فیلم سینمایی «شما اینجا هستید» شهریور امسال مقابل دوربین خواهد رفت.

دوشنبه 17 تیر 1398 سینما
فیلم سینمایی «شما اینجا هستید

عادل یراقی کارگردان «شما اینجا هستید» در گفت وگو با بانی فیلم درباره وضع حال حاضر تولید این فیلم اظهار داشت: پروانه ساخت فیلم از سوی سازمان سینمایی صادر شده، اما هنوز به دستمان نرسیده تا بتوانیم به طور رسمی وارد پیش تولید شویم. براساس برنامه ریزی ها قرار است فیلمبرداری از شهریورماه آغاز شود و امیدواریم شرایطی مهیا شود تا فصل مورد نیاز را از دست ندهیم.

وی افزود: تاکنون مذاکراتی با برخی از عوامل و حتی بازیگران نیز داشته، ولی با هیچکدام قراردادی منعقد نکرده ایم. تنها با علیرضا برازنده به دلیل دوستی دیرینه ای که دارم برای مدیریت فیلمبرداری پروژه توافقاتی داشته ام و وی نیز برای حضور در فیلم اعلام آمادگی کرده است.

یراقی در ادامه گفت: این فیلم برخلاف دو ساخته قبلی ام («آشنایی با لیلا» و «امتحان نهایی») کاراکترهای فراوانی دارد و خودم نیز یکی از نقش ها را ایفا می کنم. قرار است برخی از نقش ها را بازیگران جوان برعهده بگیرند و تاکنون با برخی از آنان گپ و گفت هایی داشته ام. سوژه فیلمنامه «شما اینجا هستید» درباره مهاجرت است و بسیاری از کاراکترهای فیلم نیازی به بازی کردن ندارند و در موقعیت‌های خودشان قرار خواهند گرفت.

این کارگردان در پایان درباره لوکیشن های فیلم نیز به بانی فیلم گفت: فیلمبرداری این فیلم تماماً در تهران انجام می شود و تاکنون برخی از لوکیشن ها را نیز انتخاب کرده ام.

جشن حافظ

نامزدهای بخش سینمای نوزدهمین جشن حافظ اعلام شد.

 3بازیگر زن پرکار سینما در سه ماه نخست سال ۹۸

 3بازیگر زن پرکار سینما در سه ماه نخست سال ۹۸

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا