تصاویر خانه ویلایی آریانا گراند در کوهستان

دوشنبه 11 تیر 1397 سینما

 

تصاویر خانه ویلایی آریانا گراند در کوهستان

خانه ویلایی آریانا گراند,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
در منطقه مسکونی روستایی در کوهستان کلرادو، خانه‌ای مجلل با شش اتاق خواب قرار دارد و شامل یک خانه مجزا برای مهمانان است که همگی کاملا مبله و آماده زندگی می‌باشند. این خانه میزبان دو خواننده سبک رپ، آریانا گرانده و مک میلر در تعطیلات زمستانی است و این زوج هنری معمولا همراه با دوستان و آشنایان خود، در این خانه دور هم جمع می‌شوند.

افراد خیلی زیادی هستید که علاقه زیادی دارند در زمستان های برفی به مناطق کوهستانی سفر کنند و در ویلاها و کلبه های کوهستانی تعطیلات خودشان را بگذرانند و همراه با اقامت خود، از انواع ورزش های زمستانی هم لذت ببرند. این موضوع در میان افراد مشهور و سلبریتی های پرآوازه هم طرفداران زیادی دارد و بسیاری از آنها روزهای تعطیلات زمستانی خود را به همین ترتیب در کنار دوستان و اعضای خانواده خود، در خانه های مجلل کوهستانی می گذرانند. آریانا گرانده و مک میلر هم از جمله این افراد هستند.

در منطقه مسکونی روستایی در کوهستان کلرادو، خانه ای مجلل با شش اتاق خواب قرار دارد و شامل یک خانه مجزا برای مهمانان است که همگی کاملا مبله و آماده زندگی می باشند. این خانه میزبان دو خواننده سبک رپ، آریانا گرانده و مک میلر در تعطیلات زمستانی است و این زوج هنری معمولا همراه با دوستان و آشنایان خود، در این خانه دور هم جمع می شوند.

خانه ویلایی آریانا گراند,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این منزل مسکونی مجلل، دارای خدمه و خانه داران اختصاصی، و یک سرآشپز خصوصی است. همچنین منطقه ای که این ویلا در آن قرار گرفته است، فاصله کمی با پیست اسکی دارد و برای رفت و آمد از خانه به پیست هم جاده مخصوصی برای رانندگی تعبیه شده است.

خانه ویلایی آریانا گراند,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

گرانده طی زمستان گذشته معمولا هر هفته، در پست های صفحه اینستاگرام خود، عکس های زیادی از تفریح و اسکی در پیست اختصاصی این منطقه، با لباس های اسکی قشنگ و رنگی منتشر می کرد. اما باید بدانید که اگر چندان هم اهل هوای سرد زمستانی نباشید، و علاقه ای به ورزش های زمستانی نداشته باشید، باز هم سرگرم کردن خود در خانه ویلایی بزرگ و مجلل آریانا گرانده و مک میلر، کار چندان سختی نیست. این خانه دارای محلی برای سرو انواع نوشیدنی، امکانات بازی بولینگ، سینمای خانگی، استخر آب گرم، سونا و حمام بخار است.

خانه ویلایی آریانا گراند,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

خانه کوهستانی آریانا گرانده و مک میلر، علاوه بر آنکه به اندازه کافی وسایل و تجهیزات سرگرم کننده در خود جای داده است، بی اندازه راحت و آرامش بخش است و طراحی آن با سقف بلند، برش های چوبی ستون ها و دیوارها، و شومینه های سنگی، حس آسودگی فوق العاده ای را برای ساکنین مهیا می کند. در ضمن خانه کوهستانی این زوج هنری دنیای موسیقی هم از آلات و ادوات موسیقی خالی نیست و یک پیانوی زیبا و حرفه ای هم در آن قرار گرفته است.

این ویلای مجلل، برای استفاده افراد دیگر هم اجاره داده می شود. مبلغ اجاره کل این مجموعه اقامتی، ۱۰,۵۰۰ دلار برای هر شب است. همچنین هزینه های دیگری برای غذا و پذیرایی نیز به این مبلغ اضافه می شود.

 

 

سریال «سارق روح» جمعه تمام می‌شود

دو توئیت مهناز افشار در آستانه برگزاری دادگاه همسرش یاسین رامین

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا