ایمان مرآتی خبرنگار صداو سیما مهمان دورهمی شد

پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 سینما
ایمان مرآتی خبرنگار صداو سیما مهمان دورهمی شد

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 15 فروردین ماه 97 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان ایمان مرآتی خبرنگار واحد مرکزی خبر بود.

ایمان مرآتی

مهران مدیری گفتگو با ایمان مرآتی را با این سوال آغاز کرد که علاقه شما به خبرنگاری از کجا شکل گرفت و کار خود را از چه سالی آغاز کردید که ایمان مرآتی گفت:من از سال 77 وارد این حرفه شدم و سال 78 به شبکه خبر رفتم و سال 79 وارد واحد مرکزی خبر شدم . من به این حوزه علاقه داشتم و لیسانسم را در رشته علوم سیاسی گرفتم اما برای فوق لیسانس به سراغ خبرنگاری رفتم .

ایمان مرآتی ادامه داد :در ابتدای کار ما با آقای امامی گزارش های دو نفره تهیه میکردیم و حتی در یک گزارش من سه ساعت تکدی گری کردم و حدود 60 هزار تومان هم جمع کردم و همین موضوع با حواشی زیادی برای ما همراه شد.

خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره ورود زبان عامیانه به دنیای خبر گفت :ما زبان عامیانه را وارد دنیای خبر کردیم و از مدل جدی بودن بزرگترهای این حرفه فاصله گرفتیم و تحولی را در این حرفه به وجود آوردیم ، ما براساس سیاست های خودمان موضع گیری داریم اما سخن خبرنگاران ربطی به این موضع گیری ها ندارد.

مجری دورهمی درباره سن ایمان مرآتی پرسید که گفت :من متولد 30 اردیبهشت سال 55 هستم و درباره خصوصیات اردیبهشت ماهی ها صحبت کرد و درباره حوزه کاری اش گفت:حوزه من نظامی است و خبرهای مرتبط با این موضوع را گزارش میکنم و خیلی دوست ندارم خبرهای مربوط به حوزه سیاست را گزارش کنم.

ایمان مرآتی برای تهیه گزارش به سوریه رفت

ایمان مرآتی در ادامه صحبت هایش به ماجرای حضور در سوریه اشاره کرد و گفت :در یک گزارش که مربوط به زبدانی سوریه بود بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم . قرار بود داعشی ها از یک مسیری در این منطقه عبور کنند و ما با هماهنگی سازمان ملل برای دیدن آنها رفتیم.

ایمان مرآتی

ایمان مرآتی خبرنگار واحد مرکزی خبر در دورهمی

وقتی من روبروی یک داعشی قرار گرفتم با دیدن شکل و شمایل آنها ترس وارد بدنم شد و با حرف های دوستم که تصویر تو در ذهن آنها ثبت میشود و بعدها به سراغت می آیند بیشتر ترسیده بودم تا اینکه یکبار که در اتاق تنها بودم در زدند و وقتی از چشمی در نگاه کردم فردی با شمایل داعشی ها پشت در بود و من از ترس قلبم در حال ایستادن بود و فوری با دوستم تماس گرفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم و او بعد از یک ربع خودش را رساند و من از چشمی در دیدم که با آن فرد سلام و احول پرسی میکند و فهمیدم که آن فرد از همسایه های اتاقمان است و برای گرفتن نردبان آمده بود.

وقتی انتشار یک عکس زندگی ایمان مرآتی را زیر و رو کرد

ایمان مرآتی درباره دردسرهای فضای مجازی صحبت کرد و از انتشار عکسی که حواشی فراوانی برایش داشت صحبت هایی به میان آورد.

او در این باره گفت :در روز مبعث برای تهیه یک گزارش به دربند رفته بودیم و وقتی گزارش را گرفتیم در یک بستنی فروشی نشسته بودیم که دختر و پسری نزد ما آمدند و از ما خواهش کردند که از آنها هم گزارش بگیریم و با اصرار آنها قبول کردیم و زمانی که آماده شدیم گفتن که ما چیزی بلد نیستیم و شما متنی را برای ما بنویس تا بگوییم. من هم شعری درباره این روز نوشتم و قرار شد دخترخانم آن را بخواند و از آنجایی که این ماجرا از پیش طراحی شده بود آقا پسر از دور با تلفن همراهش مشغول فیلم گرفتن شد و انتشار این عکس در فضای مجازی دردسرهای زیادی برای من ایجاد کرد و من را افسرده کرد و باعث شد من این فرد را در طول زندگی ام نبخشم.

ایمان مرآتی

ایمان مرآتی و کامران نجف زاده خبرنگاران صدا و سیما

در ادامه این صحبت ها ایمان مرآتی به ماجرای املاک نجومی که گفته میشد از شهرداری گرفته است اشاره کرد و درباره آن توضیح داد و این ماجرا را تکذیب کرد.

عاشق شدن ایمان مرآتی و داشتن 4 فرزند

مهران مدیری از ایمان مرآتی پرسید عاشق شدید که گفت :اگر عاشق نمیشدم الان 4 فرزند نداشتم . ریحانه دختر بزرگ من 14 سال دارد ، حسین 9 سال ، زهرا 6 سال و حلما آخرین فرزندم 62 روز است که به دنیا آمده است و در ادامه از خوبی های همسرش تعریف کرد .

در بخش پایانی این گفتگو ایمان مرآتی لوگوی واحد مرکزی خبر را که نزدیک به 20 سال با آن خاطره داشت به موزه برنامه دورهمی تقدیم کرد.

منبع:نمناک

سروش جمشیدی مهمان امشب برنامه دورهمی

سروش جمشیدی مهمان امشب برنامه دورهمی

پست اینستاگرام هومن سیدی درباره علت اصلی انصراف از همکاری با نرگس آبیار

پست اینستاگرام هومن سیدی درباره علت اصلی انصراف از همکاری با نرگس آبیار

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا