دفاع رضا رشیدپور از جواد خیابانی

شنبه 28 مهر 1397 سینما
رضا رشید پور

رضا رشیدپور در برنامه امروز حالا خورشید نسبت به ماجرای انگلیسی صحبت کردن جواد خیابانی بعد از بازی تیم ملی ایران و بولیوی واکنش نشان داد.

برنامه امروز صبح رضا رشیدپور در حالا خورشید با حمایت وی از جواد خیابانی گزارشگر برنامه های فوتبالی آغاز شد. رضا رشیدپور

رضا رشیدپور

جواد خیابانی در پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی شروع به صحبت کردن با فاریاس سرمربی تیم حریف به زبان انگلیسی کرد و عدم تسلط کامل وی به زبان انگلیسی جوی بد علیه وی در شبکه های مجازی به راه انداخت تا اینکه جواد خیابانی مجبور به واکنش در یک برنامه دیگر و دفاع از خود شد.

جواد خیابانی

جواد خیابانی در دفاع از خود گفت:”میخواهید بعد از آن که مُردم، از من اسطوره بسازید؟!”

رضا رشیدپور پیرو همین اتفاق در برنامه امروز خود گفت:”وقتی حرف های جواد را در شبکه ورزش شنیدم، واقعا دلم گرفت. وقتی به سمت یک نفر هجوم می آوریم، اصلا حال و روز آن آدم، زن و بچه و رفقایش را متوجه نمی شویم. رشیدپور ادامه داد:«شوخی کردن که اصلا عیبی ندارد. خیابانی انگلیسی را بامزه صحبت کرد و می شود با او شوخی کرد، اما اینکه هجوم ببریم و شخصیتش را خرد کنیم درست نیست. مگر چند تا خیابانی داریم؟ حالا یک اتفاقی افتاده، آیا درست است که بیاییم و تحلیل شخصیتی در موردش بنویسیم؟ من اگر جای برادر کوچک شما باشم، می گویم شوخی کردن هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا جواد خیابانی هم آدمی است با سعه صدر بالا و اینکه یک YES یا NO را به شکل دیگری گفته، نباید خردش کنیم. اصلا جای توجیه ندارد. مگر همه ما، انگلیسی مان خیلی خوب است؟ همه ما در حین خواندن متون انگلیسی، سوتی می دهیم و در همین رابطه می گویم که حق نداریم فردی را خرد کنیم.”

شایان ذکر است تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 2 بر یک دیدار دوستانه مقابل بولیوی را پیروز شد. گل های تیم ملی فوتبال کشورمان را مقابل بولیوی علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی به ثمر رساندند.

منبع:نمناک

لیلا حاتمی سفیر پویش ملی مبارزه با سرطان سینه شد

تمجید بازیگر «بازی تاج و تخت» از فیلم اصغر فرهادی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا