دانیال حکیمی درسریال تلویزیونی «خاک گرم»

شنبه 28 مهر 1397 سینما

 

سریال تلویزیونی «خاک گرم» به کارگردانی جواد ارشاد در استان کرمان ساخته می‌شود.

به گزارش فارس، سریال «خاک گرم» با نام قبلی «تردید» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی هفته آینده کلید می‌خورد.

بهزاد فراهانی، معصومه آقاجانی و محسن افشار جدیدترین بازیگرانی هستند که به سریال پیوسته و تست گریم آنها نیز انجام شده است.

پیش از این دانیال حکیمی و رضا توکلی به جمع بازیگران این سریال پیوسته بودند. البته انتخاب بازیگران همچنان ادامه دارد و از هفته آینده سریال در استان کرمان کلید می‌خورد.

سریال «تردید» در ۳۰ قسمت به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا بانک توکلی برای شبکه یک تولید خواهد شد و لوکیشن‌های این سریال در کرمان، بم، راین و فهرج بم و بخشی هم در تهران خواهد بود.

این مجموعه نگاهی به میراث فرهنگی ایرانیان دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان شناسی دعوت به همکاری می‌شود که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجراهایی می‌شوند…

بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، رضا توکلی، معصومه آقاجانی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی و محسن افشار بازیگران این سریال هستند که تاکنون حضورشان قطعی شده است.

عوامل اصلی این سریال عبارتند از: تهیه‌کننده: فریبا بانک توکلی، کارگردان: جواد ارشاد، نویسنده: سمانه نامدار، مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، تصویربردار: عزت عزیزی، طراح گریم: فرانک گلنوش، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: روح الله ظریف، دستیار دوم کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جمال دهقان، طراح صحنه و لباس: حسن علیزاده، مدیر تدارکات: علیرضا کفایتی، امور مالی: امیر جعفری، دستیاران تولید: صادقی، حشمتی، وحید زاده، طاهری‌نژاد.

سینما

مرجع : سرپوش

روایت سانیا سالاری از حضور در سریال دلدادگان

پوستر بین‌المللی فیلم «مارموز» رونمایی شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا