علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال در دورهمی

پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 سینما
علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال در دورهمی

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال در دورهمی

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان شب گذشته 16 اسفند 1396 مهمان برنامه دورهمی شد و از ماجرای عاشق شدن و ازدواجش گفت.

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 16 اسفندماه 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال بود.

علیرضا فغانی

برنامه شب گذشته دورهمی با خوانندگی مهدی یغمایی آغاز شد و این خواننده کشورمان در دورهمی های گذشته مهمان مهران مدیری شده بود و انگشتر هدیه مادرش را به عنوان هدیه به موزه دورهمی تقدیم کرده بود.

علیرضا فغانی در دل یک خانواده داور رشد کرد

گفتگوی مهران مدیری با داور بین المملی فوتبال با طرح این موضوع آغاز شد که آقای فغانی شما همه خانواده تان داور هستند، بله ؟ _ بله ، پدر همسرم و پدر خودم دو دوست قدیمی بودند و هر دو داور . من از پدرم ممنونم که ما را به اجبار به دو چیز سوق داد ، یکی اینکه ما را به اجبار به کلاس زبان میفرستاد و این خیلی به ما کمک کرد و دوم اینکه ما را به اجبار به سمت داوری سوق داد و من از این ماجرا خیلی راضی هستم.

علیرضا فغانی

علیرضا فغانی در برنامه دورهمی

علیرضا فغانی درباره جایگاه داوران در دنیای ورزش گفت :متاسفانه داور کسی است که اصلا دیده نمیشود. با وجود اینکه علاقه به فوتبال بیشتر است اما با این حال باز هم ما خیلی کم دیده میشویم . این داور بین المللی درباره سن داوری گفت:سن داووری پیش از این تا 45 سال بود اما چند سالی است که تغییر کرده و تا هر زمان که داور بتواند در تست های ورزش و سلامت موفق باشد میتواند به داوری ادامه دهد.

مهران مدیری درباره عصبانیت علیرضا فغانی پرسید و گفت شما آدم عصبانی هستید که آقای فغانی گفت:خیر من بیرون از زمین اصلا عصبانی نیستم اما در زمین اینطور به نظر میرسد و با اشاره مهران مدیری به چهره خشن کلینا ، درباره مهربان بودن او صحبت کرد.

علیرضا فغانی در چند سالگی داوری را آغاز کرد

علیرضا فغانی درباره شروع داوری اش گفت :من داوری را از سن 16 سالگی آغاز کردم و الان که 39 سال دارم خیلی راضی هستم و مهم ترین عاملی که من به اینجا رسیدم تشویق های خانواده خودم و همسرم بود اما من هرگز توصیه نمیکنم که دنبال این حرفه بروید ، حتی پسر 15 ساله خودم نیز وقتی در غیاب من در کلاس های داوری شرکت کرد من اصلا راضی نبودم چون رسیدن به جایگاه داوری و مراحل این رسیدن خیلی سخت است.

علیرضا فغانی

همچنین بخوانید : همه اخبار و حواشی مربوط به برنامه برنامه دورهمی

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال

داور بین المللی فوتبال کشورمان دربخشی از صحبت هایش به فحاشی در زمین فوتبال اشاره کرد و در ادامه به اشتباهات بزرگش اعتراف کرد.

علیرضا فغانی درباره بزرگ ترین اشتباهش در زمین فوتبال گفت :داوری از یک انسان سر میزند و ممکن است خطا هم در آن وجود داشته باشد، ولی بزرگترین اشتباه من زمانی بود که باعث شدم نوشهر به دسته دو سقوط کند و بازی تراکتور و نفت هم برای من با حواشی زیادی همراه بود.

ماجرای تهدید علیرضا فغانی چه بود

علیرضا فغانی درباره تهدید شدن بعد از بازی گفت:من بعد از بازی های مهم چندین بار تهدید شدم اما همه آنها در حد حرف در فضای مجازی بود و خداراشکر اتفاقی برایم رخ نداد و در ادامه به رشوه دادن اشاره کرد و از سودی که این وسط نصیب دلالان میشود صحبت کرد و به دستمزد پایین داوران اشاره کرد و گفت :هر داور وسط در یک داوری 650 هزار تومان میگرد و داوران کمک 450 هزار تومان میگیرند و این دستمزد در مقابل دستمزد بازیکنان میلیاردی هیچ است .

همه داوران علاوه بر داوری شغل دیگری نیز دارند و من هم کارمند شهرداری منطقه 20 هستم .

ماجرای ازدواج و عاشق شدن علیرضا فغانی

علیرضا فغانی درباره عاشق شدنش گفت :من با خانواده همسرم رفت و آمد خانوادگی داشتیم اما من با خانم ها رابطه خوبی نداشتم و در این رفت و آمدها تنها در حد چند کلمه با همسرم صحبت کرده بودم اما همیشه دوست داشتم اگر همسری انتخاب میکنم ایشان باشد. بعد از گذشت یکسال از سربازی خانواده چندجا برای من برای خواستگاری رفتند اما خداروشکر من را نپسندیدند و من در خفا به عمویم گفتم که به همسرم علاقه مند هستم و همین باعث شد تا خانواده برای خواستگاری به منزل آنها بروند و این ماجرا مربوط به سال 79 است و من یک پسر 15 ساله و یک دختر 4 ساله دارم.

علیرضا فغانی

علیرضا فغانی داور فوتبال مهمان دورهمی شد

علیرضا فغانی درباره تاثیر گذاری بدرفتاری و اعتراض بازیکنان داخل و خارج از زمین گفت :ما هرچقدر هم سعی کنیم باز هم اعتراضات روی روحیه ما تاثیر میگذارد . مثلا در یک بازی احسان حاج صفی خطا کرد و کارت گرفت و بعد از بازی اعتراض کرد و از نحوه داوری بدگویی کرد و این مساله ناخودآگاه روی ذهن من تاثیر گذاشته بود و باعث شد در بازی بعدی با اولین خطا به او کارت بدهم و خود احسان هم متوجه شد که برای بازی قبلی بود.

در ادامه این صحبت ها علیرضا فغانی به بد بودن نمراتش در مدرسه اشاره کرد و در پایان توپی را که در بازی جام باشگاههای جهان به او هدیه داده شده بود به موزه دورهمی هدیه داد.

منبع:نمناک

تیکه سنگین محسن تنابنده به داور بازی استقلال با العین

تیکه سنگین محسن تنابنده به داور بازی استقلال با العین

پست علی اوجی در شب تولدش بدون نرگس محمدی

پست علی اوجی در شب تولدش بدون نرگس محمدی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا