اشک و بغض فردوسی‌پور بعد از دریافت جایزه درجشنواره جام جم

چهارشنبه 22 اسفند 1397 سینما
عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور ساعاتی قبل تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام جم دریافت کرد و سپس به بیان توضیحاتی درباره سخت‌ترین سال کارنامه کاری خود پرداخت.

 

تهیه‌کننده برنامه نود با بیان اینکه سخت‌ترین سال کاری خود را امسال تجربه کرده است، گفت: گرفتن دو جایزه از داوران جشنواره جام جم و مردم پاسخ به همه سختی‌هایی است که امسال به او و همکارانش تحمیل شده است.

حرف های او را در ادامه بخوانید.

« من خیلی خوشحالم که امسال در سخت ترین سال کاری ام دو جایزه گرفته ام. از هیئت داوران که اسامی آنها را دیدید. برنامه های ترکیبی همگی خاک خورده صحنه و فرزندان تلویزیون هستند و مایه مباهات است برای من که از چنین هیئت داورانی به عنوان بهترین برنامه جایزه گرفتم. من فرزند رسانه ملی هستم. در این 22،23 ساله همیشه سعی کردم صادقانه و پاک کار کنم و مدیون رسانه هستم. اینکه در سخت ترین سال کاری ام و در سالی که حتی در رسانه ام به من بی مهری شد، اینکه می بینم خانواده بزرگ رسانه من را می بیند و تلاش من و همکاران 150،200 نفره من دیده می شود، برایم خیلی ارزشمند است. این جایزه دوم که مردم به من دادند، فراتر از ارزشمند است. به خصوص امسال که سال عجیب و غریبی را سپری کردم. من همیشه به مردم مدیون هستم و واقعا نمی دانم چطور از مردم تشکر می کنم (تشویق حضار)…… خیلی منقلب شدم به خاطر سختی هایی که در این سال کشیدم و به نظرم خیلی از آنها ناحق بودند. همه از جلوی چشم هایم رد می شود ولی این جایزه مثل یک اکسیر است. مثل این لطف هیئت داوران، لطف مردم و لطف سازمان نسبت به من؛ این ها برایم یک اکسیر است که تمام سختی ها و غم ها را کنار می گذارم. خیلی تشکر می کنم به خاطر حواشی ایجاد شده؛ از وزیر محترم ارتباطات، از پلیس فتا، دکتر میرباقری، ستاد برگزاری جشنواره؛ که خیلی محکم ایستادند و صیانت کردند از آرای مردم که همیشه خط قرمز من است. از آنها واقعا سپاسگزارم. این جایزه را من مدیون مردم هستم و تقدیم به مردم می کنم. امیدوارم که لایق این همه لطف و حمایت مردم طی این بیست و چند ساله باشم. باز هم می گویم که فرزند رسانه هستم و مدیون تلویزیون.»

منبع:سرپوش

احسان علیخانی

امسال «ماه عسل» در ماه رمضان پخش نمی شود

محسن چاوشی

محسن چاوشی برای فیلم سینمایی «ژن خوک» میخواند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا