پخش دو سریال جدید «آرمان‌دو و دلدادگان» از امشب

شنبه 13 مرداد 1397 سینما

پخش دو سریال جدید «آرمان‌دو و دلدادگان» از امشب

سریال های جدید سیما,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

به گزارش خراسان، با پایان مینی سریال خارجی «سرنخ» و مینی سریال تکراری «دیگری»، از امشب دو سریال جدید از شبکه های یک و سه سیما پخش می شود. «آرمان دو» کمدی است و سریال طولانی «دلدادگان» هم تاریخی، هم اکشن و هم عاشقانه است.

 

این دو مجموعه به همراه سریال عاشقانه و جوانانه «پدر» که دو هفته است از شبکه ۲پخش می شود، حداقل تا اوایل شهریور، سریال های شبانگاهی تلویزیون هستند و نکته مثبت این است که در ژانرهای مختلف تولید شده اند و به نوعی از لحاظ سوژه و حال وهوا، متنوع هستند. راهنمای کامل سریال های جدید تلویزیون را در ادامه می خوانید:

 

آرمان دو، احسان عبدی پور شبکه یک، هرشب ساعت ۲۲:۱۵

 

سریال های جدید سیما,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

قصه: «آرمان دو» درباره سیاهی لشکرهای سینماست و شخصیت های اصلی سریال تقریباً همگی هنرور هستند. از خلاصه داستان سریال که چیزی دستگیرمان نمی شود: «آرمان» پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند که در این مسیر، درگیر موقعیت هایی می شود. این سریال ۱۷ قسمتی، کمدی موقعیت است و با این که از مرداد ماه سال گذشته آماده پخش شده، این روزها تازه به آنتن تلویزیون رسیده است.

 

کارنامه کارگردان: احسان عبدی پور با «تنهای تنهای تنها» شناخته می شود. فیلمی ساده که پدیده جشنواره فجر سال ۹۱ بود و نام کارگردان بوشهری را به یکباره بر سر زبان ها انداخت. «تنهای تنهای تنها» که با قصه ای متفاوت و با حضور بازیگران تازه کار ساخته شده بود، بسیار مورد توجه قرار گرفت و تا همین امروز هم مهم ترین اثر کارنامه عبدی پور است. این کارگردان در سال های بعد، دو فیلم دیگر به نام های «تیک آف» و «پاپ» هم ساخته که اگرچه هر دو کیفیت استانداردی دارند اما خیلی دیده نشده اند.

 

هر سه فیلم کارگردان در زادگاهش ساخته شده و با حال وهوای جنوبی، اتفاقی تازه برای سینمای ایران محسوب می شوند. «آرمان دو» اولین تجربه کاری عبدی پور در تهران و همچنین اولین تجربه او در ژانر کمدی است. او هنوز توان فیلم سازی اش را در خارج از زادبوم خود، به اثبات نرسانده و عیار نامشخصی نیز در گونه کمدی دارد. باید دید نتیجه چطور از آب درآمده است.

 

چهره ها: شاخص ترین چهره سریال، حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش اصلی است که بیشتر به دلیل بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در تئاتر شناخته می شود. مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقی، علیرضا استادی، علی مسعودی، سحر ولدبیگی و علی اوجی دیگر بازیگران «آرمان دو» هستند که گروهی مناسب برای یک سریال تلویزیونی کمدی محسوب می شوند.

 

دلدادگان، منوچهر هادی شبکه ۳، هرشب ساعت ۲۰:۴۵

 

سریال های جدید سیما,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون

قصه: «دلدادگان» روایتگر داستانی عاشقانه در بستری تاریخی است. ماجرایی عاطفی میان فرزندان دو خانواده رخ داده و احساسات آن ها قربانی روابط والدین شان شده است؛ آن هم به دلیل وقایعی که در سه یا چهار دهه پیش، اتفاق افتاده است. داستان گذشته در قسمت های میانی سریال، به صورت فلش بک مطرح می شود و رازهای آینده را برملا می کند. سریال ۶۰ قسمتی «دلدادگان» در دهه های ۵۰ و ۶۰، در بستر انقلاب و دفاع مقدس روایت می شود.

 

کارنامه کارگردان: منوچهر هادی در سینما تقریباً همیشه موفق بوده است؛ فیلم های کمدی اش مانند «آینه بغل» و «من سالوادور نیستم» گیشه را ترکانده و فیلم های اجتماعی اش مانند «کارگر ساده نیازمندیم» و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» کیفیت قابل قبولی داشته اند. اما کارهای او در تلویزیون به توفیق سینما نبوده است؛ هادی سریال های پرمخاطبی مانند «خداحافظ بچه» و سریال های نه چندان موفقی مانند «خوب، بد، زشت» را در کارنامه اش دارد.

 

با این حال آثارش همیشه مخاطب قابل قبولی داشته و با بی توجهی کامل مخاطبان روبه رو نشده است. به همین دلیل «دلدادگان» نیز کف مخاطب را خواهد داشت و همچنان می توان امیدوار بود پرمخاطب شود. «دلدادگان» اولین تجربه منوچهر هادی در بازسازی تاریخ معاصر هم هست و ممکن است بی تجربگی او در این ژانر، پاشنه آشیل اثر شود.

 

چهره ها: «دلدادگان» گروه بازیگران پروپیمانی دارد. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی و سمیرا حسن پور در دوره های مربوط به زمان گذشته بازی کرده اند و پانته آ بهرام، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی ، شاهرخ استخری و ملیکا شریفی نیا بازیگران زمان حال سریال هستند. سریال چند بازیگر جوان هم دارد که انتخاب های منوچهر هادی از تست های بازیگری هستند؛ بازیگرانی مانند سانیا سالاری و سامان صفاری که در قسمت های زمان حال سریال حضور دارند.

 

مصطفی قاسمیان 

 

مرجع : سرپوش

عکس‌های کمتر دیده شده از دوران کودکی و نوجوانی سلبیریتی‌ها

جمشید مشایخی امروز مرخص می‌شود

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا