الناز شاکردوست یک ماه نباید تکان بخورد

دوشنبه 16 بهمن 1396 سینما
الناز شاکردوست یک ماه نباید تکان بخورد

الناز شاکردوست یک ماه نباید تکان بخورد

ابراهیمیان کارگردان فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت در خصوص آخرین وضعیت الناز شاکردوست پس از سانحه در فیلمبرداری این فیلم توضیحاتی داد.
ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» درباره حال الناز شاکردوست که حین ایفای نقش در این اثر دچار سانحه شده بود، بیان کرد:ما منتظر نظر نهایی پزشک درباره حال این بازیگر هستیم اما پزشک اکیدا حرکت و ایفای نقش را برای او ممنوع کرده است، با این وجود قول هایی داده است که هر چه زودتر سلامتی الناز شاکردوست بازگردد. بر همین اساس ما منتظر اعلام پزشک هستیم و اولویت ما هم بیش از هر چیزی سلامتی خانم شاکردوست است.
الناز شاکردوستالناز شاکردوست

الناز شاکردوست در بیمارستان پس از حادثه

وی افزود:هنوز کسی جایگزین این بازیگر در «دو طبقه روی پیلوت» نشده است و ما هنوز منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. در این مدتی که الناز شاکردوست دچار سانحه شده است ما به فیلمبرداری نپرداخته ایم و در حال رایزنی برای اتخاذ یک تصمیم درست هستیم.

ابراهیمیان عنوان کرد:من هر روز به خانم شاکردوست سر می زنم و پارگی دیسک او مقداری نگران کننده است و امیدواریم هرچه زودتر معالجه شود البته هنوز به صورت قطعی به ما نگفته اند که این بازیگر چه زمان مورد معالجه قرار می گیرد. ضمن اینکه پزشک ایشان اعلام کرده است که حدود سه تا چهار هفته باید تحت مراقبت های ویژه باشد و تکان نخورد و یک سری آزمایش های فیزیوتراپی انجام دهد و بعد از 4 هفته شکل فیزیوتراپی عوض می شود.

این کارگردان اظهار کرد:ما امیدواریم این پروسه هرچه زودتر طی شود البته نه به خاطر پروژه بلکه به خاطر حال این بازیگر.

همچنین بخوانید : حواشی و اخبار الناز شاکردوست

وی توضیح داد:هیچ تصمیمی برای ادامه فیلمبرداری در این 4 هفته نگرفته ایم اما مشغول صحبت با تهیه کننده و بچه های گروه هستیم تا ببینیم بهترین تصمیم چه چیزی است.

ابراهیمیان در پایان گفت:ما چیزی حدود 40 درصد از فیلم را ضبط کرده ایم.

فیلم دو طبقه روی پیلوت که الناز شاکردوست در آن مصدوم شد

ابراهیمیان درباره فضا و داستان این فیلم نیز اظهار کرد:”پیلوت ” یک کار کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثارم است و فضایی گروتسک دارد. درواقع یک فیلم کاراکتر محور است که قصه ها را شخصیت های داستان خلق می کنند. برای خودم تجربه عجیبی است و امیدوارم آن طور که می خواهم کار پیش برود.

ابراهیم ابراهیمیان پیش ازاین ساخت فیلم های “ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه ” و “عادت نمی کنیم ” را بر عهده داشته است.

بیوگرافی الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست  متولد 7 تیر ماه 1363 در تهران می باشد. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال 1383 است.

منبع:نمناک

اکران فیلم سینمایی هاری از 23 بهمن

اکران فیلم سینمایی هاری از 23 بهمن

پیمان قاسم خانی

بیوگرافی پیمان قاسم‌خانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا