خرید اینترنتی و قیمت سنگ قبر در سال 1400

سه‌شنبه 18 خرداد 1400 بازار
قیمت سنگ قبر

امروزه با تغییر تکنولوژی و روی کار آمدن طراحی‌های جدید افراد می‌توانند به صورت آنلاین از قیمت سنگ قبر مطلع شده و خرید سنگ قبر‌ مدرن را در لیست خرید خود قرار دهند. علاوه بر  ایران در سایر کشورها نیز نصب سنگ قبر بسیار رایج است.

در ایران بیشتر سنگ قبر‌ها به صورت خوابیده بر روی محل مورد نظر قرار می‌گیرد که این موضوع در برخی از کشورهای غربی متفاوت بوده و قبر به صورت ایستاده نصب می‌شود. افراد برای خرید سنگ قبر مناسب باید بتوانند شناخت خود را نسبت به نکات کلیدی موجود در زمان خرید افزایش دهند. اگر می‌خواهید در مورد انتخاب سنگ قبر مناسب تصمیمی هوشمندانه اتخاذ کنید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

عوامل تاثیرگذار در انتخاب سنگ قبر

خرید اینترنتی سنگ قبر

با نگاهی به گذشته می‌توان بیان کرد که اطلاعات درج شده روی سنگ قبر بسیار محدود بوده است. با گذشت زمان و روی کار آمدن طراحی‌های نوین، اطلاعات متوفی به صورت کامل‌تر بر روی سنگ قبر درج می‌شود. با مشاهده نمونه سنگ قبر موجود در سایت‌های مختلف می‌توانید خرید سنگ قبر خاص را مدنظر قرار دهید. افراد برای این که یک انتخاب مناسب داشته باشند، قبل از هر کاری باید بتوانند اطلاعات خود را در زمینه خرید انواع سنگ مزار افزایش دهند.

 

سنگ‌های قبر جدید به دلیل داشتن طراحی‌های نوین و کیفیت‌های متفاوت به گونه‌ای است که افراد برای یادبود و گرامی داشت شخص متوفی ترجیح می‌دهند تا یک انتخاب مناسب و درخور داشته باشند. موارد زیادی در زمان خرید سنگ قبر وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • دوام و استحکام سنگ قبر

با توجه به این که خرید سنگ قبر دارای هزینه‌های زیادی برای خریداران است، افراد باید در هنگام خرید یک سنگ مقاوم را انتخاب کنند. به دلیل این که سنگ قبر در هوای آزاد قرار دارد و شرایط آب و هوایی متفاوت را تجربه می‌نماید، از این رو مهم است که به مرور زمان دچار فرسودگی نشود. جنس و کیفیت سنگ‌های قبر موجود در بازار متفاوت است که از مهم‌ترین آن می‌توان به سنگ گرانیتی، دیوریت، گابرو، مرمر، تراورتن و کوارتزیت اشاره کرد.

  • طرح و مدل سنگ قبر

وجود پیشرفت در طراحی انواع سنگ قبر باعث شده است تا افراد در هنگام خرید سنگ قبر مدل‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند. دو مدل از سنگ قبر پرطرفدار شامل سنگ‌های گرانیت و مرمریت در رنگ‌های مشکی و سفید است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از این مدل‌ها استفاده کنند. افراد جهت خرید یک سنگ قبر مناسب باید طرح‌های دلخواه خود را از طریق مشاهده نمونه سنگ قبر با قیمت بسیار عالی خریداری کنند.

  • سنگ قبر با بالاسری یا بدون بالاسری

برخی از افراد ترجیح می‌دهند سنگ قبری را انتخاب کنند که دارای سنگ بالاسری باشد. این موضوع باعث می‌شود تا عکس متوفی را بر روی سنگ بالاسری نصب نمود. گاهی نیز در بخش بالاسری آیه‌های قرآن نوشته می‌شود که این موضوع می‌تواند باعث ایجاد طراحی جالب در سنگ قبر شود.

  • توجه به رنگ نوشته‌های سنگ قبر

خرید سنگ قبر مناسب مستلزم این است که افراد یک مجموعه معتبر را انتخاب کنند. وجود یک مجموعه مجرب و تخصصی که به صورت حرفه‌ای بر روی تولید و طراحی سنگ قبر متمرکز است باید می‌شود تا افراد در سریع‌ترین زمان ممکن به سنگ قبر دلخواه خود دست پیدا کنند. رنگ نوشته‌های موجود بر روی سنگ قبر باید به گونه‌ای باشد که ترکیب خوانایی را تشکیل دهد.

آشنایی با انواع سنگ قبر

شناخت انواع سنگ قبر به افراد کمک خواهد کرد تا متناسب با بودجه و نیاز خود قادر باشند یک انتخاب باکیفیت انجام دهند. وجود مدل‌های باکیفیت سنگ قبر در سال‌های اخیر باعث شده است تا افراد با هر سلیقه‌ای که هستند، بتوانند بهترین خرید سنگ قبر را انجام دهند. اگر بخواهید انتخابی مناسب برای سنگ قبر مادر، سنگ قبر فرزند و… داشته باشید و خریداری کنید، بهتر است اطلاعات خود را در زمینه انواع سنگ‌های قبر افزایش دهید. از مهم‌ترین سنگ‌های سنگ قبر موجود در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • سنگ قبر مرمر معمولی

سنگ قبر مرمر

این نوع از سنگ مزار، با نام سنگ مرمر هراتی نیز شناخته می‌شود و به دلیل داشتن قیمت بالا و موجودی در رنگ‌های مختلف مورد توجه افراد قرار گرفته است. اگر بخواهید در حد معقول هزینه کنید و یک سنگ قبر باکیفیت سفارش دهید می‌توانید نگاهی به سنگ قبر مرمر معمولی داشته باشید.

  • سنگ قبر نانو:

سنگ مصنوعی یا سنگ نانو نوعی سنگ غیرطبیعی است که در ساختن آن از ترکیب سنگ های طبیعی معدنی با مواد افزودنی دیگر همچون سیمان سفید ، رزین های پلیمری نانویی و … استفاده می‌کنند؛ به همین علت این سنگ‌ها کاملا یک دست بوده و هیچگونه شال و رگه رنگی در سطح خود ندارند.

  • سنگ قبر سیمین

خرید سنگ قبر سیمین زمانی که بخواهید از یک سنگ با استحکام بالا بهره‌مند شوید پیشنهاد می‌شود. مقاومت بالای این نوع از سنگ قبرها باعث شده است تا در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار کاربردی باشد. در سنگ قبر مدل سیمین وجود رنگ دانه‌های مشکی و سفید باعث زیبایی هر چه بیشتر این سنگ‌ها شده است.

  • سنگ قبر گرانیتی برزیلی

علاوه بر تولید انواع سنگ قبرهای مدرن، برخی از مدل‌های موجود در ایران به صورت وارداتی هستند. سنگ قبر گرانیتی برزیلی یکی از انواع سنگ‌های گرانیتی وارداتی است که قابلیت لیزر پذیری داشته و در رنگ سیاه موجود است. خرید سنگ قبر با توجه به نیاز افراد انجام می‌شود که با گستردگی مدل‌های مختلف در بازار انتخاب برای تمام سلیقه‌ها امکان پذیر است. مهم است که بتوانید جهت خرید سنگ مزار یک فروشگاه معتبر و باکیفیت را انتخاب کنید.

کد QR سنگ قبر چیست؟

شاید با گشت و گذار در بهشت زهرا با برخی از سنگ‌های مدرن که دارای کد QR است مواجه شده باشید. QR کد سنگ قبر یکی از قابلیت‌های مدرن سنگ‌های قبر امروزی است که افراد از آن استفاده می‌کنند. این کد بر روی سنگ مزار قرار گرفته و با اسکن آن قادر خواهید بود تا خاطرات و تصاویر عزیزان خود را مرور کنید. استفاده از QR کد سنگ قبر باعث می‌شود تا با اسکن آن در گوشی‌های هوشمند اطلاعات مختلف نظیر زندگی نامه، دست نوشته، اشعار و فیلم‌های متوفی را مرور کنید.

خرید سنگ قبر مدرن باعث می‌شود بتوانید خاطرت خود را با متوفی به شکل تصویری مرور کنید. یک قابلیت جالب در این سنگ قبرها وجود دارد که با قرار دادن نام کاربری و رمز عبور مخصوص می‌توانید دسترسی افراد را به اسکن کردن کد QR موجود بر روی سنگ قبر محدود کنید. وجود قابلیت نمایش تصاویر و فیلم این امکان را به بازماندگان می‌دهد که بتوانند در مواقع لزوم خاطرت خود را با عزیز از دست رفته مرور کنند.

بررسی قیمت سنگ قبر

قطعا یکی از دغدغه‌های افراد برای خرید سنگ قبر، قیمت آن است. وجود قیمت‌های مختلف باعث می‌شود خریداران متناسب با نیاز خود یک سنگ مناسب را خریداری کنند. یکی از عوامل مؤثر در قیمت سنگ قبر کیفیت سنگ انتخاب شده است. در این مقاله به معرفی انواع سنگ قبر پرداخته‌ایم تا با افزایش آگاهی خود یک خرید مناسب داشته باشید. طرح انتخابی و قابلیت‌های به کار رفته در سنگ قبر نیز تعیین کننده قیمت سنگ مزار هستند.

برای این که بتوانید یک سنگ مزار مناسب و باکیفیت خریداری کنید که علاوه بر حفظ زیبایی و کیفیت دارای قیمت مناسب باشد، باید بتوانید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. تقاضای زیاد خرید سنگ مزار باعث شده است تا بسیاری از فروشندگان اقدام به فروش انواع سنگ قبر داشته باشند. در بین فروشگاه‌های مختلف که فروش انواع سنگ قبر را ارائه می‌دهند جهت خرید سنگ قبر باکیفیت و با قیمت مناسب می‌توانید به فروشگاه شایان سنگ سر بزنید.

معرفی فروشگاه شایان سنگ

فروشگاه سنگ قبر شایان

اگر به دنبال خرید سنگ قبر باکیفیت و متنوع هستید و با در نظر گرفتن بودجه خود می‌خواهید یکی از انواع سنگ‌ قبر موجود در بازار را با بهترین قیمت خریداری کنید می‌توانید به فروشگاه شایان سنگ سر بزنید. این فروشگاه با داشتن نمونه سنگ قبر  در بخش‌های مختلف همچون سنگ قبر مادر، سنگ قبر پدر و سنگ قبر فرزند و … به خریداران این امکان را می‌دهد که قبل از خرید بتوانند مدل‌های مختلف سنگ قبر را مشاهده کنند. وجود بخش مشاوره در این فروشگاه باعث می‌شود تا افراد بدون دغدغه و حساسیت بالا یک انتخاب مناسب داشته باشند.

 

در فروشگاه سنگ قبر فروشی شایان، وجود بخش اشعار سنگ مزار این امکان را به خریداران می‌دهد که متناسب با سنگ خریداری شده از یک متن باکیفیت بر روی سنگ بهره‌مند شوند. اگر برای شعر سنگ قبر پدر و شعر سنگ قبر مادر مادر بخواهید یک شعر مناسب درج کنید، می‌توانید از اشعار موجود در فروشگاه شایان سنگ استفاده کنید. برای درج کد QR بر روی سنگ مزار انتخابی می‌توانید با مشاوره درج شده در فروشگاه شایان سنگ تماس گرفته و از جزئیات این قابلیت و قیمت آن آگاه شوید.

در صورتی که بخواهید بدون دغدغه و با تضمین کیفیت، خرید سنگ قبر را در برنامه خود قرار دهید بهتر است به فروشگاه شایان سنگ به آدرس shayansang.ir مراجعه کنید و از دسته بندی این فروشگاه دیدن کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت سنگ قبر با شماره 09128462063 تماس بگیرید.

طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده آب پز + آموزش خلال کردن

شرکت های VIP نفت

معرفی شرکت های VIP نفت ایران !

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا