مستانه مهاجر وپژمان بازغی مهما برنامه دورهمی

شنبه 19 اسفند 1396 سینما
مستانه مهاجر وپژمان بازغی مهما برنامه دورهمی
برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 18 اسفندماه 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر از هنرمندان کشورمان بود.
فال حافظ

پژمان بازغی که یکبار دیگر مهمان برنامه دورهمی شده بود ، اینبار با همسرش در این برنامه حضور پیدا کرد و به گفتگو با مهران مدیری نشست. مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی این روزها به عنوان تهیه کننده فیلم سینمایی اسرافیل را روی صحنه دارد و همین بهانه ای شد تا با حضور در برنامه دورهمی درباره فیلمش صحبت کند.

پژمان بازغی و همسرش هم سن هستند

مهران مدیری صحبت با پژمان بازغی و همسرش را با طرح سوالات حرفه ای آغاز کرد و پرسید :کدام موفق تر هستید و کدام در این حرفه قدیمی ترید که مستانه مهاجر گفت :به نظرم هر دوی ما موفق هستیم و هرکدام در مسیر خودمان ولی پژمان چندماهی کارش را زودتر از من آغاز کرده است . پژمان کارش را از سال 71 در مرکز گیلان آغاز کرد و من از سال 72 به وارد این حرفه شدم و در این بین پژمان بازغی به هم سن بودن با همسرش اشاره کرد و گفت من متولد مرداد 1353 هستم و همسرم اردیبهشت 53 و در واقع دو ماه از من بزرگتر است.

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی درباره نحوه ورودش به دنیای تدوین گفت :من هنر را دوست داشتم اما خیلی اتفاقی وارد این حرفه شدم و توسط یکی از اقوام معرفی شدم اما در دانشگاه تدوین خواندم و از ابتدا تصمیم داشتم که کارگردان شوم اما فعلا که تا مرحله تهیه کنندگی پیش رفته ام. من روحیه قدرت طلبی دارم و دوست دارم همیشه تاثیرگذار باشم ، برای همین موضوع تهیه کنندگی را انتخاب کردم.

پژمان بازغی و همسرش

ماجرای قدرت طلبی خانم مهاجر باعث شد تا مجری دورهمی درباره قدرت طلبی در زندگی از او سوال کند که گفت :من در زندگی هم قدرت طلب هستم اما از نوع خوبش ، چون پژمان اغلب اوقات نیست تقریبا مدیریت زندگی با من است .

در این بخش از گفتگو ماجرای سخت بودن حرفه بازیگری مطرح شد و پژمان بازغی از سختی های این حرفه گفت و قصد داشت که مهران مدیری را متقاعد کند که بازیگری یکی از سخت ترین شغل های دنیا است.مهران مدیری درباره اختلاف نظر آقای بازیگر و همسرش پرسید که خانم مهاجر گفت:اختلاف نظرها گاهی باعث مشاجره شغلی میشود اما مشاجره خانوادگی اصلا. من و پژمان مساله کار و زندگی را به خوبی از هم تفکیک کرده ایم و حتی سر صحنه اسرافیل واقعا من فقط خانم مهاجر بودم و پژمان فقط آقای بازغی ، حتی دستمزد هم برای این کار مانند بقیه درنظر گرفتیم.

ماجرای عاشق شدن و ازدواج پژمان بازغی و همسرش

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی درباره ماجرای عاشق شدن و ازدواجش گفت :من اصلا پژمان بازغی را دوست نداشتم و به نظرم اصلا بازیگر خوبی نبود و وقتی او را میدیدم اصلا حس خوبی نداشتم. در یک جشنواره هم من و هم پژمان فیلم داشتیم و هر دو در آنجا حضور داشتیم . وقتی من مشغول صحبت با دوستم بودم پژمان برای صدا زدن آن دوست مشترک نزد ما آمد و دوستم ما را به هم معرفی کرد و به پژمان گفت خانم مهاجر تدوین گر است و پژمان به شوخی گفت :تدوین تیزر میکنید و این خیلی برای من گران تمام شد و با خودم گفتم پس حس بدم به این بازیگر بیخود نبوده و گفتم مگر فیلم تو دست من نیوفتد آقای بازغی . اما پایان این ماجرا خوش بود و ما سال 84 با هم ازدواج کردیم و دخترمان نفس 10 سالش است.

پژمان بازغی

مجری دورهمی از پژمان بازغی و همسرش خواست نقط ضعف یکدیگر را بگویند که پژمان بازغی گفت :نقطه ضعف مستانه این است که زیاد کار میکند و من دوست دارم حالا که دخترمان در اوایل سن بلوغ است بیشتر کنار او باشد و مستانه مهاجر عصابنی شدن زیاد همسرش در ترافیک را مهم ترین نقطه ضعف او دانست .

در بخشی از این گفتگو مهران مدیری به مثلث سام درخشانی ، کامبیز دیرباز و پژمان بازغی اشاره کرد و درباره این دوستی پرسید که آقای بازیگر گفت :بله من و سام و کامبیز از سال 75 با هم دوست هستیم و این دوستی هنوز هم ادامه دارد اما شاید زندگی متاهلی آن را کمی کمرنگ تر کرده باشد ما همچنان پابرجاست.

در ادامه صحبت های پژمان بازغی و همسرش در برنامه دورهمی ، مهران مدیری درباره کارهای خیر آقای بازیگر و همسرش صحبت کرد و مستانه مهاجر در تکمیل این صحبت گفت :ما به یک خیریه برای بچه های معلول کمک میکردیم و در حال حاضر از پولی که از فروش بلیت فیلم اسرافیل به دست می آوریم به دنبال آزاد کردن زندانی های غیرعمد خانم هستیم و تابحال سه مادر زا آزاد کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم در این کار خیر بیشتر و بهتر پیش برویم.

درخواست جالب پژمان بازغی از مهران مدیری

پژمان بازغی در بخش های پایانی این گفتگو به برنامه کودک شو که با اجرای خودش در شبکه نسیم درحال پخش است اشاره کرد و از مهران مدیری درخواست کرد که به برنامه آنها بیاید . این درخواست با تعجب و خنده مهران مدیری همراه بود و گفت :این برنامه برای کودکان است و کودک های من الان از خود من هم بزرگتر شده اند .

پژمان بازغی

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر

شوخی مهران مدیری با پژمان بازغی باعث شد تا او درخواستش را به نحو دیگری مطرح کند و از مهران مدیری برای حضور در فینال کودک شو و برای تقدیم جایزه صحبت کند و در پایان مستانه مهاجر جایزه شید را که برای فیلم اسرافیل گرفته بود به موزه برنامه دورهمی تقدیم کرد و در پایان برنامه نفس دختر پژمان بازغی و همسرش با دسته گل و هدیه روی صحنه آمد و روز مادر را به مادرش تبریک گفت.

منبع:نمناک

درگذشت لوون هفتوان بازیگر ارمنی سینمای وتئاتر ایران

درگذشت لوون هفتوان بازیگر ارمنی سینمای وتئاتر ایران

آشنایی با پرحاشیه ترین وجنجالی ترین بازیگران زن ومرد۹۶

آشنایی با پرحاشیه ترین وجنجالی ترین بازیگران زن ومرد۹۶

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا