سفر به عمان را از دست ندهید

دوشنبه 15 فروردین 1401 بازار
سفر به عمان
    1. زیبایی‌های کشور عمان
    2. ویژگی مردم و دولت عمان در مهمان‌نوازی

سفر به عمان را از دست ندهید

کشور عمان یکی از کشورهای گرم و زیبا در کنار شبه جزیره عربستان می‌باشد. وجود کوه‌های بلند و زیبا و قلعه‌های تاریخی از جاذبه‌های تفریحی عمان محسوب می‌شود. تور عمان به شما این امکان را می‌دهد که از نزدیک از این مکان‌ها بیشترین بهره را ببرید.

سفر به عمان

سفر به عمان

سفر به عمان شما را با جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری این کشور آشنا می‌کند. یکی از این مکان‌ها شهر بهلا است. این شهر دارای قلعه‌های قدیمی از جنس خاک و سفال است. این قلعه‌ها نوعی آبادی و مکان استراحت مسافران بوده‌است. در این شهر قدیمی بسیاری از گونه‌های صنایع سفالی وجود دارد که مسافران می‌توانند خرید کنند.

زیبایی‌های کشور عمان

دیدن جاذبه‌های گردشگری کشور عمان از مناطق بکر تا بازارها و موزه‌های زیبا و قدیمی هر شخص را به وجد می‌آورد. شهر مسقط دارای موزه‌های قدیمی، بازارها و کاخ و قلعه‌های بسیار زیبا می‌باشد. قلعه دوقلوی الجلالی و المیرانی مکانی بسیار دیدنی است که در حال حاضر به موزه تبدیل شده است.

تور ارزان عمان: می‌تواند یک انتخاب از سوی مسافرین باشد با انتخاب هتل‌های معمولا دو و یا سه ستاره و یا هتل آپارتمان در مرکز شهر مسقط و همچنین انتخاب پروازهای ایرانی در روزهای غیر تعطیل و بخصوص فصل تابستان شاهد کاهش قیمت تور عمان خواهیم بود.یکی دیگر از جاذبه‌های توریستی عمان جبل الاخضر می‌باشد. این نقطه دارای بالاترین ارتفاع نسبت به کشور عمان را داراست. شما با سفر به این کشور می‌توانید در جبل الاخضر، باغ‌هایی را مشاهده کنید که به دلیل بالا بودن ارتفاع این کوه دمای هوا مساعد و کشاورزی رونق ویژه‌ای داشته باشد. دیدن درختان سبز و پر میوه چهره‌ای زیبا به این کوههای آهکی داده است.

 

قلعه جلالی و میرانی در مسقط

جزیره مصیره عمان؛ نیز یکی دیگر از زیبایی‌های این کشور می‌باشد. این سواحل با آفتابی درخشان مکانی بسیار مناسب جهت شنا و موج‌سواری می‌باشد. در این سواحل سالانه لاک‌پشت هایی از گونه‌های مختلف تخم‌گزاری می‌کنند.دیدن قصر باشکوه، جذاب و دیدنی سلطان قابوس، بنام کاخ العالم در تور عمان خالی از لطف نیست. معماری زیبا و بازارهای قدیمی که در این شهر مشاهده می‌شود طرفداران زیادی را برای دیدن جاذبه‌های توریستی به آن‌جا می‌کشد.در این منطقه در بعضی از ماه‌های سال بر اثر بارندگی‌های فصلی، آبشارهایی بسیار زیبا جاری می‌گردد.

 

مسجد سلطان قابوس عمان

یکی از مکان‌های بسیار زیبا با طراحی اسلامی مسجد سلطان قابوس عمان است. این مسجد با معماری زیبای اسلامی با طراحی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، یکی از مساجد مدرن و زیبای عمان است. بسیاری از گردشگران اولین مکانی را که برای بازدید انتخاب می‌کنند مسجد سلطان قابوس عمان است. نقوش زیبای طراحی شده روی سقف آنچنان خیره‌کننده است که چشم هر بازدید کننده‌ای را به خود جلب می‌کند.از ابتدای سال ۲۰۲۱؛ شهروندان ۱۰۳ کشور از جمله ایران، می‌توانند بدون ویزا تا ۱۴ روز به کشور عمان سفر نمایند.جاذبه‌های طبیعی عمان بسیار زیاد می‌باشد. شما در تور عمان بسیاری از دانستنی‌های سفر به عمان را فرا خواهید گرفت. سعی ما برگزاری سفری خاطره‌انگیز و دلنشین برای شما عزیزان و معرفی جاذبه‌های تفریحی عمان است.

ویژگی مردم و دولت عمان در مهمان‌نوازی

مردم کشور عمان بسیار مهمان‌دوست هستند. راحتی توریست از اولویت‌های مردم و دولت این کشور می‌باشد. هتل‌های کشور عمان بسیار پیشرفته و لوکس می‌باشد. پذیرایی از مسافران در این هتل‌ها شامل صبحانه، ناهار، عصرانه، بار و دسر، شیرینی‌های عربی با طعم‌های خاص محیطی دلپذیر را برای هر شخص فراهم آورده است.در تور عمان، جهت تماس می‌توانید از دو اپراتور معروف بنام‌های: عمان تل(omantel) و ooredoo استفاده نمایید.هزینه استفاده از سیم کارت توریستی عمان تل(tourist sim) پنج ریال عمانی و اعتبار ان ۱۰ روزه خواهد بود.فاصله مناسب این هتلها از فرودگاه باعث گردیده در زمان بسیار مناسب مسافران جهت استراحت در هتل مورد نظر خود اقامت کنند. امکانات رفاهی این هتل‌ها در سفر به عمان، شامل سالن ماساژ، سالن بدنسازی، استفاده از اینترنت پر سرعت و رایگان می‌باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور عمان به اینجا مراجعه نمایید.

گردشگری خوراک

گردشگری خوراک

غار کرفتو در کردستان

غار کرفتو در کردستان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا