بیوگرافی سیروان خسروی

چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 بیوگرافی
بیوگرافی سیروان خسروی

چکیده بیوگرافی سیروان خسروی

نام: سیروان

نام خانوادگی: خسروی

تولد: 4 مرداد 1361

زاده: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: خواننده _ آهنگساز_ بازیگر

سال های فعالیت: 1372_تاکنون

همسر: مجرد

مدرک تحصیلی: دانشجوی انصرافی رشته اقتصاد نظری

 

سیروان خسروی کیست ؟

سیروان خسروی خواننده و آهنگساز مشهور کشور می باشد ، برادر او زانیار خسروی نیز جز خواننده های محبوب است ، سیروان علاوه بر خوانندگی ، به بازیگری نیز مشغل است.

سیروان خسروی متولد چه سالی است ؟

سیروان خسروی متولد 4 مرداد 1361 می باشد

سیروان خسروی اهل کجاست ؟

سیروان متولد شهر تهران است.

 

شروع فعالیت سیروان خسروی

سیروان از 11 سالگی موسیقی را آغاز کرد .نزد استادی به نام اِوی جونیو «استاد ایتالیایی ساکن تهران» و بعد ازآن با کاوه یغمایی موسیقی راک را شناخت و نگاهش به موسیقی عوض شد کاوه که خودش از ستاره هاي موسیقی راک است، موسیقی رابه صورت علمی به او آموخت با این که ساز تخصصی اش گیتار الکتریک بود، کیبورد نوازی رابه شکلی علمی به سیروان آموخت.

شروع فعالیت سیروان خسروی

شروع فعالیت سیروان خسروی

اولین کنسرت سیروان خسروی

مدتی بعد از یادگیری به همراه ۴ نفر از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌هاي مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و… می‌ پرداختند. او پس از یکسال همکاری در گروه از آن ها جدا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌هاي ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ بعنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان بعنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌ است.

آلبوم مترسک کاوه یغمایی محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی بود. سیروان از سال 1379 در آلبوم هاي تعداد زیادی از خوانندگان بعنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشت تا این که پس از آشنایی با امید اطهری نژاد درسال 1380، مراحل تهیه نخستین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرده و پس از مجوز ارشاد درسال 1384 موفق به انتشار آن شد.

سیروان خسروی از بازیگری تا شهرت فراگیر

در تابستان ۱۳۸۹ در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد. سیروان در ماه اسفند ۱۳۸۸ سیروان خسروی برای نخستین بار کنسرت خودرا برگزار کرد که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد درسال ۱۳۹۰ وی با خواندن و تنظیم و آهنگسازی تیتراژ و موسیقی متن سریال ساختمان پزشکان سروش صحت در میان عامه مردم شناخته تر شد.

سیروان خسروی از بازیگری تا شهرت فراگیر

سیروان خسروی از بازیگری تا شهرت فراگیر 

ماجرای تحریم توسط کرد زبان ها

مدتی پیش سیروان عکسی از برج میلاد تهران رو در صفحه اش به اشتراک گذاشت و زیرش نوشته بود : شهر من! این مساله باعث واکنش برخی کاربران و طرفداران وی در شبکه هاي اجتماعی شد ودر کنسرتی که قرار بود در سنندج برگزار شود با سیل پیغامهای غیر دوستانه و کمپِین هاي تحریم سیروان خسروی مواجه شد به همین دلیل سیروان تصمیم گرفت دیگر در سنندج شهر مادری اش کنسرت برگزار نکند.

سیروان خسروی استودیوی شخصی خودش را دارد. استودیویی که بیش ازآن که تجهیزات و وسایل مدرن و عتجیب و غریب داشته باشد، نوازنده و آهنگسازی دارد که کارش را خوب می‌داند و بلد است. سیروان خودش بر این اعتقاد است که امکانات عجیب‌وغریب به درد نمیخورد بیشتر مهارت و تجربه است که حرف اول را میزند.

سیروان خسروی و بدنسازی

سیروان خسروی در سال 1379 بدنسازی را آغاز کرده و طی این سال ها حدود 14 کیلو افزایش وزن داشته است ، او معتقد است با تمرینات با ژنتیک خود مبارزه کرده است ، در هفته 5 جلسه به باشگاه میرود ، روز های سه شنبه و جمعه روز استراحت بدن او می باشد .

سیروان خسروی و بدنسازی

سیروان خسروی و بدنسازی

اتهام کپی کاری

در طول سال هاي فعالیت سیروان در نقش آهنگساز و تنظیم کننده همیشه این اتهام به او وارد شده است که تعداد زیادی از کارهایش کاور هستند و فقط با تغییرات کوچکی ایرانیزه شده اند. البته سیروان جایی هم تا به حال این قضیه را تایید یا تکذیب نکرده است.

همکاری با انریکه !

انتشار این خبر به قدری سرو صدا کرد که حتی خبرگزاری هاي رسمی کشور هم آنرا بازتاب دادند خبری که حتی خود سیروان آنرا روی صفحه شخصی اش منتشر کرد. ولی به مرور معلوم شد که اصلا همکاری در کار نبوده و همه ی این جار و جنجال ها صرفا یک جور بازار گرمی برای انتشار آلبوم جدید این خواننده جاده رویاها بوده است.

در اصل سیروان جان یکی از موزیک هاي انریکه را ریمیکس کرده و به وبسایت شخصی انریکه ایگلسیاس فرستاده بودو انریکه هم برای تشکر از وقتی که او گذاشته بود در وبسایت اش نوشته بود: فردی به نام سیروان خسروی موزیک امشب این جا بمان را ریمیکس کرده از او سپاسگزارم. تمام قضیه همکاری سیروان و انریکه همین جمله « فردی به نام سیروان خسروی بود »!!!

همکاری با انریکه !

همکاری با انریکه !

اطلاعاتی درمورد سیروان خسروی

 بهترین سرگرمی : سفر و ورزش

 میوه هاي مورد علافه : هندوانه، انار، موز

 رژیم غذایی : تا حالا رژیم نگرفتم

 مشکل غذای بدنسازی : مرغ را ترجیح می‌دهم ولی استیک را هم دوست دارم

 قد : 179 سانتیمتر

 وزن فعلی : 74 کیلو گرم

 وزن ایده آل : 77 کیلو گرم

 تیپ بدنی : اکتومورف

مدل تبلیغاتی شدن سیروان خسروی

چند سالی است که برند آکس، سیروان خسروی را بعنوان مدل خود انتخاب کرده است او برای نوشیدنی سان استار و تیغ صورت خارجی و … هم کارهای تبلیغاتی انجام داده است.

ازدواج سیروان خسروی

سیروان خسروی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ولی برادرش زانیار خسروی متاهل می باشد.

آلبوم های سیروان خسروی

  •  تو خیال کردی بری
  •  ساعت 9
  •  جاده رویاها
  •  آنپلاگد
  •  بی مرز

 

 

بیوگرافی مت دیمون

ایران دَرّودی

بیوگرافی ایران دَرّودی نقاش سرشناس ایرانی

آخرین دیدگاه‌ها

  • طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد گفت:

    سیروان عالیه
    از طرف یکی از طرفداران ابدی باران کوثری، خود سیروان خسروی، فرزادفرزین و محسن‌چاوشی عزیز

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا