شرایط سفر های نوروزی 1400 اعلام شد

سه‌شنبه 28 بهمن 1399 اجتماعی
شرایط سفر های نوروزی 1400

شرایط سفر های نوروزی 1400 اعلام شد

جزئیات سفرهای نوروزی اعلام شد

دکتر ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در

شرایط سفر های نوروزی 1400

شرایط سفر های نوروزی 1400

خصوص شرایط سفر های نوروزی 1400 گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا برای انجام سفرهای نوروز ۱۴۰۰در قالب تورهای مسافرتی و نیز با رزرو مراکز اقامتی دارای مجوز متقاعد شد.

 معاون گردشگری میراث فرهنگی  با تشریح اینکه طبق آخرین مصوبات و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در کمیته‌های مختلف ستاد ملی کرونا محدودیت هایی برای تردد بین شهرها در ایام تعطیلات نوروزی تصویب شده است.
وی در ادامه یاد آور شد : به دلیل ناپایدار بودن شرایط کشور به واسطه شیوع کرونا، سفرهای نوروزی مانند سال گذشته با محدودیت هایی مواجه است؛

اما در این میان وزارت گردشگری با تشریح و تبیین برنامه‌ها و تمهیدات بعمل آمده و با معرفی دو راهکار سبز برای سفرهای ایمن، اعضای ستاد را برای انجام سفرها در قالب تورهای مسافرتی و نیز با رزرو مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها و بوم‌گردی‌های دارای مجوز از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی متقاعد کرد.

 اکنون به واسطه پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در راستای حمایت از فعالان گردشگری، این حوزه در گروه اول یعنی در کنار مراکز دارای فعالیت ضروری قرار گرفته است.
بنابراین در هر صورت مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری دارای مجوز کشور باز خواهند بود و مجاز به ارائه خدمات در ایام نوروز هستند.

وی در آخر گفت : ضمن تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها نیاز است از فعالیت مراکز اقامتی و به طور کل تاسیسات گردشگری بدون مجوز جلوگیری شود و اجازه ندهند خطای یک مرکز سبب تخریب فرصت پیش آمده برای تمامی فعالان این حوزه شود.

شخصیت شناسی از روی عادات افراد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا