روایت سانیا سالاری از حضور در سریال دلدادگان

شنبه 28 مهر 1397 سینما

 

سانیا سالاری می‌گوید مخاطبان در ابتدا نسبت به شخصیت ارغوان جبهه گیری می‌کردند ولی هرچه قصه پیش رفت اتفاقات بهتری افتاد.

به گزارش هنرآنلاین، سانیا سالاری را این روزها در نقش ارغوان در سریال “دلدادگان” به کارگردانی منوچهر هادی از شبکه سه سیما می‌بینیم. “دلدادگان” در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، شاهرخ استخری، سیامک صفاریان، ‌ملیکا شریفی‌نیا و مسعود دلخواه از دیگر بازیگران این سریال هستند.

سالاری در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره نقش خود در “دلدادگان” گفت: ارغوان نقشی است که کاراکتر دوگانه‌ای دارد.تا اینجای داستان آنچه از ارغوان دیده شده است، دختری است که در یک محیط متفاوت بزرگ شده است و در عین حال رگه‌هایی از خاستگاه و ریشه‌های خانوادگی‌اش نیز در شخصیت او دیده می‌شود. تلاش کردم این تضاد در کاراکتر ارغوان را به خوبی نشان دهم، ارغوانی که در دو سیستم‌ کاملا متفاوت زاده و بزرگ شده است.

سالاری که سال‌هاست بازیگر تئاتر است و از این مدیوم به تلویزیون آمده است، درباره تاثیر تجربیاتش در عرصه تئاتر روی ایفای نقشش بیان کرد: حضور در تئاتر بسیار زیاد به من کمک کرد. من پنج سال به شکل حرفه‌ای در عرصه تئاتر کار کردم و در گروه محمد رحمانیان حضور داشتم و نقش‌های خیلی خوبی بازی کردم. این تجربیات در این کار از نظر نزدیک شدن حسی و آنالیز کاراکتر به من بسیار کمک کرد.

سانیا سالاری,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

وی در ادامه افزود: یکی از مزایای این کار این بود که فیلمنامه کامل بود و در آن شخصیت ارغوان با توجه به محیط پیرامون خیلی خوب معرفی شده بود. در ادامه با صحبت‌هایی که با نویسنده کار داشتم و راهنمایی‌هایی که بابک کایدان و منوچهر هادی در مقام نویسنده و کارگردان داشتند به من کمک کرد تا بتوانم ارغوان را آن‌طور که باید بشناسم و در ادامه این نقش را ایفا کنم. در واقع به من کمک شد که چطور این کاراکتر را آنالیز کنم، ضمن این که همه ما با توجه به حافظه دیداری که از گذشته با خود داریم بسیاری چیزها را تجربه کرده و دیده‌ایم و جاهایی به آن رجوع می‌کنیم و جاهایی نیز از درون خودمان به نقش اضافه می‌کنیم و دیدگاه خودمان را در آن دخیل می‌کنیم. در واقع آنچه امروز از ارغوان در تلویزیون دیده می‌شود خروجی همه این عوامل است.

بازیگر نمایش “لیلا و چند مسافر ” درباره بازخوردهایی که از مخاطبان دریافت کرده است، اظهار کرد: در ابتدا همه خیلی نسبت به شخصیت ارغوان جبهه گرفته بودند چرا که با یک دختر بی‌غم و ثروتمند مواجه بودند که نقشه‌ای در سر دارد و به همین جهت نیز این بازخوردها همراه با قضاوت بود، ولی رفته رفته هرچه جلوتر رفتیم و این نقش بیشتر دیده شد و قصه بازتر شد، اتفاقات بهتر شد و رفتارها و بازخودها نیز صمیمانه‌تر شد و حتی در قسمت‌های بعد این همذات‌پنداری بیشتر می‌شود. تصورات ابتدایی که مخاطبان داشتند تقریبا کمرنگ شد.

سالاری در ادامه درباره سایر فعالیت‌هایش نیز عنوان کرد: در این مدت دو سریال پیشنهاد شد که احساس کردم اگر الان این اتفاق نیفتد بهتر است؛ بنابراین فعلا در عرصه تصویری کاری ندارم، در عرصه تئاتر نیز با توجه به این که اجرای نمایش “لیلا و چند مسافر ” در تهران، شیراز و مشهد به تازگی به اتمام رسیده است، فعلا کاری ندارم و استراحت می‌کنم.

 

مرجع : سرپوش

نگار جواهریان و هانیه توسلی در «گرگ بازی»

دانیال حکیمی درسریال تلویزیونی «خاک گرم»

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا