بیوگرافی کیارکنی بازیگر نقش آرمان در گربه سیاه

سه‌شنبه 14 تیر 1401 بیوگرافی
بیوگرافی کیارکنی

بیوگرافی کیارکنی بازیگر نقش آرمان

چکیده ای از بیوگرافی کیا رکنی

نام: کیا

نام خانوادگی: رکنی

تولد: ۱۳۷۸

زاده: تهران

فعالیت: 1398_تاکنون

پیشه: نوازنده ، بازیگر

همسر: مجرد

تحصیلات: نامشخص

 

کیا رکنی کیست؟

کیا رکنی بازیگر تازه کار و پراستعداد کشور است و به تزگی در سینمایی گربه سیاه نقش آفرینی کرده است او ابتدا در هنر موسیقی فعالیت داشته است و در سال 1398 در برنامه عصر جدید تا مرحله فینال رسید.

کیا رکنی اصالتا اهل کجاست ؟

او متولد شهر تهران است.

کیا رکنی متولد چه سالی است؟

او متولد سال 1378 است.

 

بازیگران فیلم سینمایی گربه سیاه

بازیگران فیلم سینمایی گربه سیاه

بیوگرافی کیارکنی

کیا رکنی بیت باکسر جوان کشورمان است که در 1397 با انتشار کلیپی از خود شناخته شد و در برنامه خندوانه اجرا کرد. او در این حرفه بی نظیر است. علاوه بر هنر بیت باکس در نواختن هنگ درام نیز تبحر دارد. کیا در سال 1398 در برنامه عصر جدید شرکت کرد و تا مرحله فینال راه یافت ! کیا از سن هفت سالگی فعالیت های موسیقی خود را آغاز کرد اما بعد از ابتلا به یک سرما خوردگی شدید برخی از توانایی های خود را برای تقلید صدا از دست داد!

او در ان زمان فقط تقلید صدا انجام میداد اما در سن 14 سالگی با سفر به ارمنستان با بیت باکس آشنا شد و آن را آموزش دید  و بعد از آن با شرکت در مسابقات بیت باکس شهر ایروان ارمنستان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.کیا دارای رکورد اجرای بیت باکس در مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بدون وقفه است.

کیا به دلیل انجام این هنر دائم تحت نظر است زیر این ضربات موجب رفلاکس و ایجاد مشکل می شوند.کیا رکنی علاوه بر بیت باکس و آهنگسازی، به تدریس موسیقی نیز پرداخته و دارای هنرآموزان بسیاری است.

بیوگرافی کیارکنی

بیوگرافی کیارکنی

 

کیا رکنی در فیلم سینمایی گربه سیاه

این فیلم که تازگی در سال 1400 اکران شد به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کریم امینی است.این فیلم نوعی فیلم جوان گرا و اجتماعی است که درباره مشکلات فضای مجازی و موسیقی زیر زمینی می پردازد و در این فیلم بازیگرانی همچون همچون بهرام رادان ، ترلان پروانه ، بهاره کیان افشار ، علیرضا استادی ، پیام احمدی نیا ، حسن پورکریمی و با معرفی کیا رکنی نقش آفرینی می کنند. کیا در این فیلمنامه نقش آرمان را بازی میکند.

کیا رکنی در گربه سیاه

کیا رکنی در گربه سیاه

نقش آفرینی در فیلم سینمایی گربه سیاه یکی از تجربه های متفاوت کیا رکنی در کارنامه هنری اش است که بعد از حضور در برنامه عصر جدید کسب کرد. این اتفاق می تواند  مسیر تازه ای در زندگی او آغاز کرده و فعالیت بازیگری را نیز ادامه دهد.

بیوگرافی ماریا کری

بیوگرافی ماریا کری خواننده زن آمریکایی + تصاویر

بیوگرافی سعیدآقاخانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا