معرفی سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

شنبه 22 بهمن 1401 سینما ، معرفی فیلم
سریال چرخ زمان

سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

سریال چرخ زمان یک مجموعه تلویزیونی فانتزی آمریکایی است این سریال بر اساس مجموعه رمانی به همین نام نوشته رابرت جردن با براندون ساندرسون ساخته شده است.سریال چرخ زمان از روی کتاب معروفی به همین نام ساخته شده و یکی مورد انتظارترین سریال های سال 2021 است.

سریال The Wheel Of Time «چرخ زمان»، دومین پروژه‌ی بزرگ و پرهزینه‌ی آمازون بعد از سریال ارباب حلقه‌ها محسوب می‌شود که براساس رمانی به‌همین نام و نوشته‌ی رابرت جردن (Robert Jordan) در ژانر حماسی فانتزی ساخته شده است.

چرخ زمان به دلیل طولانی بودن، دنیای تخیلی دقیق، و سیستم جادویی و گروه بزرگ شخصیت هایش قابل توجه است. کتاب های هشتم تا چهاردهم هر کدام به رتبه یک در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز رسیدند. پس از اتمام آن، این سریال نامزد دریافت جایزه هوگو شد.

از سال 2021، این مجموعه بیش از 90 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است که آن را به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های فانتزی حماسی از زمان ارباب حلقه‌ها تبدیل کرده است. محبوبیت آن باعث ایجاد یک بازی ورق کلکسیونی، یک بازی ویدیویی، یک بازی نقش آفرینی و یک آلبوم موسیقی متن شده است. یک سریال تلویزیونی اقتباسی که توسط سونی پیکچرز و استودیو آمازون ساخته شده بود در سال 2021 به نمایش درآمد.

سریال چرخ زمان

سریال چرخ زمان

مشخصات سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

  • سال‌های پخش: 2021 تا کنون
  • سازنده: ریف جودکینز (Rafe Judkins)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 8
  • بازیگران: رزاموند پایک، جاشوآ استرادوفسکی، مارکوس رادرفورد، زوئی رابینز
  • کشور سازنده: ایالات متحده
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • شمار فصل‌ها
  • شمار قسمت‌ها:8
سریال چرخ زمان

سریال چرخ زمان

خلاصه داستان سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

 

داستان The Wheel of Time درباره یکی از اعضای سازمان آیس سادای یک سازمانی جنایی که تمام اعضای آن زن هستند به نام مویرین دامودرد و تلاش او برای پیدا کردن دارگون ریبورن را نشان می‌دهد. دراگون ریبورن شخصیتی وعده داده شده است که اقدامات او درنهایت می‌تواند موجب نجات یا نابودی بشریت شود.

Aes Sedai متوجه می شود که پیشگویی های اژدها برآورده شده است و اژدها دوباره متولد شده است. ماموران Aes Sedai اعزام می شوند تا قبل از اینکه بندگان سایه بتوانند همین کار را انجام دهند، کودک تازه متولد شده را پیدا کنند.

این سریال تقریباً 20 سال بعد در منطقه Two Rivers پادشاهی Andor آغاز می‌شود، یک پس‌آب تقریباً فراموش شده. یک گله گوسفند جوان به نام رند الثور (شخصیت اصلی سریال) و پدرش تام الثور برای تحویل سیب به شهر نزدیکی اموندز فیلد می روند. رند که مشتاق است بیشتر رابطه عاشقانه خود را با دختر شهردار، اگونه آل وره، کشف کند، پس از زخمی شدن پدرش، با یک آئس سدایی به نام مویرین دامودرد و نگهبان او، لان، گرفتار می شود.

 

سریال چرخ زمان

سریال چرخ زمان

بازیگران سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

رزمند پایک
جاشوا استرادوفسکی
مارکوس رادرفورد
زوئی رابینز
بارنی هریس
مادلین مدن
دنیل هنی

تیزر از سریال چرخ زمان (The Wheel of Time)

برای دیدن این سریال بسیار جذاب به سایت زیر مراجعه کنید

سریال ویچر

معرفی سریال ویچر (The Witcher)

سریال روزی روزگاری

معرفی سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا