فال شمع پنجشنبه 18 اسفند ۱۴۰۱

پنج‌شنبه 18 اسفند 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين : همسری مهربان، فرزندانی شایسته و زندگی نسبتاً مرفه و آسوده ای همراه با موفقیت در انتظار شما می باشد. پیشاپیش به شما تبریک می گویم.

ارديبهشت : دیگران حسرت زندگی شما را می خورند. به همین جهت قصد خرابکاری دارند. ضروریست که راز دل خود را فاش نسازید.

خُرداد : راز دل خود را به هر کسی نگویید و اصولاً مردم را رازدار زندگی خود قرار نده. بلکه با پدر و مادر و همسر خود مشورت کنید. اگر احساس ناراحتی می کنید، بهتر است مانند نسیم قانع و راضی باشید.
تير : ملاقاتی مهم در پیش دارید و شخصی به شما کمک خواهد کرد تا این نیت انجام گیرد و او شخص نصیحت کننده و خوبی است

مُرداد : به زودی عنایت و توجه خاصی به شما خواهد شد و مقام و ثروتی که انتظارش را نداشته اید به دست خواهید آورد.

شهريور : برای سرعت بخشیدن به این نیت به یکی از مشاهد متبرکه برو و زیارتی کن و دعایی بخوان. بسیار بجاست وقتی که حضور قلب داری، سوره مبارکه یوسف از آیه ۵۰ تا ۷۰ را با معنی بخوان که گشایش بسیار است.

مِهر : ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق پیشه، اهل عشق و درس، دوستدار هم نشینی با بزرگسالان، مدیر، باهوش، لایق، خوشگذران، چابک، جنگجو، رک و بی پروا

آبان : بیمار چندان تفاوتی نخواهد کرد. قرض داده می شود. او از ناراحتی رهایی می یابد. نیت شما حتماً با صبر و حوصله عملی است و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

آذر : در امتحان موفق می شوی. معامله سود آور است. تعویض کار و محل خود را با حوصله عملی نمایید. پدر و مادر را تا می توانید احترام کنید و دلشان را به دست آورید.

دِى : هر وقت رنگ قرمز می پوشید، احساس می کنید که استواری شما بر ریاست بیشتر است زیرا شما شخصی پیش گام و پیشرو، خلاق، مبتکر و متکی به نفس می باشید.

بهمن : اگر چه طالب آن می باشید ولی نباید برای بدست آوردن آن دست به هر کار غیر متعارفی بزنید که به صلاح شخصیت علمی و خانوادگی و اجتماعی شما نمی باشد

اسفند :باید متوجه باشید که خوشی ها چون برق می گذرد ولی آبرو و حیثیت بر جای می ماند. راز دل خود را کمتر در میان بگذار و جلوی زبان خود را بگیرید که هر رازی نباید فاش شود.

شمع

فال شمع جمعه 19 اسفند ۱۴۰۱

شمع

فال شمع چهارشنبه 17 اسفند ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا