بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش ویلیام، شاهزاده ولز

چهارشنبه 16 شهریور 1401 بیوگرافی
کیت میدلتون

بیوگرافی کیت میدلتون

نام:کاترین الیزابت میدلتون (کیت میدلتون )

متولد:۹ ژانویهٔ ۱۹۸۲ ‏(۳۹ سال)

محل تولد:ردینگ، انگلستان، بریتانیا

همسر: شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج (ا. ۲۰۱۱)

فرزندان:شاهزاده جرج کمبریج-شاهدخت شارلوت کمبریج-شاهزاده لویی کمبریج

پدر: مایکل میدلتون

مادر :کارول گلداسمیت

دین و مذهب:مسیحیت

بیوگرافی کیت میدلتون

بیوگرافی کیت میدلتون

کیت میدلتون کیست:

کیت میدلتون ، اعلیحضرت سلطنتی دوشس کمبریج ، در سال 2011 در ابی وست مینستر با شاهزاده ویلیام انگلیس ازدواج کرد. او مادر پرنس جورج ، سومین نفر در صف سلطنت ، پرنسس شارلوت و پرنس لوئیس است.

در مطالب قبلی ما را هم ببینید آشنایی با معروف ترین و پرخرج عروسی ها دنیای هالیوود

کیت میدلتون متولد چه سالی است

کاترین در سال ۱۹۸۲ در شهرستان بارکشر در انگلستان به دنیا آمد.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون

 

خانواده کیت میدلتون

مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود.

والدینش در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۰ ازدواج کردند. آن دو با هم یک فروشگاه پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند و از این راه میلیونر شدند.

کاترین یک خواهر و یک برادر دارد. نام خواهرش «فیلیپا» است که همه او را «پیپا» صدا می‌کنند، و برادرش «جیمز ویلیام» است. خواهرش پیپا که از دانشگاه ادینبرا در اسکاتلند فارغ‌التحصیل شده، پس از نامزدی خواهرش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

تحصیلات کیت میدلتون

کاترین در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند واقع در شمال بریتانیا تحصیل می‌کرد. او در رشتهٔ تاریخ هنر درس می‌خواند و با شاهزاده ویلیام آشنا شد. وی با نمرات عالی فارغ‌التحصیل شد.

 

کیت میدلتون و همسرش

کیت میدلتون و همسرش

همسر کیت میدلتون  کیست؟

شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج (زادهٔ ۲۱ ژوئن ۱۹۸۲) بزرگترین فرزند چارلز و دایانا، و نوهٔ الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرو می‌باشد. وی بعد از پدرش دومین نفر در خط دودمان پادشاهی بریتانیا می‌باشد. همسر او کاترین میدلتون است.

 

فرزندان کیت میدلتون

اولین فرزند کیت و شاهزاده ویلیام در 22 ژوئیه 2013 یک پسر بنام شاهزاده جرج کمبریج متولد شد

دومین فرزند در 2 مه 2015 دختری بنام شاهدخت شارلوت کمبریج

و در 23 آوریل 2018 سومین فرزند هم دختری به نام شاهزاده لویی کمبریج به دنیا آمد

 

فرزندان کیت میدلتون

فرزندان کیت میدلتون

رابطه با شاهزاده ویلیام

عاشقانه سلطنتی در سال 2002 ، میدلتون در یک جمع آوری کمک مالی ویژه نمایش مد با پوشیدن لباس آشکار ظاهر شد. ویلیام نیز در این مراسم خیریه حضور داشت ، و به طریقی جدید شیفته و علاقه مند به کیت شد. او عصر همان روز سعی کرد عاشقانه با او درگیر شود اما میدلتون هنوز در ارتباط با فینچ بود و پیشرفت های پادشاه آینده را رد کرد.

در پایان دوره تحصیلات 2002 دوست پسر میدلتون فارغ التحصیل شد این زوج از هم جدا شدند.
روابط وی با ویلیام مورد بررسی جدی قرار گرفت و تا سال 2005 ، او مورد علاقه روزنامه های بزرگ قرار گرفت. این دو تابستان با هم فارغ التحصیل شدند ، و میدلتون موفق به کسب درجه ممتاز در تاریخ هنر شد. در فوریه 2006 ، اعلام شد که میدلتون جزئیات امنیتی 24 ساعته خود را از بخش حمایت سلطنتی و دیپلماتیک دریافت می کند. این باعث شایعاتی در مورد ازدواج کیت با ویلیام شد.

 

پیشنهاد ازدواج و حلقه نامزدی کیت میدلتون

در 16 نوامبر 2010 ، میدلتون و ویلیام نامزدی خود را اعلام کردند. شاهزاده در هنگام تعطیلات به کنیا خواستگاری کرد ، و حلقه نامزدی را که مادرش ، پرنسس دیانا به دست داشت ، به کیت هدیه داد.

این انگشتر که توسط جواهرساز تاج گارارد ساخته شده است ، دارای یک یاقوت کبود بیضی شکل سیلان 12 عیار در طلای سفید است و توسط 14 الماس یک نفره احاطه شده است.  میدلتون در مصاحبه رسمی خواستگاری این زوج گفت: “این زیباست – امیدوارم از آن مراقبت کنم! خیلی خاص است

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون

لقب کیت میدلتون ,شاهزاده ویلیام

این رسم وجود دارد که وقتی اعضای سلطنتی ازدواج می‌کنند، به‌طور نمادین نام قلمرویی را صاحب می‌شود. نام قلمرویی که ملکه الیزابت دوم پس از ازدواج برای ویلیام انتخاب کرد «کمبریج» است. بدین ترتیب ویلیام لقب «دوک کمبریج» و همسرش کاترین لقب «دوشس کمبریج» را دریافت کردند.

طبق قرارداد، فرزند پسر یا نوهٔ پادشاه لقب «والاحضرت» را دریافت می‌کند. اگر ویلیام پس از ازدواج لقب والاحضرت دریافت کند، کاترین نیز این لقب را دریافت می‌کند؛ مگر اینکه ملکه رأی مخالف بدهند؛ بنابراین کاترین لقب «والاحضرت شاهزادهٔ ویلیام» را دریافت می‌کند. در صورتی که ویلیام این لقب را دریافت نکند، کاترین به عنوان «والاحضرت دوشس (یا هر لقبی در این سطح)» دریافت می‌کند.

پس از برگزاری مراسم ازدواج ملکه بریتانیا به کیت میدلتون و شوهرش، شاهزاده ویلیام لقب دوشس و دوک کمبریج رااعطا کرد.

 

عروسی کیت میدلتون و پرنس ویلیام

عروسی کیت میدلتون و پرنس ویلیام

 

عروسی کیت میدلتون و پرنس ویلیام

در عروسی 29 آوریل 2011 خود با ویلیام ، کیت میدلتون لباسی را که سارا برتون طراحی کرده بود به تن کرد

مراسم ازدواج از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران و در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ در کلیسای وست‌مینستر شهر لندن آغاز گردید.

مراسم عقد طبق برنامه در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار گردید. در ابتدا سیاستمداران دعوت شده وارد کلیسا شدند. بعد از آن ساقدوش داماد که شاهزاده هری بود به همراه داماد داخل کلیسا شدند. در مرحله بعدی عروس وارد کلیسا شد. مهمانان خانم لباس‌های رسمی و کلاه‌های مخصوص پوشیده بودند و از لباس‌های فانتزی و سبک خبری نبود.

مراسم ازدواج را ۲ میلیارد نفر در سرتاسر دنیا که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود، تماشا کردند. همچنین یک میلیون گردشگر در لندن که دو برابر حد معمول هر ساله بود به خاطر این مراسم وارد این شهر شدند. در این روز حدود یک میلیون نفر برای تماشای مراسم به خیابان‌های لندن رفته بودند.

بیوگرافی ابی (ابراهیم حامدی) و همسرش

بیوگرافی مهرداد صدیقیان

بیوگرافی مهرداد صدیقیان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا