رازهای تناسب اندام و رژیم غذایی ایوانکا ترامپ

پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 سلامت
رازهای تناسب اندام و رژیم غذایی ایوانکا ترامپ

رازهای تناسب اندام و رژیم غذایی ایوانکا ترامپ

تناسب اندام و وزن ایده آل ایوانکا ترامپ بی دلیل نیست و دختر ارشد رئیس جمهور آمریکا از برنامه رژیم غذایی و ورزشی خاصی برای حفظ این تناسب اندام استفاده می کند.

برملا شدن راز رژیم غذایی و ورزش های مخصوص تناسب اندام ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ علاوه بر ظاهر خود در بحث تناسب اندام هم نظر بسیاری از زنان را جلب کرده است ، تناسب اندامی که بعد از زایمان هم دچار مشکل نشد و به سرعت به وضعیت نرمال رسید همین موجب کنجکاوی بسیاری بود تا اینکه در نهایت راز و رمز آن فاش شود .اخیرا رژیم غذایی ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا از طریق سایت سیاسی FiveThirtyEight فاش شد . ل
رژیم غذایی ایوانکا ترامپ
راز موفقیت او ، جدای از بیزینس و معروف بودن او ، رژیم او می باشد . امروزه با وجود مطالب مختلف در زمینه برنامه رژیمی دیگر هر انسانی می تواند متوجه این که چه چیزهایی می توانند باعث چاقی شوند را می دانند و اطلاع کافی دارند که چاق شدن به دلیل عدم تعادل در متابولیسم ، رژیم نامطلوب و پرخوری می باشد .
برخی هستند که برای گرفتن رژیم تنها از آب میوه های مختلف استفاده می کنند و در صورتیکه استفاده از این نوع راه ها برای لاغری و رژیم گرفتن کاملا نامناسب نا مطلوب می باشد و می تواند به فردی که از این نوع رژیم استفاده می کند کاملا مضر باشد و آن را دچار مشکل سازد .
تناسب اندام ایوانکا ترامپ
 شما هم اگر از وزن بالا رنج می برید مثل هر کس دیگری بهتر است برای لاغر شدن به پزشک و متخصص تغذیه مراجعه نمایید و از آنها یک رژیم غذایی سالم و مطلوب دریافت نمایید و استفاده از برنامه رژیمی افراد متفاوت می تواند تاثیر بگذارد ولی بدون تلاش و اراده ی شما به بهترین نحو موثر نخواهد بود ، برای اطلاع از رازهای فاش شده رژیم ایوانکا ترامپ ادامه این مطلب تناسب اندام نمناک را بخوانید.

رازهای تناسب اندام و رژیم غذایی ایوانکا ترامپ

راز اول :
استفاده کافی از پروتئین های و چربی های مورد نیاز بدن ؛ ایوانکا ترامپ برای سالم ماندن ترجیح می داد که از ماهی قزل آلا استفاده نماید چرا که ماهی قزل الا حاوی اسیدهای چرب امگا 3 می باشد که بدن به تنهایی نمی تواند این نوع چربی را تولید کند . با اضافه شدن این نوع چربی ها به بدن ، گردش خون را افزایش می دهند و نسبت کلسترول خوب و بد را کاهش می دهد و میزان متعادل آن می رساند و همچنین خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می دهد .
ماهی قزل آلا نیز یک منبع غنی از ویتامین های D و B و سلنیوم است که به جلوگیری از آسیب سلولی کمک می کند . بنابراین می توانید از این روش برای کاهش وزن استفاده نمایید.
 تناسب اندام ایوانکا ترامپ

ماهی بخش مهم و اصلی رژیم غذایی ایوانکا دختر دونالد ترامپ

راز دوم :
نوشیدن آب از شروع روز ؛ روزانه شما باید 7 الی 8 لیوان آب بنوشید و نوشیدن آب به مقدار زیاد از اضافه کردن کالری زیاد در بدنتان جلوگیری خواهد کرد و بدین طریق می توانید بدن را تا حدی سم زدایی نمایید .
راز سوم :
دوچرخه سواری ؛ یکی از کارهایی که ایوانکا ترامپ برای لاغر خود انجام می داد ، دوچرخه سواری بود که از این ترفند به عنوان یک تلنگر برای افزایش ضربان قلبش استفاده می کرد و می توانید در رژیم غذایی تان از سبزیجات اعم از بروکلی و کاهو و … استفاده نمایید و طبق برنامه گرفته شده از متخصص تغذیه تان استفاده نمایید . همچنین همان گونه که در بالا ذکر کردیم باید به میزان کافی از کربوهیدرات استفاده نمایید چرا که از درد عضلات جلوگیری می کنند .
راز چهارم :
فکر کردن ؛ ساعت 5:30 دقیقه صبح بیدار شوید و یک تشک یوگا را در یک اتاق بگذارید که پنجره داشته باشد و بتوانید طلوع آفتاب را متوجه شوید . بر روی این تشک بنشینید و فکر کنید و فکر کنید . برای مثال در مورد کارهایی که می خواهید در طول روز انجام دهید فکر کنید و یک برنامه ریزی کنید تا بتوانید آنها را کامل ه خاطر بسپارید و نقطه مثبت این کار اینجاست که می توانید با این کار روز پر انرژی را آغاز نمایید و دیگر مانند روزهای گذشته کسل نخواهید بود .
راز پنجم :
ورزش های هوازی ؛ ایوانکا ترامپ 13.1 مایل – دو مارتن – انجام می دهد و این بخش از دیگر قسمت های رژیم او سخت تر می باشد . به همین دلیل آلیسون فلر که یک نویسنده تناسب اندام می باشد از یک دونده واقعی به نام Brandon Wei پرسید که چگونه می تواند این مقدار بدود ؟ و آن هم در پاسخ بدین گونه گفتند که یادگیری نحوه کنترل تنفس اولین و مهم ترین مورد در دویدن می باشد و در هنگام دویدن باید تمرکز داشت و برای این کار تنها باید به یک چیز متمرکز شوید و برای این کار برای مثال می توانید تعداد نفس های خود را بشمارید .
 تناسب اندام ایوانکا ترامپ

ورزش هایی که ایوانکا ترامپ برای حفظ تناسب اندام در کنار رژیم غذایی انجام می دهد

راز ششم :
انجام یوگا ؛ در حالیکه برخی از تمرین ها می توانند باعث گرسنگی شما شوند ولی یوگا کاملا متفاوت است و باعث گرسنگی شما نخواهد شد . چرا این ورزش منحصر بفرد است ؟ چرا که این ورزش با ذهن انجام می شود .
یک مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه آمریکا اثبات کرد که تمرین یوگا باعث گرسنگی نمی شود و تنها با ذهن و نفس کشیدن مرتبط می باشد .
راز شماره هفتم :
حذف حدودی کربوهیدرات از برنامه روزانه ؛ مطابق گفته ایوانکا ترامپ ، او از کربوهیدرات ها به مقدار کم و کافی در زمان مناسبی استفاده می کرده است و این مقدار باید کاملا کنترل شده باشد .
اما در واقع جدیدترین تحقیق در این زمینه نشان داد که با حذف کربوهیدرات از رژیم غذایی روزنامه می توانید به بیشترین مقدار کاهش وزن پیدا کنید ولی به خاطر داشته باشید که نباید کربوهیدرات را کاملا حذف کنید و به مقدار اندک در زمان مناسب در طی روز استفاده نمایید چرا که کمبود آن می تواند برای بدن مشکلاتی را ایجاد نماید .
یک مطالعه در مجله ایی به نام journal Obesity ، دو گروه از آقایان در یک رژیم غذایی یکسان قرار داد که یک گروه از کربوهیدرات در روز می خوردند و گروهی دیگر از کربوهیدرات در شب استفاده می کردند .
نتیجه چی شد ؟ نتیجه برای گروه اول که از کربوهیدرات در طول روز استفده می کردند بدین گونه بود که میزان 27درصد چربی اضافه کرده بودند ولی در افرادی که در شب از کربوهیدرات استفاده می کردن نسبت به گروه اول بیشتر بود و حدودا برابر با 28 درصد بود .
راز هشتم :
استفاده از جو دوسر ؛ برای کاهش وزن می توانید هر روز برای صبحانه ، از جو دو سر استفاده نمایید البته ترکیب جو با ماست و انواع توت ها بیشتر موثر خواهد بود . برای خوردن راحت جو توسط کودکان می توانید آنرا تزئین نمایید .
منبع:نمناک
خواب یا ورزش، کدام برای سلامتی مفیدتر است؟

خواب یا ورزش، کدام برای سلامتی مفیدتر است؟

وزارت بهداشت: آنفلوآنزا فروکش کرد/ هشدار برای بروز موج دوم و سوم بیماری در بهار-سلامت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا