فال شمع جمعه 26 اسفند ۱۴۰۱

جمعه 26 اسفند 1401 طالع بینی
شمع

فَروردين : با خود می گویی مدد کنید که برای علاج درد ما درمانی وجود ندارد. این جدایی و هجران هم انتهایی ندارد. از جور ستم این کار به دادم برسید. چرا چنین مغموم و پریشانی ؟ فکرت را به کار بینداز !

ارديبهشت : بنابراین وقتی آرام است، فرصت را غنیمت بشمارید ! اشخاصی که در نتیجه غفلت، از فرصت استفاده نکردند، در اعماق این دریا فرو رفتند.

خُرداد : از تردید و دودلی کاری ساخته نیست. پس با اراده ای قوی، حرکت نموده و اقدام کنید. موفقیت همگام شما خواهد بود. بگو مگوی شما با آن دوست، بیهوده بود. چیزیکه در طلب آن می باشید، در دسترس شماست. اراده کنید.

تير : روزگار، دریایی است که کشتی زندگانی ما بر روی آن، به طرف ساحل مقصود می رود. این دریای بزرگ، همیشه در جذر و مد است ! اگر امروز آرام باشد، مسلماً فردا طوفانی خواهد شد.

مُرداد : چرا این قدر به آدم های معتاد بها می دهی؟ اندیشه کن!

شهريور : خرید و تعدد ساختمان، کاری پسندیده است. تعجیل کن.

مِهر : از خرید اسباب و اثاثیه زاید، صرف نظر کن که پشیمان می شوی.

آبان : سفری خوش و سود آور در پیش می باشد. مبارک باشد.

آذر :تحول و دگرگونی اساسی در زندگی شما تعبیر خوابی است که دیده اید. نگران نباشید.

دِى : کسی را که در انتظارش هستی، فعلاً نخواهد آمد ! مبلغی از پولی را که ذخیره کرده ای، به یکی از آشنایان که سخت مستحق است، عنایت کن که موجب گشایش حال و افزونی ثروت می گردد.

بهمن : پندی خوش دارم که حضرت رسول اکرم (ص) می فرمایند: “اگر از مردم انتقاد کنی، از تو انتقاد خواهند کرد و اگر مردم را واگذاری، تو را وا می گذارند.”

اسفند :شیطان آنها را وسوسه می کند پس باید شما عقلتان را جمع کنید و گوش دل به سخنان بزرگترها بدهید. فعلا زمان انجام این کار نمی باشد. پس بهتر است صرف نظر کنید.

شمع

فال شمع شنبه 27 اسفند ۱۴۰۱

شمع

فال شمع پنجشنبه 25 اسفند ۱۴۰۱

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا