جاذبه های گردشگری لبنان

دوشنبه 15 فروردین 1401 جاذبه های گردشگری
جاذبه های گردشگری لبنان

جاذبه های گردشگری لبنان

لبنان کشوری زیبا است که از نظر جغرافیایی متنوع است ، با رشته کوه ،کوه لبنان که از شمال به جنوب این کشور عبور می کند ، دریای مدیترانه در امتداد ساحل غربی غروب آفتاب مجلل و چشم اندازهای استثنایی ارائه می دهد ، دارای پوشش گیاهی متنوع به عنوان میوه و سبزیجات سرسبز ، خوشمزه در فراوانی است.

لُبْنان با نام رسمی جمهوری لبنان  کشوری در غرب آسیاست. لبنان در باختر با دریای مدیترانه و در شمال و خاور با سوریه و در جنوب با اسرائیل مرز مشترک دارد.موقعیت جغرافیایی لبنان در نقطه طلاقی مدیترانه و جهان عرب منجر به شکل‌گیری تاریخی غنی و تنوع دینی، نژادی و فرهنگی شده‌است.
لبنان را عروس خاورمیانه گویند و بیروت از حیث کیفیت زندگی از برترین شهرهای جهان عرب محسوب می‌شود و لبنان بالاترین درآمد سرانه غیرنفتی را در جهان عرب دارد. آثاری از تمدن وجود دارد که به دوران باستان و پس از آن باز می گردد! برای مدت طولانی این منطقه متعلق به تمدن فنیقی بود و به نوبه خود توسط آشوری ها ، بابلی ها ، مصری ها ، پارس ها ، یونانی ها ، رومی ها ، بیزانس ها ، عرب ها ، صلیبی ها ، مغول ها و عثمانی ها فتح شد

 5 برترین جاذبه های گردشگری لبنان :

بهترین جاذبه های گردشگری لبنان

بهترین جاذبه های گردشگری لبنان

1. شهر بیروت

این شهر جدا از پایتختی لبنان یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان است. کارشناسان می گویند که ذکر این شهر در یک نوشته کشته شده از مصر باستان یافت شده است. این باعث می شود این مکان تقریباً 5000 سال قدمت داشته باشد. برخی مکان ها وجود دارد که می توانید بیروت باستان را پیدا کنید.
در عین حال دارای زیرساخت های مدرن مانند ساختمان بزرگ ، جاده های دیدنی ، هتل ها و رستوران های زیبا و غیره است. بیروت همچنین دارای موزه های عالی است. اگر از بیروت مناسب خارج شوید می توانید به دریا نزدیک شوید و از برخی ویژگی های طبیعی خارق العاده مربوط به دریا نیز دیدن کنید.
شهر بیروت پایتخت لبنان

شهر بیروت پایتخت لبنان

5. راوچ کبوتر سنگ

صخره های کبوتر Raouchè یکی از عجایب طبیعی و جاذبه گردشگری فوق العاده ای است که می توانید در لبنان مشاهده کنید. مجموعه ای خیره کننده از صخره ها ، Raouchè Pigeon Rocks از مسافران دعوت می کند زیرا در شهر مرکزی لبنان ظاهر می شوند. گردشگران به سمت صخره ها می توانند دریا و صخره ها را هنگام قدم زدن در طول قرنیز درک کنند. گردشگران می توانند در غروب آفتاب چشم نواز Raouchè Pigeon Rocks لذت ببرند.
راوچ کبوتر سنگ در لبنان

راوچ کبوتر سنگ در لبنان

 

لیقوان تبریز

جاذبه های گردشگری لیقوان تبریز

جزایر اندونزی

جزایر اندونزی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا