بیوگرافی سحر مقدس

پنج‌شنبه 14 مهر 1401 بیوگرافی
سحر مقدس

چکیده بیوگرافی سحر مقدس

نام: سحر

نام خانوادگی: مقدس

تولد: 13 آذر 1364

زاده: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: خواننده

سال‌های فعالیت: ۱۳83_تاکنون

همسر: مجرد

مدرک تحصیلی: فارغ‌التحصیل لیسانس علوم هنر

سحر مقدس کیست؟

سحر مقدس خواننده ، موسیقی دان و رقصنده ایرانی است. او با مشارکت محمد نوری دانش موسیقی خود را بدست آورد. در سال 2004 به دلیل شرایط و ممنوعیت آواز خواندن در ایران مجبور شد به خارج از ایران برود. همچنین وی در کانال مانوتو خواننده برنامه “Sher Yadet Nareh” بود.

سحر مقدس متولد چه سالی است؟

سحر مقدس متولد 13 آذر 1364 می باشد.

سحر مقدس اهل کجاست؟

او در تهران متولد شده است.

 

 

 

 

بیوگرافی سحر مقدس

متولد 13 آذر سال 1364 در تهران می باشد. او در رشته خوانندگی فعالیت دارد و فارغ‌التحصیل لیسانس علوم هنر در بيرون از کشور می‌باشد. پدرش تهرانی است و مادرش اهل سمنان است. جالب است بدانید که پدربزرگش اصلاتا بلغار است و اهل کشور بلغارستان بوده است و سال ها پیش به ایران مهاجرت کرده اند. او علاقه به خوانندگی رابه صورت حرفه اي از 17 سالگی دنبال نمود و دوره هایي در کلاس هاي استاد محمد نوری گذراند. هم چنین دوره هاي تئوری موسیقی را نیز گذراند.

بیوگرافی سحر مقدس

بیوگرافی سحر مقدس

مجوز سحر مقدس از وزارت ارشاد

بعد از دوره کوتاه در کنار محمد نوری توانست در همان سن کم 17 سالگی موفق به دریافت مجوز کنسرت بانوان از وزارت ارشاد اسلامی شود و با هنرمندان نامیه بسیاری بعنوان همخوان همکاری کرد

مهاجرت سحر مقدس از ایران

سحر مقدس در سال 83 و در سن 19 سالگی به دبی رفت و در امارات تحصیلش را ادامه دارد و سپس عضو گروه موسیقی سایه ها شد. سیامک خواهانی، بهرنگ بهادرزاده، بابک مافی و … در این گروه فعالیت داشته اند.

سحر مقدس

سحر مقدس

آغاز فعالیت سحر مقدس

بصورت مستقل فعالیت حرفه ای خود را از سال 1390 در خارج از کشور با آهنگ تو نباشی شروع کرد، اما مسیر او برای دیده شدن و شهرت 6 سال طول کشید

 ازدواج سحر مقدس

سعید امامی نامزد و تهیه کنند کارهای او می‌باشد کـه بـه مدت 8 با یک دیگر بوده اند اما هنوز ازدواج نکرده اند. سعید امامی تهیه کننده و آهنگساز موسیقی است که با سحر مقدس همکاری داشت و در طی این همکاری ها، رابطه عاشقانه ای بین آنها شکل گرفت و اکنون در رابطه هستند.

سحر مقدس و همسرش

سحر مقدس و همسرش

عمل زیبایی سحر مقدس

شایعاتی در مورد عمل زیبایی سحر مقدس وجوددارد کـه همه ی اشتباه هستند. او فقط یکبار عمل زیبایی بینی انجام داده اسـت کـه آن هم بدلیل شکسته شدن بینی اش بوده است.

 

 

 

بیوگرافی اشکان دژاگه

زندگینامه معین

بیوگرافی معین خواننده موسیقی سنتی و پاپ

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا