رفتار خوبشان زودتر از زندان آزاد می‌شوند و با فاکسینگتون، با اصلاحات، آنجا را ترک می‌کنند.

قسمتی از انیمیشن بچه های بدThe Bad Guys

برای دیدن این انیمشن جذاب به این سایت مراجعه کنید

سریال افسانه دریای آبی

معرفی سریال افسانه دریای آبی

فیلم سینمایی بی‌همه‌چیز

فیلم سینمایی بی‌همه‌چیز

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا