بررسی مشخصات و ویژگی های عطر ورساچه مشکی و هر آن چه که باید بدانید

دوشنبه 11 مرداد 1400 بازار

عطری با رایحه تند و شیرین به نام کریستال نویر که با نام ورساچه مشکی نیز شناخته می شود، خلق شد تا به عطری ماندگار و محبوب در دنیای عطر و ادکلن تبدیل شود. قدرت ماندگاری و پخش بوی این عطر به سبب غلظت معینی که دارد، زیاد است علاوه بر این ویژگی، ظاهری شیک و زیبا و رایحه ای خوشبو دارد که همگی دست به دست هم دادند تا عطری فوق العاده را به وجود بیاورند. این عطر در میان خانم های شیک پوش و خاص پسند، بسیار تایید می شود و مورد استقبال قرار می گیرد.

ادکلن ورساچه کریستال نویر | ورساچه مشکی اصل | عطر ورساچه | عطر 365

آشنایی با عطر کریستال نویر کمپانی ورساچه

Crystal Noir که به ورساچه مشکی معروف است، یکی از هزاران محصول اصیل و با کیفیت از برند ایتالیایی ورساچه می باشد.

این عطر با رایحه شیرین و گرم خود در سال ۲۰۰۴ توسط یک پرفیومر مشهور و با استعداد ساخته شده است که در حجم ۹۰ میلی لیتر به فروش می رسد.

بررسی ویژگی های ظاهری کریستال نویر یا ورساچه مشکی

عطر کریستال نویر یا همان ورساچه مشکی درون بطری شیشه ای به رنگ مشکی قرار می گیرد. این عطر خوش دست دارای درپوشی همانند کریستال تراش خورده است که به شکل زیبایی روی شیشه ادکلن قرار می گیرد. نام کریستال نویر در انتهای شیشه حک شده است و علاوه بر آن، نشان تجاری Versace نیز با فونت بزرگ و به رنگ سفید روی شیشه قرار می گیرد که ظاهری بسیار شیک و لوکس به ادکلن می دهد.

عطر کریستال نویر یا ورساچه مشکی توسط کدام کشور تولید می شود؟

کمپانی ورساچه که خالق عطر های فوق العاده ای همچون کریستال نویر است، در کشور ایتالیا قرار دارد. عطر کریستال نویر یا همان ورساچه مشکی، یکی از ادوپرفیوم های مدرن و شیکی است که توسط این برند ایتالیایی به بازار های جهانی عرضه می شود. علاوه بر عطر، تمامی محصولات کمپانی ورساچه از لباس تا اکسسوری، در کشور ایتالیا و تحت نظارت طراحان معروف در این کشور ساخته می شوند.

کریستال نویر ورساچه مناسب چه سلیقه ای از بانوان می باشد؟

دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم بسیار تجمل گرا و ظاهر بین شده است. این امر در انتخاب بانوان نیز به روشنی آشکار می باشد، مثلا خانم های جوان علاوه بر این که انتظار یک رایحه خوب و دلپذیر را دارند، خواهان ظاهری زیبا و لوکس برای شیشه ادکلن نیز هستند. برند های معروف جهانی همیشه نیاز های جوامع را در نظر می گیرند و خواستار برطرف کردن آن ها نیز هستند به همین دلیل، توجه ویژه ای به ظاهر عطر می کنند و طراحی های شیک و مدرنی ارائه می دهند. مثلا برند ورساچه که برندی بسیار معروف در جهان است، عطر هایی را طراحی و تولید می کند که دارای ظاهری زیبا و رایحه ای عالی هستند. عطر کریستال نویر که معروف به ورساچه مشکی است یکی از محصولات خاص و با کیفیتی می باشد که توسط این برند تولید می شود.

کریستال نویر یا ورساچه مشکی را در چه فصلی استفاده کنیم؟

رایحه شیرین و تند با طبعی گرم اجزای سازنده کریستال نویر هستند. اجتماع رایحه های گرمی که در این عطر به کار رفته است، آن را به عطری مناسب جهت استفاده در فصل های سرد سال نظیر پاییز و زمستان می کند.

این عطر به سبب قدرت ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای که دارد، برای استفاده در مجالس و مهمانی های شبانه پیشنهاد می شود تا شما را به فردی خوشبو و اسپشیال تبدیل کند.

شارابوت - charabot | عطر ادکلن ورساچه کریستال نویر ادوپرفیوم(ورساچه مشکی) | Versace Crystal Noir

قدرت ماندگاری و پخش بو در عطر کریستال نویر به چه میزان است؟

رایحه های غلیظ از نوع ادوپرفیوم، ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای به عطر کریستال نویر داده اند. اگر شما تمایل دارید از عطری استفاده کنید که ماندگاری زیادی داشته باشد و وقتی به مکانی وارد می شوید عطرتان همه جا پراکنده شود، کریستال نویر بهترین انتخاب است. بوی عطر ورساچه مشکی این قابلیت را دارد که تا مدت ها بر روی پوست یا بافت لباس باقی بماند، یعنی تا ساعت ها برای اطرافیانتان بوی شیرین و تند ورساچه کریستال نویر را خواهید داد.

نت های بویایی عطر کریستال نویر ورساچه چیست؟

رایحه میوه، ادویه، وانیل، چوب، مرکبات، گل و گیاهان معطر ساختار اصلی عطر کریستال نویر را تشکیل می دهند.

وقتی که مقداری از عطر را بر نقطه ای از بدن و یا لباستان اسپری کنید، در ابتدا رایحه انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه را استشمام خواهید کرد. ترکیبی شیرین پدید می آید که حس شادی و نشاط را در شما زنده می کند.

پس از گذشت زمان کوتاهی متوجه رایحه گل یاسمین و بوته یاسمین خواهید شد که جایگزین نت های قبلی می شود. این رایحه ها برای ایجاد انرژی مثبت و تمرکز بسیار مناسب هستند.

پس از آن که زمان طولانی از اسپری کردن شما بگذرد متوجه رایحه چوب کشمیر، چوب صندل، وانیل و گل آفتاب گردان خواهید شد که جایگزین تمام رایحه های قبلی می شوند. این ترکیب در ایجاد آرامش و تعادل روانی شما بسیار مفید خواهد بود.

پس:

  • نت آغازی: انگور سیاه، انجیر، گل بنفشه
  • نت میانی: گل یاسمین، بوته یاسمین
  • نت پایانی: چوب کشمیر، چوب صندل، وانیل، گل آفتاب گردان

عطر ورساچه مشکی یا همان کریستال نویر یک عطر خوش رایحه و همه چیز تمام است که از آن می توانید برای هدیه دادن به همسر و یا عزیزان دیگرتان استفاده کنید.

عطر کریستال نویر توسط کدام عطر ساز تولید شده است؟

آنتونی لی عطار ماهر و کار بلدی بود که در سال ۲۰۰۴ دست به طراحی و تولید عطر مشهور کریستال نویر زیر نظر برند ورساچه، زد‌.

جمع بندی مشخصات مربوط به عطر کریستال نویر ورساچه:

  • برند: ورساچه
  • نوع: ادوپرفیوم
  • حجم: ۹۰ میلی لیتر
  • فصل مناسب: پاییز و زمستان
  • ماندگاری: بسیار عالی
  • پخش بو: بسیار عالی
  • عطرساز: آنتونی لی
  • سال تولید: ۲۰۰۴
قیمت پرستار بچه

قیمت پرستار بچه

دانشگاه بیرونی ترکیه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا