بیوگرافی امید ابراهیمی

پنج‌شنبه 21 مهر 1401 بیوگرافی

چکیده بیوگرافی امید ابراهیمی

نام: امید

نام خانوادگی: ابراهیمی

تولد: ۲۵ شهریور ۱۳۶۶

زاده: مازندران

ملیت: ایرانی

پُست: مهاجم

قد: ۱۷۹ سانتی‌متر

سال‌های فعالیت: ۱۳88 _ تاکنون

همسر: نگین شفیع زاده

 

امید ابراهیمی کیست؟

امید ابراهیمی‌ متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۶ در شهرستان نکا استان مازندران است. وی باجناق خسرو حیدری می باشد. امید ابراهیمی در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۱ اولین بازی ملی خود را تحت نظر کارلوس کی‌روش در بازی برابر عربستان سعودی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۲ انجام داد.

امید ابراهیمی متولد چه سالی است؟

امید ابراهیمی‌ متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۶ است.

امید ابراهیمی اهل کجاست؟

او متولد  نکا، مازندران است.

 

بیوگرافی امید ابراهیمی

امید ابراهیمی‌ زرندینی، متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۶ در شهرستان نکا استان مازندران است که در باشگاه فوتبال استقلال در پست هافبک دفاعی و هافبک میانی بازی می‌کند.

ازدواج امید ابراهیمی

امید ابراهیمی متاهل است و در سال ۹۵ با نگین شفیع زاده خواهر لاله شفیع زاده همسر خسرو حیدری ازدواج نموده است و بدین صورت امید ابراهیمی با خسرو حیدری باجناق شده اند و اولین بار عکس های مراسم و ازدواج وی در صفحات مجازی منتشر شده بوده است.

امید ابراهیمی‌ و همسرش

امید ابراهیمی‌ و همسرش

ماجرای باجناق شدن خسرو حیدری و امید ابراهیمی

خسرو حیدری درباره  داستان باجناق شدن با  امید ابراهیمی در برنامه دورهمی گفت: مهدی رحمتی همیشه در این باره میگوید که تو یک پروژه ۵ ساله داشتی که الان به ثمر رسیده است. امید و بچه ها زمانی که ما در سپاهان بازی میکردیم هر هفته به منزل ما می آمدند و همسرم از آنها پذیرایی میکرد و این صمیمیت از آنجا ایجاد شد و زمانی که به تهران آمدیم رفت و آمدها بیشتر شد و این آشنایی و ازدواج شکل گرفت. امید واقعا پسر خوبی است.

امید ابراهیمی‌ و خسرو حیدری

امید ابراهیمی‌ و خسرو حیدری

باشگاه های امید ابراهیمی

امید ابراهیمی مدتی در باشگاه فوتبال بانک ملی نیز توپ می‌زد. او در سال ۱۳۸۸ به باشگاه فوتبال شهرداری بندرعباس پیوست. امید ابراهیمی یک فصل در این باشگاه در لیگ دسته یک حضور داشت.

سپاهان

امید ابراهیمی در سال ۱۳۸۹ با عقد قراردادی ۳ ساله به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان پیوست و پس از پایان قراردادش، آن را تمدید کرد. وی در مجموع ۴ فصل در این باشگاه حضور داشت.

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی

استقلال

امید ابراهیمی در سال ۱۳۹۳ با قراردادی ۱ ساله به باشگاه فوتبال باشگاه فوتبال استقلال پیوست و پس از پایان قراردادش، آن را تمدید کرد. ابراهیمی درنخستین فصل حضورخود در استقلال به ستاره استقلال تبدیل شود وتوانست جای خالی جواد نکونام را پرکند. وی اولین گل خود برای استقلال را از روی ضربه ایستگاهی و با ضربه‌ای زیبا به تیم سایپا زد.

امید ابراهیمی در دوران حضور در استقلال تاثیرگزار ترین فرد در خط میانی این تیم بود امید ابراهیمی در استقلال به‌خاطر جنگنده بودنش لقب «فرمانده» را گرفت. همچنین او سابقه گلزنی در شهرآورد تهران را دارد. ابراهیمی در سال ۱۳۹۶ با شکستن رکورد مجتبی جباری به بهترین هافبک گلزن تاریخ تیم استقلال تبدیل شد.

دوران بازی امید ابراهیمی در تیم ملی

امید ابراهیمی در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۱ اولین بازی ملی خود را تحت نظر کارلوس کی‌روش در بازی برابر عربستان سعودی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۲ انجام داد. او در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۳ توسط کارلوس کی‌روش به ترکیب ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ فراخوانده شد و در بازی با سیرالئون برای اولین ابر بازوبند کاپیتانی را به دست کرد.

افتخارات   

  • امید ابراهیمی با سپاهان در ادوار دهم (۹۰-۸۹) و یازدهم (۹۱-۹۰) لیگ برتر قهرمان شد و جام حذفی را نیز در فصل (۹۲-۹۱) با زردها بالای سر برد. او به عنوان بهترین هافبک لیگ در فصل پانزدهم (۹۵-۹۴) برگزیده شد. او در دربی ۷ بار برای استقلال به میدان رفته، یک گل زده ، ۲ بار کاپیتان بوده و ۵ اخطار گرفته است.
  • در تیم ملی امید ابراهیمی ۲۵بازی انجام داده و ۴ کارت زرد دارد. او در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا عضوی از تیم ملی بود، همین‌ طور در راه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و اگر اتفاق خاصی نیفتد، جام جهانی را نیز تجربه خواهد کرد.

 

استیو جابز

بیوگرافی استیو جابز معروف ترین تاجر آمریکایی

بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا