بازیگر مصری «حلا شیحا» پس از 12 سال کشف حجاب کرد

یکشنبه 21 مرداد 1397 سینما

بازیگر مصری «حلا شیحا» پس از ۱۲ سال کشف حجاب کرد

حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
در یک اقدام غافلگیر کننده و پس از ۱۲ سال پوشیدن حجاب و کناره گیری از دنیای بازیگری، بازیگر مصری «حلا شیحا» اعلام کرد که قصد دارد دوباره به دنیای بازیگری قدم بگذارد اما بدون حجاب. او به رسانه های محلی گفت که این تصمیم را پس از مشورت کردن با همسرش گرفته است.

به گزارش تابناک با تو، در یک اقدام غافلگیر کننده و پس از ۱۲ سال پوشیدن حجاب و کناره گیری از دنیای بازیگری، بازیگر مصری «حلا شیحا» اعلام کرد که قصد دارد دوباره به دنیای بازیگری قدم بگذارد اما بدون حجاب. او به رسانه های محلی گفت که این تصمیم را پس از مشورت کردن با همسرش گرفته است.

 

حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

اما همسر او «یوسف هیرسن» می گوید: حلا گفت که می خواهد برای استراحت کوتاه یک ماهه از کانادا به مصر مسافرت کند اما پس از سفر خبر داد که می خواهم نقابم را بردارم و با حجاب معمولی به دنیای بازیگری برگردم ، او چند روز بعد تماس گرفت و گفت که نه فقط نقاب بلکه می خواهم به طور کامل حجاب را بردارم و بازیگری کنم.

 

 

حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران حلا شیحا همسر و دخترش
حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران حلا شیحا و پدرش

او می گوید از رفتار همسرش بسیار تعجب می کند و در حالیکه اشک می ریخت گفت اگر قرار باشد او بر این تصمیم خود بماند او را طلاق خواهم داد.

 

هیرسن می گوید: ۱۲ سال آبرویم حفظ بود ، شرطم برای ازدواج این بود که حجابش را کنار نگذارد و از هر چیزی که خداوند را خشمگین می کند دوری نماید. او می گوید پس از تصمیم همسرش دائماً گریه می کند و حال خوبی ندارد.

 

یوسف هیرسن همسر حلا شیحا تابعیت کانادایی و ایتالیایی دارد و چهار سال قبل از ازدواج با شیحا در اسکندریه مسلمان شده است. آنها پیش از ازدواج با هم رابطه ی دوستانه داشتند.

 

حلا شیحا پس از اعلام رسمی کنار گذاشتن نقاب و حجاب ، تصاویر جدیدی از خود را در اینستاگرام منتشر کرد. انتشار این عکس ها در رسانه های عربی بازتاب گسترده ای داشته است. «ارم نیوز» عربستان گزارش داد تصمیم حلا شیحا از آن روی غافلگیر کننده است که او پیش از این در فیسبوک خود به انتشار مواعظ دینی و “داستان هایش با نقاب” می پرداخت. هیچ کس نمی داند که دلیل تصمیم ناگهانی و غیر منتظره ی او چه بوده است.

 

او عکس های جدیدی از خود منتشر کرد

 

حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

در فضای مجازی کاربران به دو دسته ی موافقان و مخالفان تقسیم شدند. کاربری به نام «محمد عرفان» نوشت: حرام ، حرام است اگر چه همه ی مردم بخواهند آن را مرتکب شوند و حجاب واجب است اگر حتی همه ی زنان آن را از سر بردارند ، مرگ حق است حتی اگر همه ی زنده ها فراموشش کنند و درهای توبه همیشه باز است حتی اگر بنده هزار بار به گناه باز گردد.

 

 

حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران حلا شیحا با نقاب

کاربر دیگری به نام «المری» نوشت:

حلا شیحا هم دنیا و هم آخرتش را از دست داد ، همسر صالحش را از دست داد و از چشم مردم افتاد. او دیگر به جایگاه قبلی خود بازنخواهد گشت.

 

البته برخی دیگر از کاربران نیز اقدام او را «آزادی شخصی» تعبیر کرده و به توجیه حرکت او پرداختند.

 

حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
حلا شیحا,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

 

مرجع : سرپوش

«مراد علی سالار احمدی» اولین خواننده مقام «نوایی» درگذشت

نمایش «کار کثیف» در جشنواره مونترال کانادا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا