شاهکار جدید جان اولسن؛ بر اساس آئودی RS6 معرفی شد – فناوری

یکشنبه 6 اسفند 1396 فناوری

نسخه تقویت شده از آئودی RS6 آوانت متعلق به جان اولسن، با تیونینگ پیشرانه‌ی ABT و تجهیزات اضافی، با انتشار یک ویدئوی تماشایی رونمایی شد.

نسل فعلی آئودی RS6 آوانت ممکن است اکنون در حال بازنشستگی باشد، اما هنوز هم یکی از محبوب‌ترین خودروهایی است که طرفداران محصولات اسپرت می‌توانند آن‌ را خریداری کنند. موضوع وقتی هیجان‌انگیزتر می‌شود که تجهیزات اضافی اسپرت از برند ABT اسپرتس‌لاین به خودرو دلربایی بیش‌تری بدهد و آن را قابل مقایسه با سوپراسپرت‌های واقعی جلوه دهد. این در حالی است که اگر خودرو هم‌چنان برای مصارف خانوادگی مناسب باشد و صندوق عقب آن نیز در اختیار قرار گیرد، یکی از بهترین خودروهای اسپرت خانگی خواهد بود. 

audi RS6 Avant / آئودی RS6 آوانت

جان اُلسُن یک بار آئودی RS6 DTM خریده بود، اما همان‌طور که احتمالا می‌دانید، خودروی او چند سال پیش به سرقت رفت. علاقه‌ی شدید به محصولات تولیدی خودروساز اینگولشتات باعث شده‌ است تا قهرمان اسکی آلپاین تصمیم بگیرد خودروی جدیدی از آئودی داشته باشد. آئودی RS6 آوانت جدید اُلسُن که فونیکس (پرنده‌ای در اساطیر یونانی) نامیده می‌شود، تحت بهینه‌سازی‌های ABT قرار گرفت تا مشخصاتی بسیار شبیه آئودی RS6 آوانت پرفورمنس داشته باشد. 

همانند نسخه ویژه‌ی پرفرمنس، خودروی اسپرت جدید السن بر اساس ABT RS6 بازسازی شده است؛ تنها تفاوت این است که پیشرانه بی‌توربو ۴.۰ لیتری خروجینی هشت سیلندر این بار قدرتمندتر شده و قادر خواهد بود، قدرت ۷۲۵ اسب بخار و گشتاور ۹۲۰ نیوتن‌متر تولید کند. چنین عملکردی، فراتر از آئودی RS6 آوانت پرفورمنس با ۵۹۷ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است، و خودروی اسپرت السن را بسیار چشم‌گیرتر می‌کند. 

به غیر از تغییرات پیشرانه، ABT، برای بهبهود عملکرد خودرو از کیت بدنه سبک‌وزن استفاده شده است که همراه با سیستم اگزوز پرسروصدا، ارائه می‌شود. سپس تم سیاه و سفید با خط جداکننده قرمز در وسط خودرو وجود دارد، که السن پس از دیدن دو خودروی آئودی RS6 (یکی سفید و دیگری سیاه) در نهایت تصمیم گرفت این دو رنگ با هم ترکیب شوند.

به دلایلی فراتر از درک ما، لاستیک‌های برند کنتیننتال امریکا دارای برچسب سفید میشلن فرانسه هستند! شاید استفاده از برچشب میشلین به دلیل این واقعیت باشد که خودروی آئودی RS6 DTM قبلی السن دارای لاستیک‌های میشلن (با علامت قرمز) بود. البته هنوز نمی‌توان گفت، چرا از تایرهای میشلن واقعی استفاده نشده، ولی می‌توان مطمئن بود که به دلایل مالی و افزایش قیمت خودرو نبوده است.

 

دانلود


منبع : زومیت

شیائومی می میکس 2 اس ۷ فروردین معرفی خواهد شد - فناوری

نوکیا وان با اندروید ۸.۱ گو رونمایی شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا