قیمت پرستار بچه

چهارشنبه 13 مرداد 1400 بازار
قیمت پرستار بچه

آیا نمیدانید که چقدر دستمزد باید به پرستار بچه خود بپردازید؟ برای جذب شایسته ترین پرستار کودک، ارائه نرخ رقابتی مهم است، اما قطعا شما نمی خواهید بیش از حد هزینه ای بپردازید به خصوص اگر بودجه کمی دارید. در ادامه برخی از عواملی که بر روی قیمت پرستار بچه تاثیر گذار است و هنگام تصمیم گیری در مورد مبلغ پرداختی به پرستار کودک در منزل باید در نظر بگیرید، ذکر شده است.

عوامل موثر بر قیمت پرستار کودک در منزل

میزان مراقبت از کودک

میزان و زمان نگهداری از کودک بر هزینه ای که باید به پرستار کودک بپردازید تأثیر گذار است. شما باید مشخص کنید که آیا به پرستار کودک تمام وقت نیاز دارید یا پاره وقت؟ اگر به پرستار کودک پاره وقت نیاز دارید باید مشخص کنید که در چه روز هایی از هفته و چه ساعاتی از شبانه روز در منزل شما حضور پیدا کند.

قیمت پرستار بچه در منزل

تعداد فرزندان

بچه های بیشتر به معنای کار بیشتر برای پرستار بچه است، به ویژه هنگامی که سن کودکان متفاوت است؛ بنابراین باید در ازای هر کودک مبلغی بیشتر به پرستار کودک بپردازید.

مسئولیت های اضافی

بسیاری از والدین کودک خوشحال می شوند که پرستار بچه بتواند در کارهای خانه به آن ها کمک کند، در صورتی که در نگهداری از کودک خللی وارد نشود. در صورت درخواست از پرستار کودک برای شستن لباس ها یا تهیه مواد غذایی و سایر کارهای خانه باید هزینه بیشتری بپردازید. فقط مطمئن شوید که پرستار کودک شما می داند انتظارات شما چیست.

تجربه

پرستاران باتجربه بیشتر از کسانی که تجربه کمتری دارند حقوق دریافت می کنند. پرستار بچه با تجربه قطعا بهتر می تواند از کودک شما مراقبت کند در نتیجه شما هم آرامش بیشتری خواهید داشت.

اگر به دنبال فردی هستید که بتواند در زمینه هایی مانند موسیقی یا ورزش خاصی به فرزند شما کمک کند، باید هزینه بیشتری برای پیدا کردن پرستار بچه با این مهارت های خاص بپردازید.

محل زندگی

محل زندگی شما نیز می تواند یک عامل موثر بر قیمت پرستار کودک در منزل باشد. هزینه زندگی در برخی از مناطق کشور بیشتر از مناطق دیگر است که می تواند بر نرخ پرستار بچه تأثیر بگذارد .به عنوان مثال نرخ پرستار کودک در شهر بیشتر از نرخ پرستار کودک در روستا است.

سن پرستار بچه

افراد جوان و تازه کار انتظار حقوق کمتری نسبت به پرستاران بزرگتر و با تجربه دارند. با این حال اگر پرستار جوانی سال ها از کودک شما مراقبت کرده است، لازم است با افزایش تجربه دستمزدش را افزایش دهید تا مطمئن شوید او را از دست نخواهید داد!

کار اضافی

اگر وظیفه پرستار بچه این است که بچه را بخواباند یا با او تلویزیون تماشا کند می توانید هزینه کمتری بپردازید؛ اما اگر به پرستاری نیاز دارید تا کودکتان را به گردش ببرید، کارهای خانه را انجام دهد یا در انجام تکالیف مدرسه به کودکتان کمک کند، برنامه ریزی کنید که هزینه بیشتری را برای این خدمات اضافی به او بپردازید.

اطلاع از قیمت پرستار بچه در منزل

حمل و نقل

آیا پرستار بچه شما وظیفه داردکه فرزند شما را به مدرسه برساند و یا به گردش ببرد؟ آیا او از ماشین شما استفاده می کند یا از ماشین خودش؟ اگر از اتومبیل خود استفاده می کند، باید برای بنزینی که هنگام رانندگی مصرف می کند هزینه اضافی بپردازید. اگر از ماشین شما استفاده می کند، لازم است در صورت نیاز به پر کردن مخزن اتومبیل، هزینه سوخت رو بپردازید.

ویژگی یک پرستار بچه خوب

پرستار کودک موفق پر انرژی و دلسوز است و توانایی برقراری ارتباط خوب با فرزندان و والدین را دارد. در اینجا برخی از ویژگی های پرستار کودک خوب را معرفی میکینم:

  • مسئول و قابل اعتماد
  • صبور
  • مهربان
  • خلاق و بازیگوش
  • فعال و سالم
  • قابل اعتماد
  • با تجربه
  • با اعتماد به نفس
  • قابل انعطاف
  • خوش اخلاق

وظایف پرستار کودک

وظایف پرستار کودک به والدین کودک بستگی دارد اما رایج ترین مسئولیت های پرستار کودک عبارتند از:

  • تضمین ایمنی کودک
  • تهیه غذا و میان وعده
  • کمک به تکالیف خانه
  • بازی کردن و سرگرم کردن کودک
  • تعویض پوشک
  • خواباندن به موقع کودکان
  • شستن لباس ها و کارهای سبک خانه
  • استحمام و لباس پوشیدن کودکان خردسال
  • جابجایی کودکان
  • تهیه و تمیز کردن شیشه بچه

پرستار بچه نی نی سایت

برای استخدام پرستار کودک به کجا مراجعه کنیم؟

برخلاف نظر برخی از والدین پیدا کردن پرستار بچه متعهد و قابل اعتماد کار چندان ساده ای نیست؛ زیرا پارامترهای بسیاری در ارزیابی آنها تاثیر گذار است به همین دلیل انتخاب آن ها به یک کار چالش برانگیز تبدیل شده است. البته برخی از والدین اقدام به استخدام پرستار بچه نی نی سایت می کنند؛ اما باید بدانید نی نی سایت برای این کار طراحی نشده است. هدف اصلی این سایت ارائه اطلاعات مهم و مفید به بانوان در دوران بارداری و مراقبت از نوزاد آنهاست؛ بنابراین، اگر به دنبال ماهرترین پرستار بچه هستید، از موسسات معتبر و مربوط به این کار کمک بگیرید.

آسانیسم؛ بهترین پلتفرم آنلاین برای درخواست پرستار کودک در منزل

آسانیسم یک پلتفرم آنلاین خدمات پرستاری در منزل است که سرویس های متنوعی مانند پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل، پزشک در منزل و سایر خدمات بهداشتی- درمانی را به شما عزیزان ارائه می دهد. پرستاران آسانیسم همگی از میان افراد آموزش دیده و باتجربه انتخاب شده اند تا کیفیت ارائه خدمات در بالاترین سطح باشد.

برای ثبت درخواست کافی است به سایت آسانیسم مراجعه کنید و اطلاعات ابتدایی را در فرم مربوطه وارد نمایید. پس از آن کارشناسان آسانیسم برای هماهنگی بیشتر از بابت پرستار، قیمت و روز مد نظر با شما تماس خواهند گرفت.

روش بعدی درخواست پرستار کودک از طریق شماره تلفن آسانیسم است. شما می توانید با شماره گیری تلفن 02189514141 به این اطلاعات دست یافته و درخواست استخدام پرستار کودک را ثبت نمایید.

شابش، تمام نیاز‌های شما را در زمان جستجوی خانه بر طرف می کند

بررسی مشخصات و ویژگی های عطر ورساچه مشکی و هر آن چه که باید بدانید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا