بیوگرافی هنگامه برزین

شنبه 23 مهر 1401 بیوگرافی

چکیده ای از بیوگرافی هنگامه برزین

نام: هنگامه

نام خانوادگی: برزین

تولد: 16 مرداد 1343

زاده: لاهیجان

ملیت: ایرانی

محل زندگی : ونکوور

سال‌های فعالیت: 1995–اکنون

همسر: متاهل

فرزندان : یک دختر

 

هنگامه برزین کیست؟

هنگامه از اوایل دهه نود میلادی در کانادا زندگی می کند. هنگامه به همراه خانواده و خواهر بزرگترش از سه سالگی به تهران آمدند. از همان دوران كودكی او هیجان و شوق زیادی در خوانندگی و نمایش داشت كه پدرش نخستین كسی بود كه این شوق و هیجان را آشكار كرد.

هنگامه برزین متولد چه سالی است؟

هنگامه متولد 16 مرداد 1343 می‌باشد

هنگامه برزین اهل کجاست؟

او در لاهیجان متولد شده است.

 

بیوگرافی هنگامه برزین

عشق بی پایان و حمایت پدرش سبب تقویت مراحل اولیه ي زندگی هنگامه بـه صورت نسبتا آشكاری شد و وی را برای شركت در كلاس هاي موسیقی بـه همراه تعدادی از استادان موسیقی كلاسیك پارسی تشویق كرد. مهارت او در نواختن نی و فلوت سبب شد تا پدرش برای یادگیری مد هاي موسیقی كلاسیك پارسی “ردیف” اعتقاد پیدا كند. این امر باعث شد تا شالوده ي علمی او بـه صورت موثری پیشرفت كند همانند خودش كه بـه این سبك موسیقی بسیار علاقه مند اسـت .او در سراسر دوران تحصیلی اش درتعداد متعددی مسابقات ناحیه اي و محلی شركت كرد و همیشه در زمرۀ بی نظیران بود . او همواره بعد از پایان تحصیل اش آرزو داشت خواننده اي حرفه اي شود، اما این آرزو بعد از تغییرات تحمیل شده توسط دولت جمهوری اسلامی نمی توانست بـه حقیقت بپیوندد.

 هنگامه برزین با سانسور!

هنگامه برزین با سانسور!

مهاجرت هنگامه برزین به کانادا

بعد از پایان دوره ي دبیرستان ، هنگامه ازدواج كرده و صاحب فرزند دختری شد ،اما هرگز تصور درباره ي آرزوی زندگی خود را كه خواننده شدن بود ، فراموش نكرد. سر انجام هنگامه بـه این نتیجه رسید كه برای رسیدن بـه آرزویش ، راهی بجز ترك میهن و مهاجرت بـه خارج را ندارد. درسال 1992، هنگامه بـه ونكوور كانادا همراه با همسر و دخترش مهاجرت كرد.

شروع فعالیت خوانندگی هنگامه برزین

در ونكوور در ابتدا او علی الهی نوازنده ي ردیف مضراب پیانو و فریدون خواننده را ملاقات كرد كه توسط آنها بـه كامران خواننده و رامین زمانی نویسنده ي متن موسیقی و تولید كننده معرفی شد. درسال 1995 هنگامه، فریدون و كامران كار خود را با رامین زمانی با تلاش و جدیت آغاز كردند.

شروع فعالیت خوانندگی هنگامه برزین

شروع فعالیت خوانندگی هنگامه برزین

نخستین آهنگ هنگامه برزین

آنها نخستین كار خود را با نام ایرانم تولید كردند كه در دوره ي بسیار كوتاهی طرفداران بسیاری بـه دست آوردند. محبوبیت آنها در حال حاضر فراتر از ونكوور توسعه پیدا كرده اسـت و جمعیت ایرانی بسیاری در لس آنجلس به صورت ناگهانی بـه استعداد و ذوق آنها علاقه مند شدند. با فرصت هاي پیش روی در سرزمین لس آنجلس، هر یک از سه خواننده شروع بـه دنبال كردن زندگی شخصی خود شدند. با این وجود هنگامه، با تعداد زیادی از تولید كنندگان در تماس بود. او عضو وفادار رامین زمانی باقی ماند كه تاثیر زیادی در خط مشی موسیقی او داشت.

نخستین آلبوم های هنگامه برزین

آلبوم« برای دیدن تـو» حاصل پنج سال تلاش مداوم بود كه توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت. این علاقه ي شدید وطرفداران وفادار زمینه را برای انتشار دومین آلبوم بنام « ارتش صلح » را فراهم كردند. از جمله کارهای او «برای دیدن تو» و «یا تو یا هیچ کس دیگه» را نیز می توان نام برد.

حواشی هنگامه برزین

مدتی قبل  در کنسرت مشترک شادمهر عقیلی و ابی و هنگامه در دبی،  ابی درخواست آهنگ خلیج فارس شد که ابی از خواندن این آهنگ امتناع کرد و گفت سیاست را باید به سیاسی ها بسپاریم و خواندن را به خواننده ها ! ولی هنگامه با تعصب خاصی که به کشور ایران داشت و با وجود اینکه خواندن آهنگ خلیج فارس برای او باعث دردسر می شد این آهنگ را اجرا کرد و دل تماشاچیان ایرانی را شاد کرد.بعد از خواندن این آهنگ او دستگیر شد و گویا دیگر اجازه فعالیت هنری در امارات را ندارد!

هنگامه برزین

هنگامه برزین

بیوگرافی شهرام شب پره

بیوگرافی شهرام شب پره

بیوگرافی ژاله درستکار 

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا