آشنایی با انواع سبک های لوستر های مدرن + معرفی مراکز خرید و برند های معتبر!

پنج‌شنبه 3 شهریور 1401 بازار

آشنایی با انواع سبک های لوستر های مدرن + معرفی مراکز خرید و برند های معتبر!

چکیده : لوستر های مدرن از جمله عناصری هستند که بخصوص در سال های اخیر به خوبی توانسته اند جای خود را در دکوراسیون منازل، ادارات و…. باز کنند!

 

لوستر های مدرن از جمله عناصری هستند که بخصوص در سال های اخیر به خوبی توانسته اند جای خود را در دکوراسیون منازل، ادارات و…. باز کنند! همان طور که لوستر های کلاسیک و قدیمی دارای سبک های مختلفی هستند، لوستر های مدرن نیز دارای انواع مدل های مختلف میباشند که در این مقاله قصد معرفی آن ها را داریم، همچنین در این مقاله به معرفی برخی از مهم ترین مراکز خرید آنلاین و حضوری لوستر های مدرن نیز میپردازیم!

معرفی انواع مدل های لوستر مدرن

لوستر های مدرن با ظاهری طبیعی

این نوع لوستر ها از طبیعت الهام گرفته شده اند، استفاده از موادی مانند چوب طبیعی و سنگ و آهن فرفورژه و… باعث میشود این لوستر های مدرن حس و حال طبیعت را به ما انتقال دهند، این نوع لوستر ها طبیعتا برای سلیقه های خاص ساخته شده اند و ممکن است بیشتر افراد خیلی از ظاهر آن ها خوششان نیاید، اما در حالت کلی این نوع لوستر ها برای استفاده به عنوان لوستر آشپزخانه و لوستر اتاق خواب بسیار ایده آل اند!

لوستر های فریم دار!

ظاهر عجیب و متفاوت این نوع لوستر های مدرن باعث شده توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند، این نوع لوستر ها عموما داری یک فریم شیشه ای هستند و در داخل آن فریم شیشه ای، لامپ و سرپیچ مورد نظر قرار میگیرد که باعث زیبایی دو چندان لوستر مورد نظر میشود، یعنی به طور مثال یک لوستر چهار شاخه در داخل یک قاب شیشه ای مربعی یا مستطیلی قرار میگیرد و به همین خاطر این نوع لوستر ها ظاهری بسیار مدرن و خاص دارند!

لوستر های لوله ای ( پایپ )

این نوع لوستر ها معمولا جزو محبوب ترین انواع لوستر های مدرن هستند، ساختار این نوع محصولات به صورتی است که از لوله های تو خالی ( پایپ ) به عنوان شاخه ها و بدنه این نوع لوستر ها استفاده میشود، مزیت این مورد این است که لوستر مورد نظر، صرف نظر از ابعاد آن همیشه وزن بسیار سبک و مناسبی خواهد داشت به طوری که کم ترین فشاری را به سقف محیط مورد نظر وارد میکند.

تکنولوژی ساخت این نوع لوستر ها کاملا اختصاصی است و تنها برند های معدودی میتوانند از این نوع لوستر های خاص تولید کنند، به طور مثال شما میتوانید انواع لوستر های پایپ را در دیجی کالا یا کامارادو خریداری کنید، شما میتوانید با مراجعه به این لینک انواع مدل های مختلف این نوع لوستر ها را مشاهده کنید، همچنین این لوستر های مدرن برای استفاده به عنوان لوستر پذیرایی، لوستر اتاق خواب، لوستر اداری و… بسیار ایده ال میباشند.

لوستر های مدرن / کلاسیک

لوستر های مدرن / کلاسیک

میتوان گفت رایج ترین نوع لوستر های مدرن استفاده شده در بسیاری از خانه ها، لوستر های ترکیبی مدرن و کلاسیک است، همان طور که میدانید امروزه بیشتر مردم در مورد همه چیز، از دکوراسیون داخلی تا لوازم منزل و… معمولا ظاهر مدرن را میپسندند، اما لوستر های کلاسیک نیز با ظاهر خاص و منحصر به فردی که دارند به همراه کریستال های زیبا، میتوانند دکوراسیون داخلی یک خانه را چندین برابر بهتر و زیبا تر کنند، و لوستر های مدرن/کلاسیک دقیقا به همین دلیل طراحی شده اند.

این نوع لوستر ها همانند لوستر های کلاسیک معمولا دارای تعدادی آویز کریستالی هستند و دقیقا همانند لوستر های کلاسیک دارای حباب های مختلف و زیبا میباشند، معمولا این نوع لوستر ها یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در دکوراسیون نئوکلاسیک میباشند! از این نوع لوستر ها بیشتر در داخل منازل به عنوان لوستر آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و… استفاده میشود.

لوستر های مدرن سقفی

یکی دیگر از انواع مدل های لوستر که میتواند شکل های مختلفی داشته باشد لوستر های سقفی است که همان طور که از نام آن ها نیز مشخص است به صورت کامل به سقف محیط مورد نظر میچسبند و ارتفاع بسیار کمی را اشغال میکنند، این نوع لوستر ها ظاهر خاص و مشخصی ندارند و میتوانند به حالت نئوکلاسیک یا کاملا مدرن باشند، این نوع محصولات برای استفاده در محیط هایی که ارتفاع زیادی ندارند کاملا ایده آل میباشند.

لوستر های خطی یا یکپارچه

لوستر های خطی یا یکپارچه

ویژگی جالب این نوع لوستر های مدرن یکپارچه بودن چراغ های آویز آن ها است که عموما به صورت یک دایره یا یک مستطیل از سقف آویزان شده اند، این نوع لوستر ها بسیار ساده و مدرن هستند و برای استفاده در منازل گزینه خیلی مناسبی نمیباشند اما برای استفاده در ادارات و محیط های رسمی شاید یک انتخاب بسیار بهینه و کم خرج باشند!

لوستر های آویز با طرح های مختلف

یکی از زیبا ترین و گران قیمت ترین انواع لوستر های مدرن همین لوستر های آویز میباشند، این نوع لوستر ها از کنار هم قرار گرفتن چندین لامپ مختلف ساخته شده اند که بر اساس معماری و ظاهری خاص توسط سیم های مخصوص از سقف محیط مورد نظر آویزان شده اند و طبیعتا به خاطر همین ظاهر خاص و متفاوت و البته ظریف بودن، قیمت های بسیار بیشتری دارند، این نوع لوستر های مدرن برای استفاده در پذیرایی منازل و یا لابی ساختمان و هتل ها یکی از بهترین و لوکس ترین گزینه های ممکن هستند.

لوستر مدرن را از کجا بخریم؟

مراکز خرید لوستر مدرن

لوستر های مدرن دارای تنوع بسیار زیاد هستند و باید برای انتخاب یک مدل زیبا و صد البته با کیفیت آن وقت بسیار زیادی را صرف کنید! در ادامه به معرفی چندین فروشگاه آنلاین و بازار های سنتی میپردازیم که میتوانید لوستر مدرن خودتان را از آن ها خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا!

طبیعتا یکی از محبوب ترین مکان ها برای خرید هر کالایی دیجی کالا است، شما میتوانید تنوع گسترده ای از انواع مدل های مختلف لوستر های مدرن را در دیجی کالا پیدا و خریداری کنید، دیجی کالا در زمینه ارائه برند های مختلف نیز بسیار خوب عمل کرده و میتوان انواع برند های مختلف و معتبر لوستر های مدرن را در این سایت مشاهده کرد!

فروشگاه اینترنتی کامارادو!

در طی بررسی های که برای تهیه این مطلب انجام دادیم با یک فروشگاه تخصصی به نام کامارادو آشنا شدیم که بسیار منظم و حرفه ای انواع مدل های مختلف لوستر های مدرن را بر اساس برند و کاربرد دسته بندی کرده بود، یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه قیمت های مناسب تر آن به نسبت دیجی کالا است،  همچنین این سایت در زمینه لوستر آشپزخانه نیز مدل های بسیار زیادی برای ارائه کردن دارد، به طور مثال شما میتوانید با مشاهده این لینک ( کلیک کنید )، انواع مدل های مختلف لوستر های آشپزخانه را مشاهده کنید!

بازار لاله زار

اگر خیلی به فروشگاه های اینترنتی و خرید آنلاین علاقه ای ندارید میتوانید به بازار لاله زار تهران مراجعه کنید! شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین مراکز فروش انواع لوستر های مدرن و کلاسیک و هر کالای روشنایی دیگری مثل آباژور و…. بازار لاله زار است! دسترسی این بازار برای افراد ساکن در تهران نیز آسان تر شده و میتوان حتی از طریق مترو نیز به این بازار بزرگ رفت!

خیابان ابو سعید تهران

خیابان ابو سعید نیز به عنوان یکی از معروف ترین و قدیمی ترین مراکز فروش انواع لوستر های مختلف از مدل های کلاسیک گرفته تا انواع مدل های مدرن شناخه میشود، البته اگر به دنبال خرید لوستر مدرن هستید شاید رفتن به سراغ بازار لاله زار یا فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا و کامارادو و… انتخاب بهتری باشد زیرا خیابان ابو سعید تهران بیشتر به چشم مرکز لوستر های بلور و کلاسیک شناخه میشود!

آشنایی با 3 عدد از معروف ترین برند های تولید کننده لوستر مدرن!

معروف ترین برند های تولید کننده لوستر مدرن

چشمه نور

برند چشمه نور یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برند های کاملا ایرانی است که به صورت اختصاصی در زمینه تولید انواع لوستر های مدرن و نیمه کلاسیک فعال است، لوستر های ساخته شده توسط این شرکت به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، در میان کاربران بسیار محبوب شده اند، محصولات این برند آنقدر خوب و حرفه ای است که حتی به کشور های منطقه نیز صادر میشود!

دیلایت

دیلایت مجموعه ای است که به صورت اختصاصی در زمینه تولید انواع لوستر های آویز همانند لوستر های راهرو و آشپزخانه فعال است، البته این برند مدل های بسیار زیادی نیز تولید کرده که برای انتخاب به عنوان لوستر پذیرایی و… کاملا مناسب هستند! ظاهر خاص و متفاوت و قیمت مناسب یکی از مهم ترین دلایل موفقیت این برند میباشد.

آرتا ( روشنایی بزرگ زاده )

یکی از خاص ترین و حرفه ای ترین لوستر هایی که در ایران تولید میشود مربوط به لوستر های آرتا میباشد، برند آرتا در تولید کلیه محصولات خود از تکنولوژی پایپ ( لوله ای ) استفاده کرده است تا لوستر مورد نظر هم وزن خیلی زیادی نداشته باشد و هم مقاومت خود را به خوبی حفظ کند، لوستر های مدرن آرتا به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در میان کاربران مختلف بسیار محبوب شده اند.

لوستر های مدرن آرتا معمولا ظاهری ساده اما مقاوم دارند، و به خاطر همین ظاهر ساده، بسیاری از برند های فیک و یا تولیدی های کوچک اقدام به کپی برداری غیر مجاز و بی کیفیت از محصولات این برند کرده اند! و به همین خاطر حتما در هنگام خرید لوستر های آرتا باید دقت کنید که ساخت تولید کننده اصلی آن یعنی روشنایی بزرگ زاده باشند، البته میتوانید مدل اصل این لوستر ها را در کامارادو نیز پیدا کنید، یا در هنگام خرید از دیجی کالا باید حواستان باشد که از روشنایی بزرگ زاده خریداری میکنید نه فروشنده دیگری!

فروشگاه لباس پلیس بچه گانه اسباب بازی در سایز بندی مختلف

چرا زبان فرانسه سخت تر از دیگر زبان هاست؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا