افراد باکلاس چگونه رفتار می کنند

یکشنبه 18 خرداد 1399 موفقیت
افراد باکلاس چگونه رفتار می کنند

1- از بددهنی کردن درجمع  اجتناب کنید.

اگر می خواهید در میان جمع باکلاس باشید  حواصتان به رفتار و حرف زدنتان باشد هرگز فحش ندهید و حرف های بد به زبان نیاورید .بد دهنی کردن یکی از کارهای زشتی است که کلاس افراد را پایین می آورد و شما  را  فرد ی بی‌ارزش و بی ادب نشان می دهد در حین عصابانیت مواظب کلامهایی که می زنید باشید .

2- غیبت کردن ممنوع

حرف زدن پشت سر دیگران از کارهای بسیار زننده ای است که به شدت باعث تخریب ذهن دیگران در مورد شما می شود و از رفتار هایی است که کلاس فرد را پایین می آورد  سعی کنید پشت سر دیگران حرف‌های خوب بزنید تا دید شما به مردم ثابت شود  بله درست است؛ به جای اینکه در مورد خنگی، جلفی، یا آزاردهنده بودن کسی که حضور ندارد حرف بزنید، سعی کنید در غیاب او در موردش چیزهای خوب و خوشایند بگویید. این کار نشان می‌دهد باکلاس‌ هستید و به اندازه‌ی کافی اعتماد به نفس و خونسرد هستید که به جای صحبت در مورد نقاط ضعف دیگران، از خوبی‌ها و نقاط قوت آنها سخن می‌گویید.

3.صدایتان را بلند نکنید

سعی کنید در میان جمع برای شنیده شدن صدایتان در همهمه داد نزنید و اگر صدا به صدا نمی رسد بهتر است ساکت باشید و زمان بهتری برای صحبت کردن پیدا کنید. همین‌ که صدای‌تان قابل شنیدن باشد کافی است. فکر نکنید حتما باید فریاد بکشید یا صدایتان را بالا ببرید تا حرف‌تان را ثابت کنید. آرام و ملایم حرف بزنید، حتی اگر در یک جمع شلوغ هستید؛ این نشانه‌ی باکلاس بودن است، چون این پیام را می‌رساند که به اندازه‌ی کافی اعتمادبه‌نفس دارید و صبور هستید و مجبور نیستید داد بکشید تا توجه دیگران را به خودتان جلب کنید.

4. درباره‌ی میزان باکلاسی‌تان حرف نزنید

کسانی که فکر می‌کنند باکلاس هستند، به دلایلی دوست دارند در مورد باکلاس بودن‌شان حرف بزنند، مخصوصا در مقایسه با کسی که «کلاس» ندارد یا بی‌کلاس است. مثلا اگر دیدید در حال گفتن این جمله هستید که «من دختر باکلاسی هستم…»، پس آن‌قدرها هم باکلاس رفتار نمی‌کنید. اجازه دهید دیگران تشخیص دهند شما واقعا تا چه اندازه باکلاس هستید، نه اینکه خودنمایی کنید یا لاف باکلاس بودن بزنید.

چگونه در یک مهمانی شیک و با کلاس رفتار کنیم؟

5. در حضور دیگران، آروغ نزنید

خروج گاز معده از دهان از کارهای ناشایست و زشتی است که با انجامش در جمع شخصیت شما تخریب می شود آروغ زدن درمیان جمع، راهی برای سرگرم‌ کردن دوستان نیست. اگر عادت کرده‌اید محض خنده و شوخی، آروغ بزنید، لطفا دیگر ادامه ندهید! اگر تصادفا و غیرارادی آروغ زدید، ایرادی ندارد. دست‌تان را جلوی دهان‌تان بگیرید و عذرخواهی کنید.

6- در جمع سعی کنید با موبایل بازی نکند

اگر می خواهید شخص متشخص و باکلاسی باشید زمانی که با کسی در معاشرت هستید و یا در جمع کسی سخن می گوید سعی کنید تمام حواستان به کلام افراد جمع باشد و با تلفن خود ور نروید و در مواقع ضروری و یا تماس با تلفنتان از جمع عذر خواهی کرده و از جمع خارج شوید سپس با تلفن خود صحبت کنید .

چطور واقعا یک فرد باکلاس در محل کارمان باشیم ؟ - تارنما شخصی محمد ...

7. لحن‌تان ملایم باشد، حتی وقتی عصبانی هستید

وقتی در جمع هستید، حتی اگر همسرتان، بهترین دوست‌تان یا یک فرد کاملا غریبه واقعا خشمگین‌تان کرد، شما باید یک نفس عمیق بکشید، چشمان‌تان را ببندید، آرام حرف بزنید و به‌طور کلی خونسردی‌تان را حفظ کنید. اجازه ندهید کسی شما را در حال داد و فریاد زدن ببیند. البته سعی کنید در خلوت‌تان هم این کارها را نکنید!

8. در مورد میزان درآمد حرف نزنید

هرگز از دیگران در مورد میزان درآمدشان سؤال نکنید. یا اینکه در مورد میزان درآمدتان و میزان سرمایه‌تان برای کسی سخن نگویید یا درباره‌ی اینکه اتومبیل یا لباس یا خانه جدیدتان چقدر می‌ارزد یا حقوق‌تان افزایش پیدا کرده‌است حرفی نزنید چون ، باکلاس نیست. در مورد میزان درآمد پدر و مادرتان، همسرتان، دوست صمیمی‌تان یا هر کس دیگری صحبت نکنید؛ این کار اصلا باکلاس نیست.

چگونه در یک مهمانی شیک و با کلاس رفتار کنیم؟

9. با اصالت باشید

 به گونه‌ای زندگی کنید که باعث سربلندی و افتخار خانواده و بستگان باشد. و رفتار شما زبانزد شود اگر معمولا با نیرنگ و خودنمایی زندگی می‌کنید، حتما دلیلش را بررسی کنید. کسی که منش و طرز رفتارش همراه با بزرگواری و غرور باشد، هرگز نیاز ندارد پشت یک نقاب پنهان شود. دست از تظاهر بردارید. احتمالا از شنیدن اینکه شما باید خودتان باشید خسته شده‌اید، اما این واقعیت دارد. تظاهر و وانمود کردن مانع باکلاس بودن‌تان می‌شود.

10. تظاهر به دانایی نکنید

حتی ار در مورد چیزی اطلاعات کافی دارید ادعایی بر دانایی خود نداشته باشید و فروتن رفتارکنید زیرا این رفتار شماست که باعث باکلاس شدنتان میگردد .و همچنین  در مورد موضوعی  که اطلاع کافی در موردش ندارید بهتر است صحبت نکنید  و بگویید در حال حاضر اطلاعی در این مورد ندارید، یا اگر می‌خواهید خودتان ادامه‌ی بحث را در دست بگیرید، درباره‌ی آن موضوع سؤال کنید و ببینید چه کسی در این مورد اطلاع خاصی دارد. این طر رفتار نه تنها بلوغ و پختگی شما را می‌رساند، بلکه نشان می‌دهد تا چه حد روشنفکر هستید.

چکار کنیم بچه ها به درس علاقه مند شوند

چکار کنیم بچه ها به درس علاقه مند شوند

اینده در دستان شماست ،آن را خلق کنید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا