قیمت گذاری امکانات اختیاری رولزرویس داون – فناوری

سه‌شنبه 6 تیر 1396 فناوری

رولزرویس Dawn کانورتیبل دارای امکاناتی است که قیمت خرید آن را با قیمت خرید یک منزل یکی کرده است.

خودروی رولزرویس Dawn با مشخصه‌های بی‌نظیری ارائه شد که سر و صدای زیادی در خبرگزاری‌ها به پا کرد. درحالی‌که برخی، هدف از  ارائه‌ی آنرا فقط جنبه‌ی بازاریابی در رولزرویس می‌دانستند، این شرکت در سکوت، به کار خود ادامه داد. اکنون این خودروی کانورتیبل به‌طور عمومی به‌عنوان لوکس‌ترین خودروی دارای سقف جمع‌شونده در نظر گرفته شده و افراد گروه Vehicle Virgins نیز قطعاً هیچ شکایتی نسبت به آن ندارند.

اگرچه در طول زمانی‌که با این مدل وقت می‌گذراندند، صحبت از قیمت این خودروی رولزرویس Dawn نیز مانند اغلب اوقات به میان آمد. اگرچه برای افرادی که در واقع استطاعت مالی خرید آن را دارند موضوع مهمی به‌حساب نمی‌آید اما وجه مالی خودروی مذکور برای دیگر افراد شامل نویسنده و شما معمولاً مشکل‌ساز است. اگر فکر می‌کنید قیمت پایه‌ی رولزرویس Dawn که ۳۴۱.۰۰۰ دلار عنوان شده، بیش از حد رویایی است، باید بدانید که خودروی حاضر در ویدئوی زیر دارای برخی امکانات اضافی است که قیمت نهایی آن را به ۴۰۸.۰۰۰ دلار افزایش می‌دهد.

رولزرویس Dawn

 این قیمت از کجا ناشی شده است؟ با در نظر گرفتن آرم برند رولزرویس که مثل مجسمه‌ای کوچک در بالای جلوپنجره‌ی خودرو قرار گرفته و به تنهایی قیمت آن ۷.۸۰۰ دلار است، به‌راحتی می‌توانید قیمت تک تک آیتم‌های موجود در این رولزرویس را دنبال کنید تا به مبلغ نهایی برسید.

بسته‌ی دستیار راننده شامل اخطار انحراف از مسیر حرکت و کروز کنترل تطبیق یافته نیز اضافه شده هزینه‌ی ۱۱.۰۰۰ دلاری دیگری را در پی دارد. آیا دوست دارید تریم‌های چوبی در دور تا دور کابین خودرو شما را مجذوب خود کنند؟ هزینه‌ی آن چیزی بالغ بر ۲۰.۰۰۰ دلار است و این چنین است که هزینه‌ای معادل خرید یک خانه برای خرید یک خودرو پرداخت خواهید شد.

همانطور که بیان شد، افرادی که توانایی پرداخت چنین مبالغی را دارند نگران این نیستند که هزینه‌ای که به آن‌ها تحمیل شده، چقدر است. با در نظر گرفتن این نکته که شرکت رولزرویس راجع به مشتریانش چه می‌گوید و چقدر آن‌ها ثروتمند هستند، نیم میلیون دلار مبلغ زیادی نیست. خودروی رولزرویس Dawn قطعاً زیباترین محصول حال حاضر سایت‌های تولیدی خودروسازی رولزرویس است، 

دانلود با کیفیت 720P | دانلود با کیفیت 1080P


منبع : زومیت

نگذارید کارمندانتان بزرگ‌ترین خطر امنیتی شرکت باشند - فناوری

مریسا میر احتمالا مدیرعامل بعدی اوبر خواهد بود - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا