بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد

پنج‌شنبه 21 مهر 1401 بیوگرافی

چکیده بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد

نام: کریم

نام خانوادگی: انصاری فرد

تولد: ۱۴ فروردین ۱۳۶۹

زاده: اردبیل

ملیت: ایرانی

پُست: مهاجم

قد: ۱٫۸۵ سانتیمتر

پیشه: فوتبالیست

سال‌های فعالیت: 1385 _ تاکنون

همسر: الکساندر صوفیا کالولی

فرزند: یک دختر

مدرک تحصیلی: لیسانس تربیت بدنی

کریم انصاری‌ فرد کیست؟

کریم انصاری فرد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در شهر اردبیل می باشد وی توسط علی دایی به دنیای حرفه‌ای فوتبال معرفی شد. همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود.

کریم انصاری‌ فرد متولد چه سالی است؟

کریم انصاری فرد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ است.

کریم انصاری‌ فرد اهل کجاست؟

او متولد اردبیل است.

بیوگرافی کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد در سال ۱۳۶۹ در شهر اردبیل دیده به جهان گشود. علاقه زیاد او به فوتبال باعث شد در این رشته پیشرفت زیادی بکند. کریم انصاری فرد فوتبال خود را از باشگاه ذوب آهن اردبیل آغاز کرد و توسط علی دایی به دنیای حرفه‌ای فوتبال معرفی شد. کریم انصاری‌ فرد از معدود بازیکنانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده‌است. وی همچنین در نخستین بازی ملی خود در رده بزرگسالان در برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و نخستین گل ملی خود را ثبت نمود. کریم انصاری فرد تک گل بازی ایران – کره‌شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر(۲۰۱۱) را به ثمر رساند.

کودکی کریم انصاری فرد

کودکی کریم انصاری فرد

باشگاه‌هایی که کریم انصاری فرد

سایپا

در یکی از اردوهای تدارکاتی سایپا در اردبیل، زادگاه کریم، کریم انصاری فرد توسط علی دایی، مربی ارشد، تحت آموزش قرار گرفت و در آکادمی جوانان باشگاه سایپا پذیرفته شد. بعد از مدتی او به تیم اصلی راه یافت و ۱۳۱ بازی رسمی در لیگ برتر خلیج فارس و ۵۵ گل حاصل کار او در سایپا بود. او در سایپا پیشنهادات خارجی خوبی داشت که به‌دلیل مشکلاتی انتقال او انجام نشد.

پرسپولیس

پس از درخشش در سایپا، در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲ کریم انصاری فرد با قراردادی سه‌ساله رسماً به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در پرسپولیس شماره ۹ را پوشید. همچنین نخستین گل خود را در یک بازی قبل از فصل با آلومینیوم به ثمر رساند. نخستین بازی رسمی کریم انصاری فرد برای پرسپولیس در یک مسابقه برابر صنعت نفت بود و گل اول رسمی‌اش را نیز در برابر گهر زاگرس به ثمر رساند. او اولین هت تریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در برابر پیکان تهران انجام داد.

 کریم انصاری فرد در پرسپولیس

کریم انصاری فرد در پرسپولیس

کریم انصاری فرد در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در برابر ملوان نیز هتریک دیگری کرد. او همچنین گل نخست پرسپولیس را در فینال جام حذفی به ثمر رساند. در ابتدای فصل، انصاری فرد ابتدا تصمیم گرفت تا در پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی از سپاهان، تراکتور سازی و دو مشتریلیگ امارات متحده عربی بماند؛ اما در پایان از پرسپولیس به‌همراه سرمربی این تیم جدا شد.

تراکتورسازی

کریم انصاری فرد در ۲۳ تیر ۱۳۹۲ به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. پس از پیوستن کریم انصاری فرد به تراکتورسازی تبریز به دلیل ارسال نشدن به موقع مدارک به سازمان لیگ، وی از هم‌راهی این تیم در بازی نخست لیگ برتر ایران جا ماند. پس از آن، برخی خبرگزاری‌ها به دلیل فسخ نشدن به موقع قرارداد انصاری فرد با پرسپولیس خبر از محرومیت وی تا نیم‌فصل نخست دادند. به هر روی، وی توانست در دومین بازی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر برابر گسترش فولاد، حضور داشته باشد.نخستین گل انصاری فرد برای تیم تراکتورسازی تبریز برابر تیم ذوب آهن به ثمر رسید.

اوساسونا

کریم انصاری‌ فرد با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال اوساسونا پیوست؛ ارگان خبری باشگاه اوساسونا، عکسی از کریم انصاری‌ فرد با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد و در مورد این بازیکن، توضیحاتی داد و شماره او را ۱۲ اعلام کرد.

 کریم انصاری فرد درتیم ملی

کریم انصاری فرد درتیم ملی

پانیونیوس

در تابستان سال ۲۰۱۵ او با باشگاه فوتبال پانیونیوس در سوپر لیگ یونان به توافق رسید. ۴۴ بازی رسمی و ۱۴ گل حاصل کار او در این تیم بود.

المپیاکوس

کریم انصاری‌ فرد با قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو و به مدت ۳ فصل و نیم به تیم فوتبال المپیاکوس یونان پیوست. وی در فصل جاری با زدن ۱۷ گل بهترین گلزن المپیاکوس در سوپر لیگ فوتبال یونان لقب گرفت.

 

افتخارات کریم انصاری فرد

  • قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۹۳–۹۲ به همراه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز
  • قهرمانی سوپر لیگ فوتبال یونان ۱۷–۲۰۱۶ به همراه تیم فوتبال المپیاکوس
  • آقای گل لیگ برتر خلیج فارس: ۲
  • حضور در تیم سال لیگ برتر خلیج فارس: ۲
  • آقای گل فصل سوپر لیگ فوتبال یونان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶

 

همسر کریم انصاری فرد

دختر ۲۳ ساله با اصالت یونانی – آمریکایی که فارغ التحصیل رشته روانشناسی از یکی از دانشگاههای آمریکا می باشد. وی در زمینه دریانوردی فعالیت دارد و صاحب یک شرکت بزرگ حمل و نقل به اسم IMEQ می باشد. برخی از سایت های یونانی به نقل از روزنامه گل نیوز ، شایعاتی منتشر کرده اند که کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی فوتبال بعد از حضورش در شهر آتن و تیم المپیاکوس یونان با الکساندر صوفیا کالولیه دختر یونانی – آمریکایی رابطه عاشقانه داشته و قصد ازدواج باهم را دارند. این سایت ها به نقل از روزنامه گل نیوز نوشتن که این دو به طور مکرر باهم دیدار دارند و حتی تعطیلات کریسمس را باهم و در منطقه آلپ اتریش گذرانده اند و از حضورشان در آنجا عکسهایی را هم در شبکه های مجازی منتشر کردند.

کریم انصاری فرد و همسرش

بر اساس گزارش رسانه های یونانی کریم انصاری فرد که برای تعطیلات سال نو میلادی به اتریش سفر کرده بود،  با یک زمرد گران قیمت از نامزد ۲۴ ساله خود الکساندر صوفیا کالولی خواستگاری کرده و از او پاسخ مثبت دریافت کرده است. در این مراسم که در حضور پدر و مادر الکساندر برگزار شد برای برگزاری مراسم ازدواج نیز تصمیماتی گرفته شد. به ادعای رسانه های یونانی همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTER را که یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی است برعهده دارد.

همسیر کریم انصاری فرد و فرزندشان

بیوگرافی امید ابراهیمی

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست ایرانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا