بی ام و سری 5 مدل ۲۰۱۷ وارد ایران شد – فناوری

جمعه 2 تیر 1396 فناوری

جدیدترین نسل بی ام و سری 5 پس از مدت کوتاهی از زمان عرضه جهانی توسط شرکت پرشیا خودرو وارد بازار ایران شد. با زومیت همراه باشید.

طی سالیان اخیر مدل‌های متعدد و متنوعی از محصولات بی‌ام‌و وارد بازار کشور شده است که مدل‌های 120i، 125i، 225i، 730Li و X1 از جمله مهمترین آنها هستند. حال جدیدترین نسل بی‌ام‌و سری ۵ به عنوان تازه‌ترین محصول این کمپانی در سال جدید، به صورت رسمی توسط شرکت پرشیا خودرو نماینده این شرکت در ایران، وارد بازار داخلی شد.

در اواسط خرداد ماه بود که پرشیا‌خودرو با دریافت مجوزهای لازم جهت ورود خودروی 530i مدل ۲۰۱۷، توانست اقدام به سفارش این خودرو در سامانه ثبت سفارش کشور کند. بدین ترتیب پس از یک وقفه کوتاه مدت، به زودی شاهد تردد این سدان رده متوسط و مدرن آلمانی در شهرهای کشور خواهیم بود.

bmw 530i

در آخرین روز خرداد ماه شرکت پرشیا خودرو طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت و اهالی رسانه، بی‌ام‌و سری ۵ جدید را رسما معرفی و به سبد محصولات خود اضافه کرد.

مقاله‌هاي مرتبط:

اولین سری از بی‌ام‌و سری ۵ سال ۱۹۷۲ تولید شد و با ۴۵ سال قدمت، رکورد طولانی‌ترین زمان تولید را در میان تمامی محصولات این شرکت آلمانی به خود اختصاص داده است. تمامی نسل‌های گذشته این خودرو تاکنون وارد کشور شده و حال شاهد حضور نسل هفتم این سدان زیبا هستیم. اواخر سال ۲۰۱۶ همزمان با معرفی و رونمایی از این خودرو اقدامات لازم جهت واردات آن به ایران انجام شد.

بی‌ام‌و 530i مجهز به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ بوده و با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری همراه با ۲ سال خدمات پس از فروش رایگان به متقاضیان تحویل خواهد شد. امکان پیش خرید این خودرو در دو نسخه Sport Line و M Sport Package و در ۳ تیپ آپشنی Superior،Premier و Frontier هم اکنون توسط این شرکت فراهم شده است.
پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو در محدوده قیمتی ۴۹۰ تا ۵۶۰ میلیون تومان قرار گیرد.


منبع : زومیت

ایلان ماسک در فکر کاهش قیمت بلیط سفر به مریخ است - فناوری

حقایق جالب در مورد بخارست؛ رومانی - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا