پوران درخشنده: هنوز مجوز ساخت «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» به دست من نرسیده است

چهارشنبه 20 تیر 1397 سینما

پوران درخشنده: هنوز مجوز ساخت «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» به دست من نرسیده است

پوران درخشنده,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران
کارگردان “زیر سقف دودی” گفت: اگر پروانه ساخت فیلمی صادر هم شود تا وقتی که به دست گروه تولید و یا کارگردان اثر نرسیده باشد نمی توان با قطعیت در مورد ساخت آن پروژه یا دریافت پروانه نظری قطعی داد.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم جدید خود گفت: واقعیت امر خودم هم نمی‌توانم در حال حاضر صحبتی قطعی در مورد ساخت این فیلم ارائه دهم زیرا همچنان منتظر دریافت پروانه ساخت هستم.

 

وی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر دریافت پروانه ساخت برای فیلم جدید خود تاکید کرد: بله اخباری مبنی بر اخذ پروانه ساخت برای فیلم “هیس پسرها گریه نمی کنند” منتشر شده اما تا آنجا که می دانم پروانه صادر شده ولی هنوز به دست من نرسیده است.

 

کارگردان فیلم “زیر سقف دودی” در همین راستا ادامه داد: اگر پروانه ساخت فیلمی صادر هم شود تا وقتی که به دست گروه تولید و یا کارگردان اثر نرسیده باشد نمی توان با قطعیت در مورد ساخت آن پروژه یا دریافت پروانه نظری قطعی داد. به همین خاطر من هم اکنون نمی توانم به طور قطع بگویم که این فیلم چه زمانی ساخته می شود.

 

درخشنده درباره احتمال حضور خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: خوشبختانه فیلم “هیس پسرها گریه نمی‌کنند” را بدون هیچ اصلاحیه ای برای ساخت ارائه کرده ایم و به محض دریافت پروانه ساخت پروژه را کلید خواهیم زد. همه چیز به پروانه ساخت بستگی دارد و اگر به موقع به دست من برسد بدون شک این فیلم را راهی جشنواره فیلم فجر خواهم کرد.

 

گفتنی است پوران درخشنده از دو سال پیش نگارش فیلمنامه “هیس پسرها گریه نمی‌کنند” را آغاز کرده و سال گذشته به دلیل عدم دریافت پروانه ساخت نتوانست این فیلم را به جشنواره فیلم فجر برساند و علناً به عنوان فیلمساز غایب بود اما در هیات داوران جشنواره فیلم فجر قرار گرفت.

 

 

مرجع : سرپوش

واکنش هنرمندان به حادثه سنندج

فیلم «دختر شیطان» نیمه دوم آبان‌ماه اکران خواهد شد

فیلم «دختر شیطان» نیمه دوم آبان‌ماه اکران خواهد شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا