هنکل آلمان فناوری را به سالن‌های زیبایی می‌آورد

یکشنبه 17 دی 1396 فناوری
هنکل آلمان فناوری را به سالن‌های زیبایی می‌آورد

هنکل آلمان فناوری را به سالن‌های زیبایی می‌آورد

شرکت Henkel سرویس جدیدی راه‌اندازی کرده است که سالن‌های زیبایی را به فناوری تشخیص جنس مو مجهز می‌کند.

شرکت ۱۴۰ ساله‌ی هنکل آلمان فناوری Salon Labs خود را برای استفاده در سالن‌های زیبایی عرضه کرد.

مقاله‌های مرتبط:

این فناوری به سالن زیبایی این امکان را می‌دهد که ساختار مولکولی موی شما را تجزیه و تحلیل کند و از مشاوران متخصص زیبایی Schwarzkopf Professional شامپوی متناسب با موی شما را درخواست کند.

در صورتی که شامپوی مناسب موی شما وجود داشته باشد، طی چند ساعت توسط فروشگاه آمازون به شما تحویل داده می‌شود؛ در غیراین‌صورت سالن شامپوی مورد نظر را با دستگاه مخصوص تولید خواهد کرد.

نیل داک، نایب‌رئیس شرکت هنکل، می‌گوید: «ما برای ساخت شوارزکوف پروفشنال سالن‌لب عوامل زیادی را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانیم اکوسیستم کاملی را برای تشخیص نوع مو و حفظ سلامت آن ایجاد کنیم. ما روند حدس زدن این موضوع که چه شامپویی مناسب موی مشتری است را تبدیل به روند تشخیص نوع مو و ساخت شامپوی متناسب با آن تغییر داده‌ایم.

دستگاه تشخیص موی هنکل

با استفاده از این فناوری ابتدا آرایشگر سالن موی فرد را در SalonLab Analyzer قرار می‌دهد. این دستگاه یک تحلیل‌گر کوچک است که تارهای مو را با استفاده از حسگرهای نوری و شبه‌مادون قرمز در سطح مولکولی بررسی می‌کند تا مواردی مانند ضخامت، رطوبت و رنگ واقعی موی فرد را تشخیص دهد. این دستگاه موارد متعددی را از ریشه تا نوک تارهای ارزیابی می‌کند.

سپس داده‌های به‌دست‌ آمده را به اپلیکیشن SalonLab Consultant ارسال می‌کند. این اپلیکیشن شامل الگوریتم‌هایی است که توسط دانشمندان شرکت هنکل برای تعیین نوع شامپوی مخصوص افراد توسعه داده شده است. بنابراین، مواد مورد نیاز موی شما تعیین شده و شامپوی مناسب موی شما توسط SalonLab Customizer ساخته می‌شود.

دستگاه تحلیل موی هنکل

این سیستم قادر است صدها ترکیب مختلف از مواد اولیه و رایحه‌های گوناگون را سریعا تولید کند و در اندازه‌های مناسب استفاده‌ی سالن یا بطری‌های کوچک بریزد. همچنین یک برچسب اختصاصی مستقیما از سالن‌لب کاستومایزر روی بطری زده خواهد شد.

بعد از چند هفته می‌توانید برگردید و بررسی کنید که آیا شامپوی مصرف‌شده تأثیری داشته است یا خیر. از نکات مثبت این فناوری تحویل نسبتا آنی شامپوی اختصاصی است. همچنین امکان مشاهده‌ی نتایج توصیه‌ها روی آی‌پد نیز وجود دارد. یک تصویرسازی به سبک واقعیت افزوده نیز برای نمایش مواردی مانند رنگ واقعی موی شما وجود دارد.

شرکت هنکل در سال ۱۸۷۶ به ثبت رسید و در حال حاضر با ۵۰ هزار کارمند، درآمدی برابر با ۲۲.۴ میلیارد دلار دارد. قیمت‌ سرویس مورد بحث هنوز مشخص نشده است؛ اما زمان و مکان آغاز عرضه نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ و اروپا اعلام شده است.

منبع : زومیت

بررسی گیر اسپرت سامسونگ

بررسی گیر اسپرت سامسونگ

مجلس به دنبال لغو افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو

مجلس به دنبال لغو افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا