ازدواج کامبوزیا پرتوی با نسرین مرادی

شنبه 7 بهمن 1396 سینما
ازدواج کامبوزیا پرتوی با نسرین مرادی

ازدواج کامبوزیا پرتوی با نسرین مرادی

نسرین مرادی بازیگر فیلم سینمایی کامیون صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری در کنار کامبوزیا پرتوی به روز کرد و عاشقانه ای خطاب به کارگردان ترانزیت با عنوان همسرم نوشت.

ازدواج کارگردان سرشناس با بازیگر فیلم سینمایی کامیون یکی از خبرهایی است که در فضای مجازی با انتشار عکس دو نفره این کارگردان با نسرین مرادی منتشر شده است. نسرین مرادی تصویری از خودش در کنار همسرش را منتشر کرد و عاشقانه ای برای همسرش نوشت.

کامبوزیا پرتویحواشی هنرمندان

کامبوزیا پرتوی کارگردانی که بیش از هر چیز به خاطر ساخت فیلمی به نام «کافه ترانزیت» یا سرمایه گزاری بهروز هاشمیان شناخته میشود امسال با فیلمی به نام «کامیون» به جشنواره فجر می آید

کامبوزیا پرتوی و نسرین مرادی در کنار هم

پرتوی در مراسم رونمایی رسمی از فیلمش در پردیس ملت به همراه نسرین مرادی بازیگر مکمل این فیلم ظاهر شد و ساعاتی بعد از رونمایی بود که مرادی با به اشتراک گذاشتن تصویری از خودش و پرتوی، واژه «همسرم» را در ابتدای سروده ای از علی غضنفری قرار داده است.

کامبوزیا پرتوی و نسرین مرادی

 کامبوزیا پرتوی و نسرین مرادی بازیگر کامیون

نسرین مرادی نوشته است:همسرم….از می عشق تو مستانه منم/سر بزن جان دل ، جانانه منم/باده چون می دهی پیمانه منم/ساقی ار میشوی میخانه منم/بی تو با روی خود بیگانه منم/با تو در عاشقی افسانه منم/هر زمان،جان دل ، جانانه ز دل/در پی ات واله و دیوانه منم.

نسرین مرادی که پیشتر سابقه ایفای نقش در فیلم «سویوق» برادران ارک را هم داشته متولد 1355 است و اصالتی آذری دارد.

کامبوزیا پرتوی که متولد 1334 است پیشتر همسر فرشته صدرعرفایی بازیگر اصلی فیلم «کافه ترانزیت» بود. پرتوی که «فراری» را به عنوان نویسنده آماده اکران دارد اخیرا فیلم «محمد…» مجیدی را در شبکه خانگی داشت؛ فیلمی که بیش از 100 میلیارد هزینه تولیدش شد و نام پرتوی هم در فهرست نویسندگان آن آمده بود.

 کامبوزیا پرتوی

 کامبوزیا پرتوی کارگردان فیلم سینمایی کامیون

در فیلم «درساژ»بابک بادکوبه نیز نام پرتوی به عنوان مشاور کارگردان آمده بود؛ فیلمی که به جشنواره سی و ششم راه پیدا نکرد اما در بخش جنبی جشنواره برلین به نمایش درخواهد آمد.

منبع:نمناک

مجریان افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فجر

مجریان افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فجر

مازیار میری مهمان امشب دورهمی

مازیار میری مهمان امشب دورهمی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا