آیا مهاجرت به آمریکا امکان پذیر است ؟ (انواع روش ها و راه ها)

یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 دسته‌بندی نشده

مهاجرت به آمریکا

از راه های مختلفی میتوان برای مهاجرت به آمریکا اقدام کرد. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین این راه ها مهاجرت به قبرس شمالی است. که در ادامه این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد.

مهاجرت، به عنوان یکی از مسائل مهم امروزی در بسیاری از خانواده­های ایرانی مطرح است. بدین ترتیب که برای بررسی تمامی راه­های رسیدن به هدف توسط متقاضیان طی شده، و در این پروسه از هر نظر و جهت ممکن افراد قصد مهاجرت به کشور مورد علاقه خود را دارند. آمریکا به عنوان یکی از مقاصد که آرزوی بسیاری از مردم دنیاست و حتی هموطنان کشور  عزیز خودمان ایران نیز در جستجوی راه­هایی برای دستیابی به آمریکا هستند، و حتی کشور سومی را به عنوان پل مهاجرتی، برای دستیابی به آمریکا انتخاب می­کنند. در اصل فارغ از مسائل کلی جذب نیرو توسط خود کشور آمریکا و یا فروش بلیط بخت آزمایی توسط خود قاره آمریکا مسئله مهاجرت به این مرز و بوم را افزایش داده است.

چرا مردم آمریکا را برای مهاجرت انتخاب می­کنند؟

یکی از مهمترین مسائل مربوط به آمریکا: نحوه زندگی، کیفیت زندگی، داشتن فرصتهای بیشمار برای آندسته از عزیزانی که جویای کار، تحصیل، کارآفرینی و زندگی کردن در آمریکا می­باشد، به همین علت مهاجرت به آمریکا تبدیل به یکی از آرزوهای مردم دنیا و ایران شده است. پیشرفت در زمینه تکنولوژی، امنیت اجتماعی، امنیت کاری، امنیت شغلی و فردی و داشتن آینده­ای مطمئن در این قاره باعث شده بیش از پیش تقاضا برای اخذ اقامت تحصیلی، کاری و اقامتی افزایش داشته باشد.

آیا متقاضیان می­توانند از کشور سومی بعنوان پل برای مهاجرت به آمریکا استفاده کنند؟

در رابطه با راه­های مهاجرت به آمریکا، خیلی از افراد از طریق چاپ کردن مقاله­های علمی در یکی از مجله­های روز و پیشرفته دنیا در تمام مقاطع تحصیلی شانس خود را برای باز کردن راهی برای مهاجرت به آمریکا امتحان می­کنند، ولی در واقع این می­تواند یکی از اقدامات فرد در راستای تحصیل برای رسیدن به آمریکا باشد، بر فرض مثال، برای آندسته از عزیزانی که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در یکی از دانشگاه­های خارج از کشور مثلا دانشگاه مدیترانه شرقی واقع در قبرس شمالی، شهر فاماگوستا مشغول به تحصیل هستند، با ارائه مقالات علمی، شرکت در سمینارهای علمی برتر در سایر کشورهای اروپایی شانس خود را می­آزمایند. ولی آیا صرفا چاپ مقاله تنها مسیر رسیدن به آمریکا است؟ یا که فردی که مهارت خاصی در دوره­ای را داشته باشد و با شرکت کردن در دوره­های حرفه­ای و اخذ گواهی شرکت در این دوره­ها می­تواند با بررسی و پیگیریهای پی در پی در مدت زمان نه چندان کوتاه پلی برای رسیدن به آمریکا داشته باشد!

مهجرت کاری به آمریکا

آیا داشتن حرفه خاص و یا داشتن مدرک خاصی کافی خواهد بود؟

برای جواب دادن به این سوال باید در نظر داشت همه افراد دارای یک حرفه تخصصی یا حرفه­ای توان چاپ کردن مقاله را ندارند ولی علاقه برای رفتن به آمریکا در همه افراد وجود دارد و هر فردی به روش­های متفاوت قصد یافتن راه­های ممکن را دارد. برای مثال، فردی می­تواند از طریق سرمایه گذاری مستقیم در کشور آمریکا این کار را انجام دهد. یا به طور مثال از طریق اقوام یا دوستان واقع در آمریکا به عنوان ویزای توریستی به مدت زمان 1 تا 3 ماه قصد سفر به آمریکا را داشته باشند و بعد از اتمام ویزا درخواست پناهندگی را داشته باشند. منظور از همه مثال­ها می­خواهیم بدانیم که هر فرد نسبت به امکانات خود قصد رسیدن به هدفی خاص را دارند. باید در نظر داشته باشیم فردی که دارای تخصص خاص در هر زمینه، یا مدرک خاص در زمینه علمی داشته باشد لزوما منجر به مهاجرت به آمریکا نخواهد بود و در برخی موارد سالها به طول می­انجامد که شاید در برخی موارد میسر نشود.

کدام کشور می­تواند پلی برای مهاجرت به آمریکا باشد؟

شاید بسیاری از متقاضیان به این فکر باشند که بعد از پیگیری­های مداوم و پی در پی از نظر تخصصی یا علمی نتوانستند امر مهاجرت به آمریکا را قطعی کنند، ولی شاید یک راه دیگری باشد که فرد بتواند از طریق آن مهاجرت به آمریکا را تضمین کند. یکی از این راه­ها هدف قرار دادن یک کشور سومی به عنوان یک پل که بتواند امر مهاجرت به آمریکا را قطعی کند. قبرس شمالی یکی از این کشورها بوده که امروزه مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت به آمریکا بوده است.

مشاوران شرکت سرمایه گذاری بازرگان، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می­باشند.

مهاجرت به قبرس شمالی

به چه صورت میتوان از قبرس شمالی به آمریکا مهاجرت کرد؟

برای بررسی بهتر این موضوع اول باید در رابطه با قبرس شمالی که بعنوان پلی می­توان برای مهاجرت به کشور آمریکا، استفاده کرد صحبت کنیم. قبرس به عنوان سومین جزیره در خاورمیانه، پنجمین کشور امن دنیا، این امر را برای تمامی متقاضیان مهاجرت به نه تنها آمریکا بلکه سایر کشورهای جهان مثل کشورهای اروپایی را میسر می­سازد.

چرا قبرس شمالی پلی برای مهاجرت به آمریکا است؟

در حال حاضر خود کشور قبرس شمالی بعنوان یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاری خارجی، پذیرای مهاجرانی است که قصد اخذ اقامت و زندگی در این کشور را دارند. به علت موقعیت استراتژیکی و امنیت حاکم در جزیره هر فردی که قصد اخذ اقامت قبرس شمالی را دارد ملزم به داشتن بعضی از شرایط خواهد بود. به طور مثال، فارغ از قومیت و مذهب و ملیت تمامی متقاضیان کشور قبرس شمالی نیاز دارند تا گواهی عدم سوپیشینه را داشته باشند، بدین ترتیب هر فردی که قصد زندگی در قبرس شمالی را داشته باشد، با ارائه مدارک مرتبط می­تواند اقامت این کشور را اخذ کند. برای اقدام از قبرس شمالی به سایر کشورها یا آمریکا اگر فرد متقاضی با مراجعه به سفارت آمریکا واقع در پایتخت این کشور و ارائه مدارک مربوط به ملک خریداری شده، حساب بانکی یا تمکن مالی حداقل 2000 دلار براحتی براحتی می­تواند اقدام به اخذ ویزای آمریکا بکند. یکی دیگر از عوامل که قبرس شمالی بعنوان پلی به سایر کشورها است، اینست که هر فرد متقاضی برای اخذ ویزا بدون رد درخواست صورت می­پذیرد، بدین صورت که اگر فردی متقاضی اخذ ویزا به یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی باشد درخواست ویزا بعد از تکمیل فرم درخواست، تعیین وقت مصاحبه و ارائه مدارک مورد قبول واقع شده و مدت زمان ویزا بین 1 تا 3 ماهه صادر خواهد شد.

راه هایی که میتوان اقامت قبرس شمالی را دریافت کرد: خرید ملک در قبرس شمالی، اقامت تحصیلی در قبرس شمالی و ثبت شرکت در قبرس شمالی است

ملک مناسب با بودجه خود را از شرکت سرمایه گذاری بازرگان بخواهید. 

بافت پلیور مردانه

بافت پلیور مردانه/3 مدل یقه اسکی، یقه گرد، یقه هفت

روانپزشک

دبیر علمی کنگره روانپزشکان: 50 درصد زنان و مردان اختلال روانی دارند.

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا