درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

شنبه 7 اسفند 1400 سلامت
درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

بوی بد دهان علت های مختلفی می تواند داشته باشد که باعث  خجالت و کاهش اعتماد به نفس می شود. افرادی که در جامعه با دیگران در ارتباط هستند ممکن است به دلیل بوی بد دهانشان به مرور از طرف دوستان ترد شودند و از این رو اعتماد به نفسشان ضعیف شود و به مرور به یک مشکل تبدیل شود ولی هر مشکلی راه حلی دارد در این مطلب دایان شما را بایک داروی حاوی کلروفیل درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن آشنا می کنیم  . این محصول به افرادی که بوی بد دهانشان به علت بیماری، رژیم غذایی یا مصرف غذاهای بودار مانند سیر، پیاز، الکل و … توصیه می شود. داروی دراژه اشتوتزن کوییزر فارما یک مکمل غذایی مناسب  حاوی کلروفیل می باشد که برای رفع بوی دهان است.

درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

کلروفیل چیست ؟

این ماده شیمیایی در برگ و ساقه اکثر گیاهان وجود دارد که می‌تواند عملیات فتوسنتز را انجام دهد که کمک به سبز ماندن گیاهان می کند . گیاهان برای غذای خود نیاز به کلروفیل دارند. کلروفیل یا سبزینه دی اکسید کربن محیط را دریافت می کند و تبدیل به اکسیژن و کربوهیدرات می نماید و به طبیعت منتقل می کند .می‌توان برای رفع بوی بد بدن و دهان، مصرف کلروفیل را در برنامه غذایی افزایش داد. همچنان سبزی‌ها جایگاه خاصی در رژیم غذایی دارند و نمی‌توان اهمیت آنها را نادیده گرفت. این نکته خصوصا درباره سبزی‌های سرشار از کلروفیل، ارزش بیشتری پیدا می‌کند. کلروفیل، رنگدانه سبزی است که در گیاهان سبز وجود دارد، نور خورشید را جذب و درنهایت آن را به انرژی تبدیل می‌کند. سبزی‌های دارای برگ سبز،‌ سرشار از کلروفیل هستند که به‌عنوان نوعی آنتی‌اکسیدان قوی و به‌ عنوان نوعی بو‌ زدای قدرتمند عمل می‌کند.

درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

دلیل بوی بد دهان چیست؟

بوی بد دهان، یک مشکل بسیار رایج است و دلایل متفاوتی دارد. بوی بد مکرر و ماندگار، معمولا به دلیل گازهایی است که توسط باکتری‌های لایه بیرونی دندان‌ها، لثه‌ها و زبان آزاد می‌شود. همچنین ذرات غذا که میان دندان‌ها و روی زبان مانده‌اند، پوسیده شده و می‌توانند گاهی موجب بوی ناخوشایند شوند. غذاهای تند و بودار مانند سیر، قهوه و پیاز هم می‌توانند مزید بر علت شوند. بنابراین باید حتما دندان‌های‌تان را به درستی و مرتبا مسواک بزنید. این‌کار به خوش بو شدن نفس‌تان کمک می‌کند.باکتری روی دندان‌ها و لثه‌ها که “پلاک” نام دارد، موجب بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان هم می‌شود. یکی از علائم هشداردهنده بیماری لثه این است دهان بدبو و بد مزهو ناخوشایندی در دهان داشته باشید. دندانپزشک‌تان می‌تواند زمان چکاپ‌های منظم، این مشکل را تشخیص داده و درمانش کند. هرچه زودتر این مسئله تشخیص داده شود، درمانش هم موثرتر خواهد بود.

از دیگر دلایل تنفس بدبو

– از دیگر دلایل بوی بد دهان میتواند باقی ماندن ذرات غذا بین دندان ها باشد.

خشکی دهان یا گزروستومیا،

– سیگار کشیدن

– مشکلات دندان‌ها و لثه‌ها

درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

درمان بوی بد دهان با قرص اشتوتزن

قرص اشتوتزن چیست ؟

قرص اشتوتزن برای رفع بوی بد دهان و همچنین خوشبو کردن تنفس بکار برده میشود.پس از استفاده از قرص اشتوتزن باکتری های دهان که در حفره های دهانی هستند مهار و فعالیت پروتئاز هایی را که با تولید پلی آمین و اسکاتول بوی بدی ایجاد می کنند منحل میشود. قرص اشتوتزن کاربرد درمانی برای رفع بوی بد دهان در زمان رژیم غذایی دارد . این قرص پس از مصرف ، رشد باکتری در حفره دهان را از بین میبرد و پروتئاز هایی که با تولید پلی آمین و اسکاتول که محرک ایجاد بوی بد دهان است را مهار میکند.این دارو :

حاوی کلروفیل جهت کمک به رفع بوی بد دهان
مهار رشد باکتری های انتشار دهنده بوی بد
مهار فعالیت برخی پروتئاز هایی که با تولید پلی آمین و اسکاتول ایجاد بوی بد می کنند
تسریع اکسیداسیون ترکیبات سولفور دار مثل مرکاپتان و دی متیل سولفید…
کمک به پیشگیری از سرطان بخاطر عمل آنتی کسیدانی کلروفیل

 

موارد مصرف  داروی دراژه اشتوتزن کوییزر فارما – Stozzon

  • رفع بوی بد دهان
  • مهار رشد باکتری های موثر در بوی بد
  • مهار فعالیت برخی پروتئاز ایجاد بوی بد
  • تسریع اکسیداسیون ترکیبات سولفور دار
  • پیشگیری از سرطان
  • آنتی اکسیدان

روش مصرف قرص اشتوتزن

تعداد 2 تا 3 عدد قرص در روز به همراه وعده غذایی و در صورت نیاز 2 تا 3 بار در روز مصرف شود.

موارد منع مصرف قرص یا دراژه اشتوتزن

  1. در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک استفاده شود.
  2. برای کودکان زیر 12 سال پیشنهاد نمی شود

 

آزمایش خون

کشف مشکلات سلامت با یک آزمایش خون ساده

مراقبت از پا در دیابتی ها

مراقبت از پا در دیابتی ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا