رنو تالیسمان S با پیشرانه‌ی جدید معرفی شد – فناوری

چهارشنبه 16 اسفند 1396 فناوری

رنو در نمایشگاه خودروی ژنو از مدل جدید تالیسمان با نام S-Edition رونمایی کرد. این خودرو به پیشرانه‌ی  ۱.۸ لیتری توربو مجهز است که ۲۲۵ اسب بخار قدرت دارد و قوی‌ترین نسخه‌ی تالیسمان خواهد بود. 

رنو برای رقابت با اشکودا سوپرB اسپرت لاین و فورد موندئو ST Line نسخه‌ای قوی‌تر از خودروی تالیسمان را با نام S-Edition در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی کرد و این خودرو به زودی وارد بازار اروپا خواهد شد. این نسخه به یک پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری بنزینی از نوع توربوشارژردار مجهز است.

Renault Talisman Estate

پیشرانه‌ی این مدل با قوای محرک مورد استفاده در رنو مگان RS و خودروی آلپینا A110 یکسان است با این تفاوت که نسخه‌ی مورد استفاده در رنو تالیسمان دارای قدرت ۲۲۵ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است. این پیشرانه به یک جعبه دنده‌ی ۷ سرعته دوکلاچه متصل شده است که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. گرچه رنو اعدادی را در خصوص شتاب و حداکثر سرع این خودرو منتشر نکرده است اما می‌توان اطمینان داشت که با توجه به قدرت بیشتر، مدل S-Edition دارای توانایی‌های حرکتی و دینامیک رانندگی بالاتری در مقایسه با قبل خواهد بود. 

Renault Talisman Estate

در کنار استفاده از پیشرانه ی ۱.۸ لیتری جدید رنو در این خودرو شاهد استفاده از سیستم چهارچرخ فرمان پذیر رنو با نام ۴Control نیز در تالیسمان S-Edition هستیم که این سیستم به صورت استاندارد در این مدل موجود است. همچنین رنو تالیسمان S-Edition به صورت استاندارد به کمک فنرهای فعال با کنترل الکترونیکی نیز مجهز است که نرمی سواری بیشتری را برای این اتومبیل به ارمغان می‌آورد. سایر امکانات استاندارد رنو تالیسمان S-Edition شامل چراغ‌های اصلی LED از نوع هوشمند، رینگ‌های ۱۹ اینچی، شیشه‌های عقب دودی، نوشته‌ی S-Edition و قاب آینه‌های مشکی رنگ می‌شود. 

Renault Talisman Estate

در داخل کابین تالیسمان S-Edition نیز می‌توان ظواهر اسپرت را مشاهده کرد به شکلی که شاهد استفاده از تودوزی چرم مشکی به همراه دوخت قرمز رنگ هستیم. در کف خودرو نیز استفاده از رنگ خاکستری در کنار دوخت قرمز و نوشته‌ی S-Edition به چشم می‌خورد. در برخی بخش‌ها همانند پدال ها نیز از پوشش آلومینیومی بهره گیری شده است تا نمایی اسپرت پدید بیاید. 

ساندرا گومز مسئول بخش خودروهای کلاس D رنو در مورد این خودرو گفته است که تالیسمان S-Edition نسخه‌ای اسپرت از رنو تالیسمان است که موتور ۱.۸ لیتری ۲۲۵ اسب بخاری آن لدت رانندگی با این خودرو را دو چندان می‌کند. 

رنو در حال حاظر تالیسمان S-Edition را به نمایشگاه ژنو آورده است و فروش این خودرو را نیز از تابستان در بازار اروپا آغاز خواهد کرد. همچنین بسته به بازار هدف، رنو تالیسمان می‌تواند به پیشرانه‌ی بنزینی قدیمی و یا پیشرانه‌های دیزلی مجهز باشد. 


منبع : زومیت

آرم از طراحی مرجع واحدهای پردازش گرافیکی Mali-G52 و Mali-G31 رونمایی کرد - فناوری

لامبورگینی هوراکان اسپایدر پرفورمانته معرفی شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا