لیزینگ پاگانی هوایرا رودستر چقدر است؟

دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 فناوری

 

شرکت کرایه خودروی پاتنم لیزینگ، برای اجاره به شرط تملیک ابرخودروی پاگانی هوایرا رودستر مبلغ ۲۵ هزار دلار در ماه با پیش پرداخت ۷۰۰ هزار دلاری تعیین کرده است.

در کشورهای توسعه‌یافته، لیزینگ خودروها با پرداخت ماهیانه انجام می‌شود که استفاده از آن‌ها را برای خریداران آستان‌تر می‌کند؛ اما قطعا چنین موضوعی برای ابرخودروی پاگانی هوایرا رودستر (Pagani Huayra Roadster) صادق نیست. امضای قرارداد اجاره‌نامه جدید برای این خودروی روباز می‌تواند اجاره‌کننده را با پرداخت مبلغ ۲۵,۳۳۹ دلار در ماه به مدت ۶۰ ماه پشت فرمان پاگانی هوایرا رودستر قرار دهد. البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد که برای امضای چنین قراردادی مبلغ پیش پرداخت ۷۰۰ هزار دلار تعیین شده است. شرکتی که این قرارداد بسیار عجیب را ارائه می‌دهد، پاتنم لیزینگ (Putnam Leasing)‌ نام دارد و ادعا می‌کند که گران‌قیمت‌ترین قرارداد فروش اقساطی خودرو در جهان است.

Pagani Huayra Roadster hypercar / ابرخودروی پاگانی هوایرا رودستر

پاتنم لیزینگ این پیشنهاد را برای مشتریانی که از لحاظ مالی در سطح بسیار بالایی هستند، ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال اگر شرکتی این خودرو را اجاره کند، بخشی از هزینه پرداختی به‌عنوان مالیات اختصاص می‌یابد. در بعضی از نقاط به‌جای این‌که کل مالیات در زمان خرید به طور یک‌جا بر قیمت خودرو اضافه شود، امکان پرداخت مالیات فروش به‌صورت اجاره ماهانه فراهم است. علاوه بر این، پاتنم به خریداران اجازه می‌دهد قرارداد را بدون پرداخت جریمه به دیگر وسایل نقلیه تغییر دهند؛ هرچند تصور این‌که کسی از رانندگی با ابرخودروی پاگانی هوایرا خسته شود، بسیار دشوار است. علاوه بر این، اگر ارزش این مدل خودرو در پایان دوره افزایش یابد، اجاره‌کننده می‌تواند تفاوت بین قیمت فروش و باقی‌مانده ارزش پیش‌بینی‌شده را دریافت کند.

Pagani Huayra Roadster hypercar / ابرخودروی پاگانی هوایرا رودستر

پاگانی در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ از مدل رودستر هوایرا رونمایی کرد. طراحی پاگانی هوایرا رودستر کمی با مدل کوپه تفاوت داشت؛ به‌خصوص این‌که در مدل رودستر از پوشش پارچه‌ای (کروک) در قسمت عقب استفاده می‌شود. سقف خودرو شامل پنل فیبر کربن با بخش شفاف در مرکز و یک پنل پارچه‌ای ساده است که در صورت شروع بارندگی باز می‌شود و از ورود باران به داخل رودستر پاگانی هوایرا جلوگیری می‌کند. از پیشرانه ۶.۰ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر مرسدس AMG مجهز به دو توربوشارژر در قسمت عقب خودرو استفاده می‌شود، که قادر است ۷۵۲ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

Pagani Huayra Roadster hypercar / ابرخودروی پاگانی هوایرا رودستر

مقاله‌های مرتبط:

البته در نسخه کوپه، خروجی پیشرانه مرسدس AMG به ۷۱۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور محدود می‌شود که به کمک اصلاحاتی به ۷۵۲ اسب بخار ارتقاء می‌یابد. همچنین نسخه رودستر ابرخودروی پاگانی هوایرا از جعبه‌دنده‌ی هفت سرعته معمولی اتوماتیک (جعبه‌دنده‌ی معمولی با کنترل اتوماتیک) بهره می‌برد. نسخه روباز (کانورتیبل)‌ پاگانی هوایرا نسبت به مدل هاردتاپ ۸۰ کیلوگرم وزن کمتری دارد که همین مسئله باعث می‌شود بتواند در زمان ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

خودروساز ایتالیایی تنها ۱۰۰ نمونه از ابرخودروی پاگانی هوایرا رودستر تولید کرده است که در حال حاضر مشتریان تمام این مدل‌ها را رزرو کرده‌اند. بنابراین افرادی که دوست دارند از این هایپرکار کانورتیبل استفاده کنند، قرارداد اجاره پاتنم لیزینگ ممکن است یکی از سریع‌ترین روش‌ها باشد. اگرچه ممکن است پرداخت ماهیانه ۲۵ هزار دلار برای خیلی از افراد بسیار زیاد باشد؛ اما به نظر می‌رسد که این قرارداد با توجه به قیمت ۲,۴۰۰,۰۰۰ دلاری پاگانی هوایرا منصفانه باشد.

منبع : زومیت

معرفی پورشه 911GT3 R مدل ۲۰۱۹

لنوو Ideapad 330، اولین لپ تاپ مجهز به تراشه ۱۰ نانومتری اینتل

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا