آنر 9 هواوی با تراشه کرین 960 و دوربین دوگانه رونمایی شد – فناوری

دوشنبه 22 خرداد 1396 فناوری

همان‌طور که انتظار می‌رفت هواوی دقایقی پیش گوشی آنر ۹ را رونمایی کرد. این گوشی با بهره‌گیری از دوربین دوگانه به همراه سیستم پرداخت هواوی معرفی شد.

هواوی دقایقی پیش نسل جدید گوشی سری آنر را رونمایی کرد. این گوشی که انتظار رونمایی از آن بود، با بهره‌گیری از یک دوربین دوگانه در پشت رونمایی شد. از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به بهره‌گیری از پردازنده‌ی کرین ۹۶۰ اشاره کرد که در گوشی‌های هوشمند پی ۱۰ و میت ۹ این کمپانی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از اسلات میکرو اس‌دی نیز اشاره کرد.

هواوی یکی از نقاط قوت گوشی آنر ۹ را دوربین دوگانه‌ای می‌داند که در پشت این گوشی قرار گرفته است. سنسور‌های مورد استفاده در دوربین دوگانه این گوشی شامل یک نمونه‌ی ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی است که با وجود لنزی که از زوم اپتکیال دو برابر پشتیبانی می‌کند، امکان ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه را فراهم آورده است. در جلوی گوشی نیز هواوی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

آنر 9 هواوی

هواوی در کنار آنر ۹ از تکنولوژی پرداخت موبایلی خود نیز با عنوان هواوی پی در کره رونمایی کرد. این سیستم پرداخت مبتنی بر NFC است و امکان انجام تراکنش‌های مختلف مالی را برای کاربران هواوی فراهم می‌کند. آنر ۹ با پشتیبانی از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، اتصال وای فای و 4G VoLTE و همچنین ظرفیت ۳٫۲۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هواوی سنسور اثر انگشت را به بخش جلویی این گوشی انتقال داه است. استفاده از تراشه‌ی جدید پردازشی برای تولید صدای Hi-Fi امکان ایجاد صدای شفاف‌تر را فراهم آورده است.

آنر ۹ هواوی در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و طلایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به ترتیب ۴۰۰ و ۴۴۰ دلار است. ضمنا نسخه‌ی ۴ گیگابایتی مجهز به حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز با برچسب قیمت ۳۴۰ دلاری راهی بازار خواهد شد.


منبع : زومیت

راه‌ حل مشکلات بزرگ کارآفرینی از زبان کارآفرینان موفق - فناوری

هوندا آکورد ۲۰۱۸ متحول می‌شود-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا