فیلم الویس 2022

پنج‌شنبه 24 فروردین 1402 معرفی فیلم

عوامل فیلم الویس

کارگردان : باز لورمن

تهیه‌کننده : باز لورمن

فیلمنامه‌نویس : باز لورمن

معرفی فیلم الویس

فیلم الویس 2022 به بررسی زندگی و موسیقی الویس پریسلی می‌پردازد و با بازیگرانی همچون آستین باتلر، تام هنکس و اولیویا دیجونگ ساخته شده است. داستان فیلم به بررسی رابطه پریسلی با مدیر مرموزش، سرهنگ تام پارکر می‌پردازد و این رابطه بیش از 20 سال را در بر می‌گیرد. فیلم به پس‌زمینه چشم‌انداز فرهنگی در حال تکامل و ازبین رفتن معصومیت‌های گذشته در آمریکا نیز می‌پردازد. با توجه به بازیگران بزرگ و داستان جذاب، انتظار می‌رود که فیلم Elvis 2022 تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را برای تماشاچیان به ارمغان آورد.

معرفی فیلم الویس

معرفی فیلم الویس

خلاصه فیلم الویس

اما در مورد فیلم جدید Elvis 2022، باید گفت که این فیلم به بررسی زندگی شخصی و موسیقی الویس پریسلی (با بازی آستین باتلر) می‌پردازد. داستان فیلم به بررسی رابطه پیچیده بین پریسلی و مدیر مرموزش، سرهنگ تام پارکر (با هنرنمایی تام هنکس) می پردازد.

این رابطه بیش از 20 سال را در بر می‌گیرد، از به شهرت رسیدن پریسلی تا ستاره شدن او، در پس زمینه چشم‌انداز فرهنگی در حال تکامل و ازبین رفتن معصومیت‌های گذشته در آمریکا. محور اصلی این فیلم، یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین افراد در زندگی الویس، پریسیلا پریسلی (با نقش‌آفرینی اولیویا دیجونگ) است. با توجه به بازیگران بزرگ و داستان جذاب، انتظار می‌رود که فیلم Elvis 2022 تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را برای تماشاچیان به ارمغان آورد.

خلاصه فیلم الویس

خلاصه فیلم الویس

معرفی کارگردان فیلم الویس

کارگردان فیلم سینمایی الویس ۲۰۲۲ مارک آنتونی باز لورمن، از کارگردانان مشهور استرالیایی است که ده فیلم او جزو پرفروش‌ترین و پولسازترین فیلم‌های کشور استرالیا به شمار می‌روند. این فیلم نیز توانسته فروش 121.8 میلیون دلاری را در هفته اول اکران خود به دست آورد.

بازیگران فیلم الویس

  • هلن تامسون (Helen Thomson) در نقش گلادیس، مادر الویس
  • ریچارد راکسبورگ (Richard Roxburgh) در نقش ورنون، پدر الویس
  • چایدون جای (Chaydon Jay) در نقش الویس پریسلی جوان
  • کلوین هریسون (Kelvin Harrison) در نقش بی. بی. کینگ
  • ژاویر ساموئل (Xavier Samuel) در نقش اسکات مور
  • دیوید ونهام (David Wenham) در نقش هنک اسنو
  • کدی اسمیت-مک‌فی (Kodi Smit-McPhee) در نقش جیمی رودگرس اسنو
  • لوک بریسی (Luke Bracey) در نقش جری شیلینگ

فیلم شهر گمشده

فیلم سیزده جان (Thirteen Lives)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا