تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 8 فاش شد – فناوری

چهارشنبه 2 فروردین 1396 فناوری

اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده است که در آنها به رنگ‌بندی‌های این محصولات و قسمت تنظیمات رزولوشن اشاره می‌شود.

تاکنون تصاویر رندر مختلفی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دیده‌ایم که بیشتر آنها توسط افشاگر معروف، ایوان بلاس، فاش شده بودند. در آخرین تصویر رندر شده‌ای که از پرچم‌داران جدید سامسونگ فاش شده است می‌توان آنها را در رنگ‌بندی‌های آبی آسمانی، خاکستری و نقره‌ای مشاهده کرد. این محصولات در ۹ فروردین رونمایی شده و سپس ۸ اردیبهشت روانه بازار می‌شوند.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

از دیگر اطلاعاتی که در مورد پرچمداران جدید سامسونگ می‌دانیم این است که قابلیت تنظیم رزولوشن در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز وجود خواهد داشت. این قابلیت در آپدیت اندروید نوقا به گلکسی اس 7 اضافه شد که به کاربر اجازه می‌داد رزولوشن تلفن هوشمند خود را تغییر دهد.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

در تصویر دیگری که از گلکسی اس 8 منتشر شده است می‌توان قسمت تنظیمات رزولوشن را مشاهده کرد. این قسمت دارای ۳ گزینه است که شامل اچ‌دی‌ پلاس (۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) فول اچ‌دی پلاس (۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و کواد اچ‌دی‌ پلاس (۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) می‌شود. گزینه سوم درواقع گزینه پیش‌فرض گلکسی اس 8 است که از نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ بهره می‌برد.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

یک تصویر دیگر نیز در فضای مجازی قرار گرفته است که جعبه گلکسی اس 8 پلاس را نشان می‌دهد. در پشت این جعبه که برای اپراتور ورایزن در نظر گرفته شده است می‌توان مشاهده کرد گلکسی اس 8 پلاس دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، اما اشاره‌ای به هدفون‌های برند AKG نشده است.

طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم گلکسی اس 8 از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل استفاده می‌کند. در زیر قاب این تلفن هوشمند از یک تراشه اسنپدراگون 835 یا اکسینوس 8895 استفاده شده است. هر دو تراشه دارای پردازنده ۸ هسته‌ای هستند که البته تفاوت بسیار کمی از نظر پردازشی میان آنها وجود دارد.

گلکسی اس 8 از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. در پشت این تلفن هوشمند از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده که از روزنه f/1.7 بهره می‌برد و از OIS نیز برخوردار است. دوربین جلوی گلکسی اس 8 دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است و از باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند.

در کنار گلکسی اس 8، از گلکسی اس 8 پلاس نیز رونمایی می‌شود که نمونه بزرگ‌تر این تلفن هوشمند است. اس 8 پلاس دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است. هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید 7.1 نوقا عرضه خواهند شد. این محصولات از گواهی IP68 استفاده می‌کنند. این گواهی به محصولاتی داده می‌شود که بتوانند در آبی به عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه مانده و آسیبی نبینند.

هر دو تلفن هوشمند دارای حسگر اسکنر اثرانگشت هستند با این تفاوت که حسگر در پشت این محصولات استفاده شده است. حسگر اسکنر اثرانگشت در دکمه خانه گلکسی اس 7 کار گذاشته شده بود. از دیگر ویژگی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس می‌توان به اسکنر عنبیه چشم و امکان تشخیص صورت کاربر اشاره کرد.


منبع : زومیت

چشم انداز سال جدید: چرا و چگونه - فناوری

مشهورترین کاخ های ریاست جمهوری دنیا کدامند؟ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا