حجت اشرف زاد خواننده تیتراژ سریال «از یادها رفته»

چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 سینما
حجت اشرف زاد خواننده تیتراژ سریال «از یادها رفته»

تیتراژ سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان با صدای حجت اشرف زاده ساخته شد.

 اولین قسمت سریال از یادها رفته امشب سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود و  در آستانه پخش قسمت اول سریال تیتراژ پایانی سریال با صدای حجت اشرف زاده شعری از شفیعی کدکنی  و آهنگسازی امیر توسلی آماده پخش شده است.

 

مجموعه «از یادها رفته» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان مجموعه تاریخی است و روایتی از زندگی دختری در دهه بیست هجری شمسی است که پس از بازگشت به وطن به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران می شود و با کشف حقیقت، سنت ها و رفتارها به آرامش دست می یابد.

 

حسین یاری، بیتا فرهی، هلیا امامی، کامران تفتی، حبیب دهقان‌نسب، علیرام نورایی، رضا یزدانی، میترا حجار، سیما تیرانداز، لیلا بلوکات، مهدی فقیه، رسول نجفیان، یوسف مرادیان، پوریا پورسرخ، سیدمهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، حسین پاکدل ،حمید بهرامیان ،انوش معظمی ،فاطمه جمشیدی ، بیژن افشاری ، صحرا اسدالهی ،لادن مستوفی ،مرتضی علی آبادی ،پرستو بوبانیان،به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند.

 

سریال «از یادها رفته» هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ صبح و ۱۵ عصر از شبکه یک خواهد بود.

 

معاون سیما :مانع مجری‌گری بنیامین در تلویزیون شد

معاون سیما :مانع مجری‌گری بنیامین در تلویزیون شد

اولین مهمان‌های بنیامین بهادری چه کسانی هستند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا