اسامی ده فیلم برتر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

دوشنبه 16 بهمن 1396 سینما
اسامی ده فیلم برتر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی ده فیلم برتر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی ده فیلم برتر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در روز چهارم جشنواره (1396/11/15) توسط ستاد انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
اعلام اسامی ده فیلم برتر جشنواره فجر با رای تماشاگرانروابط عمومی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پایان چهارمین روز نمایش فیلم ها در جشنواره فیلم فجر اسامی ده فیلم برتر طبق آرای مردمی را اعلام کرد. سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 بهمن ماه شروع به کار کرد و در این دوره از جشنواره فیلم فجر 22 فیلم سینمایی به نمایش در می آیند و در روز اختتامیه مراسم یعنی 22 بهمن ماه 1396 جوایز برترین های این جشنواره به برگزیدگان آن اهدا میشود.
ده فیلم برتر جشنواره فجرچهارراه استانبول

اسامی ده فیلم برتر جشنواره فجر مشخص شد

نتیجه شمارش آرای فیلم های نمایش داده شده در روز چهارم جشنواره فیلم فجر (1396/11/15) توسط ستاد انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

جشنواره فیلم فجر

ده فیلم برتر جشنواره فجر 96

«دارکوب»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «به وقت شام»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «سرو زیر آب»، «خجالت نکش»، «چهارراه استانبول»، «تنگه ابوقریب»، «لاتاری» و «عرق سرد» ده فیلم برتر آرای مردمی جشنواره فیلم فجر تا پایان شب گذشته هستند. به مانند سال گذشته فهرست فیلم ها بدون اولویت است.

با ده فیلم برتر جشنواره فجر 36 آشنا شوید

فیلم سینمایی دارکوب

بازیگران فیلم دارکوب :مهناز افشار ، سارا بهرامی ، جمشید هاشم پور ، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی ، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایی در لوکیشن های مختلف جلوی دوربین علیرضا برازنده رفتند.

فیلم دارکوب

مهناز افشار در فیلم سینمایی دارکوب

داستان فیلم دارکوب:دارکوب داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد، با نگاهی متفاوت روایت می کند.


فیلم سینمایی لاتاری

لاتاری فیلمی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

فیلم لاتاری

زیبا کرمعلی و ساعد سهیلی در فیلم لاتاری

در خلاصه داستان فیلم لاتاری آمده است :امیر علی و نوشین دو جوان بیست و یک دو ساله قصد ازدواج با یکدیگر دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده اند تا مرور زمان رضایت خانواده هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند. برنده شدن در لاتاری و گرین کارت….

ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، هادی حجازی فر، حمید فرخ نژاد ، نادر سلیمانی و جواد عزتی بازیگران اصلی فیلم لاتاری را تشکیل میدهند.


فیلم سینمایی بمب ، یک عاشقانه

پیمان معادی فیلم سینمایی «بمب» را بازی لیلا حاتمی ، سیامک انصاری ، حبیب رضایی، سیامک صفری و خودش جلوی دوربین برد.

فیلم بمب

لیلا حاتمی در بمب ، یک داستان عاشقانه

در خلاصه داستان فیلم بمب پیمان معادی آمده است:«در میانه سال های جنگ و بمباران شهری در تهران، زندگی با وحشت بسیار می گذرد. اما عشق ودل دادگی، زندگی و امید، وحشت واقعیت مرگ را به فراموشی می سپارد. رفتگان در محدوده کلمات زندگان تکرار می شوند. مرگ سوال مطلق است و زندگی و عشق ابهام مکرر. «بمب؛ یک عاشقانه» با کورسوی ابهام عشق و زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.»


فیلم سینمایی به وقت شام

فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی به تولید رسیده است. هادی حجازی فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آنها، جمعی از بازیگر ان مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می کنند.

فیلم به وقت شام

بابک حمیدیان در فیلم سینمایی به وقت شام

به وقت شام برای نخستین بار در سطح اول سینمای ایران به صورت مستقیم به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می پردازد.


فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی محصول سال 1396 است.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

همچنین بخوانید : چهار راه استانبول یکی از چهارراه‌های قدیمی تهران

 فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده ساخته هومن سیدی

بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده :نوید محمدزاده ، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی و فرهاد اصلانی با معرفی مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج، هامون سیدی، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاءالدینی، معین شاه چراغی، اشکان حسن پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، تیام منیری، تبسم جمالی پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان از جمله بازیگران جدیدترین ساخته نوید محمدزاده هستند.


فیلم سینمایی سرو زیر آب

سرو زیر آب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر ، و تهیه کنندگی سید حامد حسینی است.

در خلاصه داستان فیلم سرو زیر آب آمده است :راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی اش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد …

فیلم سرو زیر آب

مینا ساداتی در فیلم سینمایی سرو زیر آب

بابک حمیدیان ، مسعود رایگان ، رضا بهبودی، مینا ساداتی ، همایون ارشادی ، مهتاب نصیر پور ، هومن برق نورد ، ستاره اسکندری ، شهرام حقیقت دوست، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی بازیگرانی هستند که در فیلم سرو زیر آب نقش آفرینی می کنند.


فیلم سینمایی عرق سرد

عرق سردفیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه کنندگی مهدی داوری محصول سال 1396 است.

قصه فیلم درباره دختر فوتبالیستی است که حقش را تضییع می کنند و مانع از حضور او در فینال بازی های آسیایی می شوند. باران کوثری در این فیلم در نقش یک دختر فوتبالیست به نام افروز اردستانی ظاهر میشود و لیلی رشیدی در این فیلم نقش وکیل شخصیت اصلی فیلم (افروز اردستانی) را ایفا می کند.

فیلم عرق سرد

باران کوثری در فیلم سینمایی عرق سرد

باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین العابدین و سحر دولتشاهی بازیگران اصلی عرق سرد هستند.


فیلم سینمایی خجالت نکش

خجالت نکش فیلمی به کارگردانی رضا مقصودی ، نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال 1396 است.

خجالت نکش داستان زندگی زن و شوهری را روایت می کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می کند. اتفاقاتی که در نهایت باعث جدال این دو با یکدیگر می شود و…

فیلم خجالت نکش

احمد مهران فر در فیلم سینمایی خجالت نکش

شبنم مقدمی ، احمد مهران فر ، سام درخشانی ، شهره لرستانی ، لیندا کیانی ، الناز حبیبی ، سید علی صالحی ، فرانک تمنایی ، کاوه آهنگر ، سمیرا حسینی ، علیرضا رئیسی ، بانی پال شومون ، میثاق جمشیدی ، مهدی میری ، مرتضی خان جانی ، زهرا کوهساریان ، محمد باقر صفا نور ، رامین اسکویی ، فرهاد ایروانی ، سید علی موسوی نژاد بازیگران فیلم خجالت نکش هستند .


فیلم سینمایی چهارراه استانبول

چهارراه استانبول ششمین ساخته سینمایی مصطفی کیایی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

فیلم چهارراه استانبول

مهدی پاکدل در فیلم سینمایی چهارراه استانبول

بهرام رادان ، محسن کیایی ، سحر دولتشاهی ، رعنا آزادی ور ، ماهور الوند ، مهدی پاکدل ، مسعود کرامتی، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، سعید چنگیزیان، خسرو احمدی و تینو صالحی از جمله بازیگر انی هستند که در چهارراه استانبول به ایفای نقش پرداخته اند.


فیلم سینمایی تنگه ابوقریب

فیلم سینمایی تنگه ابوغریب به تهیه کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. داستان فیلم به ماجرای روایت نشده در اواخر جنگ تحمیلی برمی گردد که رزمنده های گردان عمار، در تنگه ای به نام «ابوغریب»، در برابر دشمن ایستادگی کرده اند.

فیلم تنگه ابوقریب

جواد عزتی در فیلم سینمایی تنگه ابوقریب

جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ ، علی سلیمانی، قربان نجفی و مهدی قربانی بازیگران تنگه ابوغریب هستند.

منبع:نمناک

توضیحات حانیه زاهد درباره رفتار مژگان صابری

توضیحات حانیه زاهد درباره رفتار مژگان صابری

درگذشت ناگهانی مهدی صالحی بازیگر جوان

درگذشت ناگهانی مهدی صالحی بازیگر جوان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا