مادلینگ ؛ زاویه سازی صورت چیست؟

پنج‌شنبه 5 اسفند 1400 سلامت
مادلینگ ؛ زاویه سازی صورت چیست؟

مادلینگ ؛ زاویه سازی صورت چیست؟

همه افراد به دنبال هر چه زیبایی بیشتر هستند ، امروزه یکی از روش های رسیدن به زیبایی بیشتر، مادلینگ صورت است ، اگر فردی علاقه به داشتن صورتی استخوانی ، بدون غبغب و زاویه فک دارد . این جراحی برای او بسیار کار ساز است!

 

گرایش به زیبایی در همه انسان ها وجود دارد و داشتن ظاهری بهتر، باعث بالارفتن اعتماد به نفس در افراد می شود. اینکه افراد همیشه زیباتر و بهتر به نظر برسند، برای همه مهم و قابل اهمیت است. از سوی دیگر وجود هر گونه عیبی در صورت، باعث کاهش اعتماد بنفس در افراد می شود. به همین دلیلی عمل های زیبایی که در ناحیه صورت انجام می شود، همیشه محبوبت ویژه ای در بین خانم ها و آقایان داشته است. اگر از اندازه چانه خود راضی نیستید و یا حس می کنید که فک شما نامتقارن است، می توانید با این عمل عیوب صورت خود را برطرف نمایید.

 زاویه سازی صورت ( مادلینگ صورت) باعث زیبایی، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع غبغب و حالت دادن به چانه می شود. در عمل زاویه سازی صورت ( مادلینگ صورت ) ، حالت صورت پس از عمل به شکل V می شود ، زیرا این حالت صورت در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار است . این عمل مخصوصا در بین خانمها و آقایان جوان بسیار رواج دارد. در زاویه سازی صورت ( مادلینگ صورت) ،  نقاطی از صورت که نقشی کلیدی در زیبایی صورت دارند برجسته تر می شوند تا تناسب آن ها با بقیه اجزای صورت بیشتر شود . این نقاط می تواند زاویه فک، خطوط فک، گونه و چانه باشد که با روش های مختلفی که برای زاویه سازی صورت بکار برده می شود، این اجزا در تناسب باهم برجسته شده و حالت زیبایی به صورت می دهند .

در واقع زاویه سازی صورت ( مادلینگ صورت ) عملی است که تغییراتی بر روی فک انجام می شود، به طوریکه فک کشیده تر شده و حالتی مانند V پیدا می کند. بنابراین زاویه سازی صورت ( مادلینگ صورت ) با کوچک کردن فک، لاغر نمودن صورت و برجسته سازی گونه و چانه انجام می شود. این عمل علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد و می تواند برای درمان افرادی که در طی یک حادثه یا به صورت مادرزادی دچار مشکل در ناحیه فک هستند، بکار گرفته شود.

نقاط کلیدی صورت که باعث زاویه دارشدن چهره فردمیشود شامل برجستگی زاویه فکی چانه وگونه ها میباشد.باتزریق ژل هیالورنیک در نواحی مثل زاویه فکی وخطوط فکی و چانه درتناسب باهمدیگر میتوان این نواحی رابرجسته کرد وبه اصطلاح زاویه دارنمودو زیبایی خاصی برای کل صورت ایجاد کرد

.با تزریق مقداری ژل هیالورنیک به گونه ها وبرجسته شدن گونه هم خطوط زاویه دارصورت درقسمت میانی تکمیل میگردد حال نتیجه عمل شامل خط دارشدن استخوان فک وبهتردیده شدن چانه وگونه میشودکه این خودباعث کمرنگ شدن یامحوشدن غبغب نیزمیگردد.البته نحوه تزریق و منطقه تزریق وهمچنین مقدار ژل تزریق شده بسیاردرنتیجه عمل زاویه دارکردن صورت تاثیرگذار است.

روش ها مختلف مادلینگ کردن صورت

برای زاویه دار کردن صورت که بر روی فک انجام می شود، از روش های مختلفی استفاده می شود. برخی با کوچک کردن فک خود، برخی دیگر با برجسته نمودن چانه و گونه های خود فرم دهی به چهره را انجام می دهند. برای رسیدن به هر یک از این زیبایی ها می توان از روش هایی همچون تزریق چربی، بوتاکس، تزریق ژل، پروتز، لیفت با نخ و … استفاده نمود.

مادلینگ صورت  به چه صورت انجام می شود؟

بسیاری از افراد با مراجعه به کلینیک زیبایی، اقدام به زیبا سازی چهره خود با عمل زاویه دار کردن چانه، می نمایند. در این روش درمانی مناطقی که در صورت دارای چربی کمی هستند، افزایش حجم داده می شود. یا اگر شخص متقاضی دارای چهره ای حجیم است، میزان چربی را در این مناطق خاص کاهش می دهد. تا به زاویه ایده آل دست یابدبه صراحت می توانیم بیان نماییم که عمل مادلینگ صورت تغییرات بسیاری را بر روی چهره به وجود می آورد. با کم کردن حجم چربی های صورت، مناطقی که بافت استخوانی و برجسته ای دارند، بهتر به چشم می آیند. که این مسئله زیبایی خاصی به چهره می بخشد.از سوی دیگر برخی از افراد که دارای چهره ای استخوانی هستند، با افزایش حجم قسمت های خاص، زاویه سازی و مادلینگ صورت خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

 

بهترین کاندیدای زاویه سازی چانه چه کسانی هستند؟

همه خانم ها وآقایانی که به دنبال زیبایی بیشتر و بهبود سلامت ظاهری خود هستند، می توانند متقاضی انجام مادلینگ صورت باشند. این روش زیبایی محدوده سنی ندارد و یک گزینه عالی برای کسب جذابیت و زیبایی در ناحیه فک به شمار می رود.

کسانی که دارای چهره ای گرد هستند، برای این که بتوانند زاویه چهره جذابی به دست آورند، به سراغ مادلینگ چهره می روند. با این کار می توانند چهره ای هالیوودی به دست آورند.

  • افرادی که خط فک آن ها زاویه ندارد.
  • افراد دارای گونه های چاق
  • خانم هایی که فک آن ها حالت مردانه دارد.
  • افراد دارای گونه های لاغر
  • افراد دارای فک عریض و پهن
  • افراد دارای فک مربعی شکل
  • افراد دارای چانه دایره ای شکل

شما می توانید پوست صورت خود را از دو طرف، با قرار دادن انگشت شست دست، به سمت گوش ها بکشید. اگر این حالت صورت را دوست دارید، یعنی صورت شما نیاز به تزریق و زاویه سازی دارد تا حجم از دست رفته خود را بازیابد و صورت زیباتر شود.

چه کسانی نمی توانند عمل زاویه سازی صورت ( مادلینگ صورت ) را انجام دهند؟

  • افرادی که دارای چانه ای با حالت عقب رفتگی هستند.
  • افرادی که گردن چاقی دارند.
  • افرادی که قسمت بالای صورتشان نسبت به قسمت پایینی، باریکتر وکوچکتر است.
  • افرادی که صورت خیلی لاغر یا خیلی چاق دارند.
  • افرادی که دچار افتادگی پوست هستند.
  • افرادی که فک پایینی کوچکی دارند.
  • افرادی که صورت گرد و چاق دارند.
  • افرادی که گونه های کوچکی دارند.
  • افرادی که بینی بزرگی دارند.

کاهش BMI

کاهش BMI

خواص انجیر 

خواص انجیر 

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا