ادامه ساخت سریال شرم بدون سیروس گرجستانی

پنج‌شنبه 19 تیر 1399 سینما

ادامه شرم بدون سیروس گرجستانی

سریال جدید احمد کاوری به نام شرم که از خرداد ماه 99 در تهران تصویر برداری را شروع کرده بود ادامه تصویر برداری را بدون وقفه بعد از فوت سیروس گرجستانی به دلیل محدودیت زمانی انجام می شود .سیروس گرجستانی بازیگر پیشکسوت کشورمان 12 تیرماه امسال درگذشت و آخرین تجربه بازیگری او در سریال شرم بود که نیمه کاره ماند اما تصویربرداری این سریال به دلیل محدودیت زمانی بدون حضور سیروس گرجستانی و بدون وقفه زمانی ادامه دارد.

سریال شرم بدون حضور گرجستانی ادامه دارد

سریال شرم

امیرمهدی پوروزیری تهیه کننده تلویزیون درباره ادامه روند ضبط سریال تلویزیونی «شرم» بدون حضور مرحوم گرجستانی گفت : ضبط مجموعه تلویزیونی شرم به دلیل محدودیت زمانی که داریم متوقف نشده و ساخت مجموعه ادامه دارد اما سکانس های مربوط به مرحوم سیروس گرجستانی متوقف شده که با گذشت زمان و پس از اینکه گروه این شوک بزرگ را کمی بتواند درک کند با یک بازیگر جدید که هنوز هیچ فکری درباره آن نکرده‌ایم تصویربرداری سکانس‌های مربوط به نقش مرحوم سیروس گرجستانی انجام خواهد شد.

عکس هایی از بازیگران سریال شرم

میلاد میرازیی بازیگر سریال شرم تصویری از بازی در این سریال را در کنار فریبا متخصص به اشتراک گذاشت و این بازیگر جوان با گریمی متفاوت در این سریال ایفای نقش میکند.

سریال شرم آخرین تجربه بازیگری سیروس گرجستانی بود و درحالی که تنها چند پلان از بازی او در این سریال باقی مانده بود اجل فرصت ادامه زندگی را از این هنرمند کشورمان گرفت و فعلا تکلیف جایگزین سیروس گرجستانی در این سریال مشخص نشده است.

بازیگران سریال شرم

بازیگران سریال شرم عبارتند از:

بازیگران سرشناس زیادی در سریال شرم به ایفای نقش پرداختند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بازیگران سریال شرم

ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، سیروس گرجستانی، میلاد میرزایی، فریبا متخصص، الهام طهموری، نسیم ادبی، اردلان شجاع کاوه، دنیا نادرخانی و… بازیگران سریال شرم را تشکیل میدهند

فیلم سینمایی 'خوب، بد، جلف ٢: ارتش سری

اکران آنلاین فیلم (خوب، بد، جلف ٢: ارتش سری) از ۹ مردادماه

سریال تهران سوژه خنده

سریال تهران سوژه خنده شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا